no tak, wrzuciles kilka zdan o roznych modelach ,ktore nazywaj sie 7x7 i liczysz,ze ktos sie nie nabierze,
w kazdym razie bardzo dobrze,ze zastapili linki nowoczesniejszym ukladem ,bo linka ocierajaca sie o setki krazkow jest najbardziej niebezpiecznym ukladem transmisji - jak sie urwie to pizdziec,
dwa rownolegle uklady hydrauliczne lub elektryczne sa latwiej diagnozowalne i daja wieksza pewnosc dzialania,
to ze potrzebuja pradu (hydraulika od biedy nie potrzebuje) to zaden minus ,bo metody wytwazania i przechowywania energii elektrycznej juz dawno opanowalismy w stopniu wystarczajacym
co do aut, to osobiscie wole linke do sprzegla niz inny uklad sterujacy ,a przekladnie kierownicza pozostawilbym z fizycznym polaczeniem mechanicznym ,bo nie mam sztabu elektro-mechanikow sprawdzajacych mi fure przed kazda jazda jak ma to miejsce w samolotach,
a co do diesla w BMW ,to cos jest nie tak z silnikiem (chyba ze to swap 1.7/2.5 TDS do e36 cabrio) ,bo nowe diesle w bmw jednak brzmia zdecydowanie kulturniej niz w dostawczach (no chyba ,ze to JTD)