Proszę o pomoc w wycenie...
Ile mogę oczekiwać za C+ GTI?
Stan:
160 tys. km [przebiegu. Oryginalny most 4.3. wszystkie oleje i filtry zmienione w tym sezonie.
Nadwozie bez rdzy, świeżo po konserwacji, ale żeby z bliska wyglądał dobrze, należało by zmienić odkształcony przedni zderzak i polakierować przód i boki. (Zarysowania, 2 małe wgniecenia)
Silnik wymaga wymiany uszczelniaczy zaworowych. Uszczelka pod głowicą ok. Nowe CPWK. Pompa wody ma jakieś 7 tys. nalotu.
Środek częściowo rozebrany, przednie zawieszenie zrobione 5 tys. km temu. Hamulce ok. tłoczki robione w tym roku. Interfejs do smartfona. Kierownica skórzana Raid z nabą.
Felgi Truck, czarno-srebrne, opony Uniroyal Rainsport 2, po dwóch sezonach ale trochę zjechane. Zbiornik paliwa dwuletni rzemiosło z nową pompą.
Zawieszenie lekko obniżone i utwardzone.
Dorzuciłbym do niego:
-zapasowe przełożenie 4.3 z dyferencjałem
-zapasowe ECU
-trochę lamp zapasowych, i innych dupereli, przekaźniki, kołpaki, lampy dalekosiężne itd.
-5-cio częściowy nowy, niemontowany komplet Heko
-alternator używany
-2 nowe opony Dębica Presto HP 185/60 R14
-4 alufelgi 13, 3-ramienne, typu Plus, z dekielkami
-4 stalówki 13 + zapas. Dwie z oponami zimowymi klasy "śmierć nadejdzie z deszczem"
-nowe poszycia drzwi, komplet szyb bez przedniej na zapas
-nowe łożyska wałka atakującego, nowy wałek sprzęgłowy, zębatkę 2 biegu, synchronizator
-zderzak przedni na wymianę, do lakierowania
-zapasowa maska w kolorze nadwozia
-praktycznie nowy, oryginalny zbiornik paliwa FSO, pod Rovera