FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ Hamulcowy => Wątek zaczęty przez: venioo w Sierpień 02, 2014, 12:41:36 pm

Tytuł: Lucas - kolejność przewodów w pompie
Wiadomość wysłana przez: venioo w Sierpień 02, 2014, 12:41:36 pm
Pacjent Kombi 1,6MPI Van.
Może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć w jakiej kolejności są podłączone przewody hamulcowe do pompy? Bo od momentu zakupu słabo hamowało i pedał wpada głęboko, ale że Poloneza kupiłem do sporadycznych wyjazdów na pole ;) i go nie używam na codzień, to mi nie przeszkadzało. Teraz doprowadzam wszystko do porządku powoli i odkryłem, że nie ma w ogóle przewodu hamulcowego podłączonego do pompy, na dole, od strony serwa. W sumie to w ogóle nie ma jednego przewodu hamulcowego. Ubytków płynu hamulcowego nie stwierdziłem. Świeci kontrolka pedału hamulca i okładzin.

Będę ten przewód musiał uzupełnić, tylko muszę wiedzieć który to.

Przy hamowaniu ściąga na prawą stronę.
Najchętniej na jakimś zdjęciu - obrazku jak byście mieli :)
Tytuł: Odp: Lucas - kolejność przewodów w pompie
Wiadomość wysłana przez: Zoltan#1930 w Sierpień 02, 2014, 15:21:32 pm
Pompa ma 4 króćce, podłączone są 3, czwarty zaślepiony i tak ma być.
Jak pedał wpada, to rozebrać bębny, ustawić samoregulatory (na zluzowanej lince ręcznego), ustawić ręczny, z przodu rozebrać, zobaczyć jak suwaki zacisku (nasmarować) odpowietrzyć wszystko i będzie grało.