Witam! Muszę powiedzieć, byście nie gasili tak BXMastera, bo ma racje - dlaczego Tery w RX7 ma większość masy z tyłu praktycznie? Silnik ma bardzo przesunięty do środka, tak samo różne inne driftowozy - nawet w Polsce. Pomysł z obciążeniem tyłu, by wyrównać masę silnika też jest nieco chybiony- kiedy większość drifterów kupuje elementy nadwozia z laminatu i innych lekkich materiałów dociążać wóz? Bezsens. Dlaczego nie driftuje się samochodami z silnikami centralnie? Bo występuje tam niechciany efekt wachadła podczas poślizgu, masa jest centralnie ale ze złej strony - zamiast przed połową samochodu to za nią(jeśli się mylę to poprawcie). Driftowóz z ciężkim przodem i lekkim tyłem będzie po prostu gorszy niż z rozkładem masy bliżej 50:50 - doskonałym przykładem mogą być wszelkiego rodzaju AE86 z małą mocą które dzięki lekkości i dobremu rozkładowi masy bardzo szybko się przełamują z jednej strony w drugą w poślizgu. Myślę jednak, że Kołtun ogarnął to wszystko, bo zna się chłop na rzeczy, opadła mi szczena jak przeczytałem, że wrzucił V6 z opla do driftoloneza :shock: Nic tylko życzyć powodzenia i czekać na jakieś filmy z jego udziałem :wink: