Autor Wątek: Wariacje na LPG Caro Plus GLI  (Przeczytany 7229 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 25, 2019, 19:36:36 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13898
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak dostane przelew to moge sie w twojej intencji pomodlic do Optimusa Prime - na pewno nie zaszkodzi, a moze pomoc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 25, 2019, 21:41:46 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 524
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Pomódl się bez przelewu, chyba że ktoś inny zapłaci.Co miał na celu ten post?

daniel parownik Lovato A92317, co do wieku za bardzo się nie wypowiem, ani o przebiegu nic nie wiem-u mnie przez ok 18 tyś był zmieniany filtr gazu i butla, no i przekładałem przełącznik (który tu chyba jest sterownikiem), Stag2-W

Tyle wiem o instalacji LPG w tym aucie.

Dziwi mnie, że problem powrócił przy powrocie upałów.

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 25, 2019, 23:09:03 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4763
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Ale czemu tu się dziwić? To najzupełniej normalne, 1 generacja jest prymitywna i kapryśna, pisaliśmy wcześniej, dlatego się montuje drugą, żeby się pozbyć tych problemów. Działanie instalacji się zmienia w zależności od temperatury, gazu z konkretnej stacji, oraz tego, czy gaz jest zimowy czy letni. Każda zmiana w dolocie, zmiana filtra powietrza zmienia skład mieszanki jaki dostaje się do cylindrów. Przy 2 generacji te problemy masz zasadniczo gdzieś, a pierwsza może kaprysić. W aktualnym polonezie jak miałem pierwszą, po wymianie świec na nowe przestał chodzić na gazie i trzeba było kręcić śrubami  <lol2> Generalnie zawsze będzie źle, co byś nie robił, regulacja jest sezonowa. Pojedziesz na regulację, gazownik pokręci śrubkami, ewentualnie sam sobie pokręcisz i ustawisz na ucho(czyt. byle jak) i przestanie szaleć. Do zimy.

Reduktor masz całkiem dobry, a w zależności od przebiegu i lat zależy, czy jeszcze posłuży, czy nie. Są bardzo trwałe, ale wszystko się kiedyś psuje ;).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2019, 23:11:43 pm wysłana przez daniel22 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 26, 2019, 00:02:38 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13898
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Pomódl się bez przelewu, chyba że ktoś inny zapłaci.Co miał na celu ten post?
bez kasy to nie dziala, zapytaj dowolnego księżula ;>
post mial na celu uswiadomienie Ci, ze twoje wymagania mogliby spelnic tylko w ERZE ,a ERY juz dawno nie ma


Dziwi mnie, że problem powrócił przy powrocie upałów.
no widzisz, a mnie w ogole nie dziwi
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 26, 2019, 19:19:45 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3094
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Chyba koledzy dość jasno zasugerowali, że bez inwestycji się nie obejdzie. Idziesz na złom i targasz jakąś drugą generacje, inwestujesz 80-100pln w interfejs i jedziesz z tematem sam. Nie muszę dodawać, że należy zajrzeć do parownika i go zregenerować - tak dla zasady.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 26, 2019, 23:27:41 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4763
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Wszystko się zgadza, z tym, że interfejs kosztuje sporo mniej,bo koło 35zł ;)
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 27, 2019, 11:51:05 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3138
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Idziesz na złom i targasz jakąś drugą generacje
Tak publicznie namawiać do łamania prawa. No no ;]

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 27, 2019, 12:01:13 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13898
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Idziesz na złom i targasz jakąś drugą generacje
Tak publicznie namawiać do łamania prawa. No no ;]
przeciez nie ma mowy o wyciaganiu butli na zlomie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 27, 2019, 13:21:33 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3138
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20052011666

Wiadomo niby nie wolno, ale jak jest w rzeczywistości każdy wie. Niemniej pisanie, żeby iść na złom i szarpać instalacje to trochę tak jakby namawiać do przebijania numerów.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2019, 13:26:27 pm wysłana przez Gomulsky »

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 27, 2019, 13:59:21 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4763
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Cytuj (zaznaczone)
Niemniej pisanie, żeby iść na złom i szarpać instalacje to trochę tak jakby namawiać do przebijania numerów.

<hahaha>

Ale odleciałeś. Trochę nie ta skala porównań.

A co do instalacji, równie dobrze można napisać, że za 1 generację w jednopunkcie autora powinien być zabrany dowód (bo tak mówią przepisy, nie można mieć 1 generacji w aucie z sondą lambda i jednopunktem), a auto powinno być odholowane do najbliższego warsztatu celem przystosowania do aktualnych przepisów. Ale jak wygląda to w praktyce, i ile samochodów jeździ nielegalnie z 1 generacją (nawet wielopunktów), każdy wie.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2019, 14:01:30 pm wysłana przez daniel22 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 27, 2019, 16:10:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13898
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20052011666

Wiadomo niby nie wolno, ale jak jest w rzeczywistości każdy wie. Niemniej pisanie, żeby iść na złom i szarpać instalacje to trochę tak jakby namawiać do przebijania numerów.
po pierwsze, to w tabelce jest pozycja "instalacje zasilania gazem silników" ,a nie elementy instalacji, a to diametralna roznica,
po drugie problem tkwi w definicji NOWEJ czesci i posrednio czesto trudno udowodnic, ze zostal zamontowany element "nie nowy"
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Wariacje na LPG Caro Plus GLI
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 27, 2019, 19:46:54 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3138
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
A co do instalacji, równie dobrze można napisać, że za 1 generację w jednopunkcie autora powinien być zabrany dowód (bo tak mówią przepisy, nie można mieć 1 generacji w aucie z sondą lambda i jednopunktem
Jeśli była założona przed 2002r. to nie musi, ale może być ;]

Wiesz, przez ostatnie parę lat stało się modne kupowanie "pozostałości" po przyczepkach typu SAM i przebijanie numerów na konstrukcje własne i w internetach się już nawet z tym nikt za specjalnie nie kryje. Między innymi efektem tego jest to, że przyczepy lekkie mają zostać objęte OBT. Więc lepiej pewnych rzeczy nie pisać zbyt wprost bo nie wiadomo kto to czyta i co z tego może wyniknąć.

o pierwsze, to w tabelce jest pozycja "instalacje zasilania gazem silników" ,a nie elementy instalacji, a to diametralna roznica,
A w tytule "przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów", z naciskiem na części.
po drugie problem tkwi w definicji NOWEJ czesci i posrednio czesto trudno udowodnic, ze zostal zamontowany element "nie nowy"
I tutaj dochodzimy do sedna problemu, jeśli instalacja jest przełożona z auta które gaz miało kilka-kilkanaście lat do samochodu, który LPG miał również kilka-kilkanaście lat to bez świadectwa homo na montaż LPG nikt nie jest wstanie powiedzieć czy ta część była zamontowana w pojeździe jako nowa czy jako używana. Wydaje mi się, że w pewnym sensie to są takie dupochrony dla tych, którzy auto do ruchu dopuścili i dla firm ubezpieczeniowych, które zawsze mogą odmówić wypłaty odszkodowania z AC po np. spaleniu się samochodu, twierdząc że klient kombinował przy LPG i założył używane części instalacji.