nie ma co wsadzac ostatniego tlumika przelotowego (od starego poldaka/fiata)
wiem bo mam i dziek co prawda bardziej swiszczacy (na poczatku to jak stary podolot tak przy 2000 obr/min) ,ale teraz troche pordzewial i jest slabo
osiagow to nie poprawia - jedynie na wolnych obrotach wyraznie widac ,ze koncowka drzy ,a spaliny wychodza pierdnieciami
to efekt braku pojemnosci refleksyjnych ,czyli calego ukladu przelotowego (a mam katalizator ,wiec cos tam powinien zatrzymywac)
taki uklad moze dac efekt tylko przy najwyzszych obrotach ,czego nie dane mi bylo sprawdzic
teraz mam zamiar isc we wlasciwym kierunku - jezeli kupowac ostatni tlumik od Borewicza (za 20pln) to do przerobki na refleksyjny
wywalic katalizator i wstawic od gaznikowca absorbcyjny ,albo odrazu rezonator (zalezy jaka mi wyjdzie dlugosc rezonansowa)
srodkowy to absorpcyjny
a Borewicza mozna przerobic latwo na takie (polecam) 12 lub 17 rysunek od gory (nie liczac wzorow)
http://www.fiat-furious.pl/html/tuning_a/mod_wydech/mod_wydech.htm