Post po postem, ale edytować nie da rady. Hamulce odpowietrzone, samoregulatory z tyłu wyczyściłem do połysku, podgiąłem trochę te blaszki, bo odstawały od nakrętek zębatych i podstawiłem na tyle, by bębny wchodziły w miarę pasownie. Powinno to działać prawidłowo. Ale ten ręczny cały czas jakiś taki "gumowaty" jest i nie wiem, co z nim jest. Podciągałem linkę przy dźwigni na dole, bo luźna była, ale to i tak niewiele pomaga. Uczucie jest takie, jakby linka była z gumy i zamiast zablokować koła na twardo, to się cały czas rozciąga. Trzeba by sprawdzać na kanale,żeby ktoś zaciągał ręczny, a ja bym spojrzał, co się tam dzieje. Samoregulatory podkręciłem na tyle, że powinno być dobrze, a tu jakiś problem. Ale nieważne, hamulec jest i jakiś ręczny też, a i tak trzeba przednie zaciski kiedyś włożyć inne, bo muszę sobie wypiaskować na gotowo i pomalować, to się pobawię z tym od nowa. Ten most odzywa się bardzo delikatnie, w porównaniu z tamtym, to praktycznie go nie słychać, jakbym innym autem jechał. Ale różnicę na prędkości czuć. Żeby w miarę normalnie nim jechać i żeby go nie dusiło po zmianie biegu, to trzeba go kręcić do tych 3.5k rpm, co odpowiadało by + 10 km/h więcej na liczniku, niż normalnie zmienia się biegi, czyli np. nie przy 60, a przy 70 na liczniku, oczywiście mając wymieniony napęd licznika w skrzyni. Teraz mi pokazuje idealnie według GPS, czyli trzeba się pilnować. Ale przynajmniej jazda tym, nie jest taka męcząca, jak na krótszym moście. Tylko jak wiadomo, pomimo mocy, 1.4 ma ciężej z tym. Idealnie by było z 1.6. Ale nawet jeżdżąc na miejscu, jest całkiem inaczej, bo i jedynka się dłuższa zrobiła itd i piątki nie musowo wrzucać, bo czwórka się wydłużyła i spokojnie można sobie pykać 80 km/h i jest dobrze. Najważniejsze, że jest ciszej. Wydech trzeba by zrobiż po bożemu, czyli rurowiec, dwururka z ohv i przejście na prawą stronę pod skrzynią. Teraz sobie dmucha tu i tam i głośnawy jest. Trzeba by jeszcze zalać to może gęstszym olejem, bo to, co wtedy wlałem, to jakieś coś, co akurat w sklepie było. Niby Hipol, ale GL4.