Więc wymiana całości w punkach wygląda tak:
- po zdjęciu koła (koło połóż blisko na ziemi, tak by miedzy ziemią a otwórem w feldze, było sporo przestrzeni), zdemontować zacisk,
- odkręcic nakrętki jarzma zacisku od łącznika przykręconego do piasty,
- zdjąć jarzmo zacisku, odkręćic tarczę (klucz 12, albo skrzywić trochę szpilki w dół młotkiem a potem młotkiem pomóc się im odkręcić), zdjąć tarczę,
- zjąć zaślepke łożyska (srubokrętem z pomocą mlotko podważać z kazdej strony),
- czymś cienkim odbić zagięty kołnierz nakrętki od rowków w zwrotnicy (wbić coś w te rowki, pozostawiam to inwencji),
- odkręcić nakrętkę, pamiętając że prawa ma lewy gwint,
- zdjąć piastę, przy okazji wypadnie też wewnętrzna część małego łozyska,
- rozwalić i wydłubać uszczelniacz znajdujący się z "drugiej strony" piasty. Powinno się wtedy dać wyjąc wewnętrzną częsć duzego łożyska,
- połozyć piastę przodem w dół w otworze centrującym felgi, wziać młotek i płaski śrubokręt i wybić zewnętrzną bieżnie małego łozyska (naparzać równomiernie, obracać piastę w trkacie wybijania),
- odwrócić piastę, i włożyć teraz w felge "przednią stroną" w dół. Wybić bieżnie łożyska wewnętrznego. Jednocześnie wypadnie z nią pierścień sprężysty. NIE WYRZUCAĆ GO!
- wytrzeć cały stary smar z piasty i zwrotnicy,
- nabić równomiernie bieżnie małego łozyska węższą stroną w dół, ja używam do tego celu klucza do świec, zahaczając go o brzeg biezni co 90 stopni i uderzając młotkiem.
- jeszcze raz odwrócić piastę, dolną częscią do góry,
- nabić zewnętrzną bieżnie nowego dużego łozyska, też węższą częscią do góry, nastepnie nałozyć do środka i na samą wewnętrzną cześć łożyska nowy smar do łożysk, włożyć łożysko i stary pierścień (nie występuje w zestawach naprawczych). Nabić równomiernie uczelniacz,
- odwrócić piastę, uzuepełnić obficie nowym smarem,
- załozyć piastę na zwrotnice,
- nasmarować smarem małe łozysko i wcisnąć do środka, dać podkładkę (też tą starą, nowej nie dają),
- założyć nową nakrętkę (sprawdzić kierunek gwintu, lewa chyba ma dodatkowo naciecia na obwodzie dla odróżnienia),
- nakrętkę dokręcić silnie (20-30 Nm), pokręcić piastą w obie strony kilkukrotnie,
- poluzowac nakrętne, ponownie dokręcić momentem 7 Nm, i cofnąć 1/6 obrotu,
- zabić kołnież nakrętki w rowkach zwrotnicy od góry i od dołu. Powinno sie to robić jakimis super szczypcami, ale jak zwykle starcza młotek i śrubokręt,
- nałozyć nowego smaru do zaslepki i założyć zaślepkę,
- złożyć całą resztę.