FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Dami78 w Wrzesień 27, 2008, 20:17:47 pm
-
Witam.Mam problem z wylacznikiem czasowym oswietlenia wewnetrznego w Atu+ 97r.
Chodzi oto ze caly czas swieca sie zarowki i w zaden sposob nie idzie ich wylaczyc.Mam pytank gdzie w Atu+ jest ta czasowka???jesli ktos ma schemat elektryczny Atu+97 to prosze o kontakt daami78@interia.pl
-
Za czasówkę w plusie odpowiedzialne jest urządzenie mikroprocesorowe, skocz do jakiegoś sklepu i poproś by urzyczono Ci na podmiankę jak na nowym będzie to samo to trzeba cały obwód sprawdzić, zacząwszy od krańcówek w słupkach.
[ Dodano: 2008-09-27, 20:23 ]
Nowe urządzenie kosztuje przeszło 80zł
http://www.ape.com.pl/index.php?id=22&produkt=123
-
Ale skoro nie można wyłączyć to chyba włącznik padnięty. U mnie też to nie działa, ale włącznikiem musi się dać lampkę wyłączyć o ile sprawny. Ale nie wiem czy Atu ma taką samą lampkę jak Kombi.
-
Dzieki za szybka odpowiedz.Sprawdzalem juz to urzadzenie mikroprocesorowe (uzywane) niestety rezulatat jest taki sam,Sprawdze jeszcze te krancowki.A co to samej lampki to jest inna niz w kombi.Na wszelki wypadek sprobuje wymienic cala lampke. :)
-
W atu masz lampkę w przedniej części auta tuż obok lusterka - jak jest w kombii? Tak jak w Caro - pomiędzy fotelami przednimi?
-
Dami78, nie wymieniaj tylko rozłóż. Najgorsze co możesz zrobić to ją popsuć :P Najwyzej wtedy kupisz nową ;) A może zaoszczędzisz parę zł.
[ Dodano: 27 Wrz 2008 20:34 ]
W Kombi jest między fotelami, ale nie jest taka jak w Caro. Ma przycisk inny i inny kształt.
-
Spoko najpierw sprubuje ja "naprawic" jesli sie nie da to trudno.Pozdro :wink:
-
Przede wszystkim to sprawdź czy nie masz za nmocno wkręconych czujników przy drzwiach. Pod czujnikami znaduje się taka blaszka (gniazdo przelotki przewodów) i jak kiedykolwiek za mocno dokręcisz, to blaszka się wygina coraz bardziej. Wtedy zamknięcie drzwi nie powoduje rozwarcia obwodu i żarówka cały czas się świeci. Musisz próbować wciskać ręcznie każdy czujnik (przy zamkniętym bagażniku) i trzymac go ze 20 sekund. Jak lampka nie zgaśnie, zamykasz te drzwi w których sprawdzałeś i bierzesz się za kolejne. Do skutku.
-
Przede wszystkim to sprawdź czy nie masz za nmocno wkręconych czujników przy drzwiach. Pod czujnikami znaduje się taka blaszka (gniazdo przelotki przewodów) i jak kiedykolwiek za mocno dokręcisz, to blaszka się wygina coraz bardziej. Wtedy zamknięcie drzwi nie powoduje rozwarcia obwodu i żarówka cały czas się świeci. Musisz próbować wciskać ręcznie każdy czujnik (przy zamkniętym bagażniku) i trzymac go ze 20 sekund. Jak lampka nie zgaśnie, zamykasz te drzwi w których sprawdzałeś i bierzesz się za kolejne. Do skutku.
Jak już koledzy wcześniej napisali ten test jest pozbawiony sensu skoro nie da się wyłączyć lampki wyłącznikiem w kabinie.