Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jacek2 dnia Dzisiaj o 08:01:12 »
Ja osobiście odpaliłem swoje akwarium ostatnio. Odpalił idealnie, mimo ze ostatnio był jeżdżony przed nowym rokiem...
Ale mnie zaskoczył taka ciekawostką: otóż po odpaleniu chcę wrzucić bieg, a tu ni chu.... chu... Jakby sprzęgła nie było. Niby je wciskam, niby wszystko jak należy, opór na pedale jest normalny, a biegów brak. Po wyłączeniu silnika biegi wchodzą idealnie, a po odpaleniu tylko zgrzyty i nic.
Co się okazało; przyłapało tarczę do docisku. Chyba się przykleiła bo to było powodem braku sprzęgła. Więc szybkie uruchomienie pracy mózgiem, i taki pomysł: wrzuć człowieku wyższy bieg, np IV, lub V na wyłączonym silniku, a potem na siłę zakręć rozrusznikiem. Pomogło. Potężny głuchy strzał z okolic skrzyni i wszytko zaczęło działać.
Martwiłem się że się tarcza rozsypie, ale się udało. Tarcza ocalała....
2
NA SZYBKO / Odp: Atutem Plus, brak reakcji na włączenie biegu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez śledzik dnia Dzisiaj o 07:32:46 »
Sprzeglo
3
NA SZYBKO / Atutem Plus, brak reakcji na włączenie biegu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin406 dnia Dzisiaj o 00:45:41 »
Witam, wczoraj chcialem włączyć jedynkę lub wsteczny i juz nie weszla. Nie bylo zadnego zgrzytu ani nic w tym stylu, silnik chodzi normalnie i na lewarku mozna wybierac biegi bez sprzegla tzn. mozna ustawic na jedynke, dwojke trojke i reszte biegow ale w skrzyni sie zaden nie zalacza, ma ktos jakis pomysl co moglo sie popsuc i w jaki sposob to sprawdzic/naprawic ?? Będe bardzo wdzieczny za pomoc. Gdzie szukać? Rozebrałem lewarek ale zdaje się być w porządku, pod autem też nic nie rzuca się w oczy...
4
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Buźka dnia Wczoraj o 22:41:18 »
Chyba zwora w automacie zgrzala sie ze stykami.
Z pewnością to jest przyczyna. Raz tak miałem. To się tam przygrzewa strasznie ze sobą. Nieraz to rozbierałem  czyściłem i pomaga na chwilę. Najlepiej pewnie kupić nowy elektromagnes.
A ja wreszcie odpaliłem ten silnik, na razie na wózku, który zrobiłem. Oczywiście, na początku nie chciał zapalić, łapał na jeden, czy dwa gary, bo pewnie to hydo się musiało napompować. Jak zapalił, to zgasiłem i znów spróbowałem, no to już było dobrze. Trzeba mu podpiąć wydech, bo straszny huk z samego kolektora, zalać wodą i niech sobie pochodzi, nagrzeje się do normalnej temperatury i się zobaczy, jak to się zachowuje. Ciśnienie oleju na wolnych około 4,5 bar, ale silnik zimny, wiadomo.
Myślę, czy sobie gdzieś nie zamontować wskaźnika ciśnienia oleju. W plusach niema, a by się przydał, bo sam czujnik, to mówi tyle, że jakieś tam ciśnienie niby jest, albo go niema i nic więcej. Mogę sobie zrobić wskaźnik w okrągłej obudowie, wykorzystując wskaźnik z zegarów caro, do tego czujnik. mam ten trójnik, jaki był montowany w caro, z wyjściem na czujnik do kontrolki i na wskaźnik, więc można to wykorzystać,a le czujnik chyba by trzeba było dać od łady, jak Daniel zrobił. Mam chyba kilka polonezowskich, ale one się raczej d niczego nie nadają, bo na nich zawsze głupoty wskazywało.
5
CAŁA POLSKA / Odp: Humor II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KGB dnia Wczoraj o 19:02:13 »
Spring to nastepca malucha, widze wiele podobienstw:
- karoseria podporzadkowana modzie/wygladowi a nie funkcjonalnosci
- przeznaczenie wyraznie miejskie (krotkodystansowe)
- osiagi jedynie wystarczajace
- prostota konstrukcji bez fajerwerkow - maks. funkcjonalnosci przy min. wkladzie zasobow (pomijajac niefunkcjonalna karoserie)
- silnik chlodzony powietrzem

bylby to swietny samochodzik miejski, gdyby nie cena,
startowala z 70k i zamiast z czasem troche staniec, to systematycznie zdrozala do 100k

Spring wizualnie udaje suva (w sensie, podróba udająca terenówkę dorobiła się podróby?) z potworem pod maską
odziedziczyla to od wersji spalinowej - no coz, w karajach ameryki poludniowej ludzie tez chca sie czuc modnie i bogato, wiec kupuja mini suva, gdy na midi suva ich nie stac
6
CAŁA POLSKA / Odp: Humor II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Daniel#1984 dnia Wczoraj o 18:33:10 »
Ładowność i podczas jazdy wokół komina ma znaczenie.  ;p

Dodałbym jeszcze, że wizualnie 1300 nie udawała, że jest niczym innym, jak rodzinnym, praktycznym wozidłem, aczkolwiek ładnym i utrzymanym w dobrej, francuskiej stylistyce. Spring wizualnie udaje suva (w sensie, podróba udająca terenówkę dorobiła się podróby?) z potworem pod maską :)
7
CAŁA POLSKA / Odp: Humor II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez śledzik dnia Wczoraj o 17:46:44 »
A Dacia 1300 to uważasz, że robiła trasy dzień w dzień po kilkaset km? Myślę, że na tym forum również większość osób używa Poloneza do jazdy wokół komina
8
CAŁA POLSKA / Odp: Humor II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tales dnia Wczoraj o 17:37:39 »
Spring to jest auto tylko i wyłącznie do jeżdżenia wokół komina. Inaczej mówiąc te samochody byly/są przeznaczone do innych grup odbiorców.
9
CAŁA POLSKA / Odp: Humor II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez śledzik dnia Wczoraj o 17:33:43 »
Ja widzę sens. Porównanie wcześniejszej produkcji do obecnej. Zasięg, czas ładowania i tankowania i materiał z czego zrobione xD i kto produkuje bo przypuszczam że większość osób nadal myśli, że Taczka nadal składa jest w Rumunii na ich podzespołach
10
CAŁA POLSKA / Odp: Humor II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tales dnia Wczoraj o 17:18:55 »
Porównanie niemające kompletnie żadnego sensu.
Strony: [1] 2 3 ... 10