Dokładnie, jestem takiego samego zdania. Ohv to silnik w który nie warto w inwestować.
samochod to wydatek,a nie inwestycja,
jednak twoje biadolenie na OHV nie ma nic wspolnego z bledem jezykowym, a z tym, ze nie potrafisz ogarnac swojego silnika,
tylko to nie jest wina OHV i nie mam dobrych wiesci, bo skoro nie potrafisz ogarnac takiego silnika, to w bardziej zlozonym konstrukcyjnie bladzil jak dziecko we mgle,
chyba juz czas bys "zainwestowal" w K16 i wyrazil swoje zdanie na temat tego cuda techniki
A może po prostu wywalić hydro ?
kto bogatemu zabroni
przerobienie na wersję bez hydrauliki jest trudne, bo jest inna średnica gniazd.
jezeli chcesz to zrobic wiertarka reczna to jest bardzo trudne,
ale tak w ogole to jest latwe, bo oddajesz blok do ślusarza i on na frezarce rozwierca gniazda z 20mm na 22mm i wykanczakiem nadaje wymiar z odpowiednim pasowaniem,
to nawet nie powinno zbyt drogo kosztowac,
caly ambaras polega na tym,ze w czasie remontu to nie stanowi problemu, a bez remontu trzeba rozebrac caly silnik