Składać tylko na jednowarstwowej, ze ścieżkami z elastomeru z Elringa. Wielowarstwówkę to bez nowej magistrali, praktycznie idealnej głowicy i bloku z tulejami na książkowej wysokości nie ma co zakładać, bo może wyjść fakap. A nawet mimo, ze jest idealnie to lubi sobie cieknąć za kolektorem wydechowym.
Loctite nie kupuj, jest tańszy zamiennik - Technicqll 5518, to jest dokładnie to samo, ale kosztuje ułamek tego. Jedno opakowanie starcza z zapasem na czapkę Rovera. W żadne silikony nie ma co się bawić, bo minimalnie przedobrzysz, wlezie w kanał i moment wałek się zarżnie razem z "panewka" w głowicy.
Śruby obowiązkowo nowe. One przy pierwszym rozgrzaniu motoru rozciągają się plastycznie. Używki może wymiar będą miały, ale po przyłożeniu do nowych zauważysz różnicę.
Ori uszczelka ma cieniutkie ścieżki czerwonego elastomeru. Jest w sumie taka sama, jak ta Elringa, prócz grubości ścieżek.