Autor Wątek: Uniwersalny zamek centralny..  (Przeczytany 19177 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Uniwersalny zamek centralny..
« dnia: Styczeń 22, 2006, 21:09:41 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Male proste pytanko -
ciezko sie cos takiego montuje?
I czy to podejdzie do poldka??

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=82898674
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

centralny zamek
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 22, 2006, 21:43:36 pm »

pluton_14

  • Gość
Zakladalem juz takie cos do carusa , i bylo troche kombinowania jesli chodzi o ulozenie silownikow , problem zostal rowzwiazany za pomoca linek (np. od sania w pancerzu) za pomoca kotrych wszystko zostalo przeniesone na wodziki. Przed zalozeniem tego radze wszystko nasmarowac bo mi troche to szwankuje teraz , podobno sprawe ciezkiego dzialania CZ powodoja sprezynki przy bolcach , tak przynajmniej mowil kolega Sztywny :P.
Co do montazu to pisalem moje uwagi gdzies.



PZDR Pluton

centralny zamek
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 22, 2006, 23:25:31 pm »

Drobek

  • Gość
w tym kompleciku jest wszystko i podejdzie bez problemu i bez wiekszych problemów powinienes sobie poradzic.

centralny zamek
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 22, 2006, 23:29:27 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Cytat: "Drobek"
w tym kompleciku jest wszystko i podejdzie bez problemu i bez wiekszych problemów powinienes sobie poradzic.


I bez takiego kombinowania jak Pluton_14#1889 ??
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

centralny zamek
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 23, 2006, 00:28:27 am »

Boczek

  • Gość
Lupo#1891, do przednich drzwi nie będzie żadnych problemów, a na tylne warto zamontować silniejsze siłowniki (standard to 2,5 kg) np: 4 kg i oczywi?cie odwrotnie poł?czyć przewody do nich.

centralny zamek
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 23, 2006, 01:28:27 am »

Mebig#489

  • Gość
Najpro?ciej to to założyć do Plusa ze względu na brak popielniczki w której to miejsce przychodzi wtedy siłownik w tylnych drzwiach, natomiast je?li chodzi o starsze polonezy to żaden problem, trochę pokombinowania i da rade zamontować, polecam tak jak już inni pisali nasmarowanie porz?dnie wszystkiego no i przydałyby sie mocniejsze siłowniki

centralny zamek
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 23, 2006, 02:55:44 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13839
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tak z przodu nie ma zadnych problemow
z tylu trzeba znalezc optymalne miejsce by ulozyc silownik ,ale nie jest to jakis specjalny problem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

centralny zamek
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 23, 2006, 08:26:04 am »

Meggido

  • Gość
Ja kupiłem centralny zamek za 38 PLN bez pilota, bo dokupiłem do zestawu jeszcze autoalarm, który miał piloty. Można się jeszcze zastanowić nad tak? konfiguracj?. Standartowe siłowniczki daj? radę w tylnych drzwiach.

centralny zamek
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 23, 2006, 09:56:43 am »

Fistasz

  • Gość
Macie racje w przednich drzwiach miejsca wystarcza. Z tyłu sa problemy ale tez da sie złozyc i kobelki trzeba odwrotnie załozyc. Problem własnie jest z zapalniczk?, kiedy ja załozyłem siłownik i nastepnie po złozeniu wszystkiego próbowałem włozyc popielniczke to sie troszke zdziwiłem :D ale poradze sobie z tym jak tylko mrozy bede mniejsze i dam rade wysiedziec w garazu:)

[ Dodano: 2006-01-23, 10:00 ]
Acha i jeszcze jedno! Posbyłem sie nakretki trzymjacej taka mała "przekładnie" odrazu pod tym bolcem co się z góry wciska. brak tej nakretki nie przeszkadza a siłownik ma lzej.

centralny zamek
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 23, 2006, 18:12:02 pm »

Mebig#489

  • Gość
Tak ale wypadnięcia całego mechanizmu może spowodować w przyszło?ci że drzwi bed? sie zamykać a nie będ? otwierać i na odwrót, spotkałem sie niestety już z tym. Jedynym miejscem jakie wykombinowałem w strym caro na założenie siłownika było miejsce zaraz przy samym zamku pod szyba trójk?tn?.

centralny zamek
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 23, 2006, 19:58:42 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13839
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Mebig#489"
Tak ale wypadnięcia całego mechanizmu może spowodować w przyszło?ci że drzwi bed? sie zamykać a nie będ? otwierać i na odwrót, spotkałem sie niestety już z tym. Jedynym miejscem jakie wykombinowałem w strym caro na założenie siłownika było miejsce zaraz przy samym zamku pod szyba trójk?tn?.

te silowniku wykluczaja mozliwosc dzialania tylko w jedna strone (taki z silnikiem w osi silownika czesto sie blokuja - wiem bo mam jeszcze jeden w prawych tylnych drzwiach ;reszte juz wymienilem)
co do umieszczenia silownika pod szybka trojkatna to potwierdzam - jest to najlepsze ,jezeli nie jedyne wlasciwe miejsce
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

centralny zamek
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 23, 2006, 20:05:07 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Cytat: "Mebig#489"
Najpro?ciej to to założyć do Plusa ze względu na brak popielniczki w której to miejsce przychodzi wtedy siłownik w tylnych drzwiach, natomiast je?li chodzi o starsze polonezy to żaden problem, trochę pokombinowania i da rade zamontować, polecam tak jak już inni pisali nasmarowanie porz?dnie wszystkiego no i przydałyby sie mocniejsze siłowniki

Silowniki mieszcza sie tuz nad lub pod popielniczka (nie pamietam dobrze). Troche kombinowania z mocowaniami i dzialaja dobrze. Tylko, ze pozniej popielniczki sie "same" otwieraja! :mrgreen: Ale mi to nie przeszkadza! :P
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

centralny zamek
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 23, 2006, 20:11:14 pm »

Offline sebaa

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 41
rowniez potwierdzam ze wedlug mnie najlepsze miejsce jest pod trojkatna szybka, nawet nie musialem nic wiercic zeby z tylu zamocowac silowniczki, sa one o udzwigu 4kg i spisuja aie jak narazie elegancko

centralny zamek
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 23, 2006, 21:05:31 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Cytat: "Boczek#1851"
Lupo#1891, do przednich drzwi nie będzie żadnych problemów, a na tylne warto zamontować silniejsze siłowniki (standard to 2,5 kg) np: 4 kg i oczywi?cie odwrotnie poł?czyć przewody do nich.


Boczek#1851 montowales juz cos takiego ?:D
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

centralny zamek
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 23, 2006, 21:11:07 pm »

Drobek

  • Gość
zwykłe siłownik sobie poradza i bez żadnego kombinowania. kupuj i montuj bo wcale nie drogo

centralny zamek
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 23, 2006, 21:19:22 pm »

Offline sebaa

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 41
zo sprawa zalozenia w miare prosta, ale jak sie to robi pierwszy raz tak jak ja robilem to po rozbebeszeniu wszystkiego  przeszly mnie lekkie ciarki, ale wiertara w dlon i akcja, zeszlo mi to caly dzien, ale teraz bym sie napewno szybciej wyrobil hehe :mrgreen: , takze jezeli ktos ma checi i troche cierpliwosci to sie trzeba skusic bo naprawde jak dla mnie central to podstawa, nie wyobrazam sobie dlubania kluczykiem hehe

centralny zamek
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 23, 2006, 22:43:59 pm »

Drobek

  • Gość
no ja tez bo mam zamki z plusa a niemam kluczyka  :D  :D  :D

centralny zamek
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 23, 2006, 23:52:09 pm »

Homik

  • Gość
Też zakładałem uniwersalny central, i wszystko zajeło mi moze 3 godziny ze spokojem, licz?c ł?cznie bo skręcałem 2 dni pod rz?d (brak czasu) i nawet nie przymierzałem gdzie to będzie pasować, tylko po rozkręceniu drzwi zobaczyłem gdzi ejest miejsce i jak ida cięgna, prostota... przód bez komentarza, tył pod trójk?tn? szyb?, elektryka przeci?gnięta pod?czona i działało, tylko miałem problem z tylnymi lewymi drzwiami okazało się że walnięty był siłownik który działał ale tylko do połowy, zamykał ale już nie otwierał,
sterownik przykręciłem do schowka od tyłu. Jeszcze musze sobie zakupic piloty 2-3 kanałowe  :cry:  i bajer w postaci startera na pilota i jeszcze osobny sterownik plus siłownik 6Kg do otwierania klapy i będę spełniony.

centralny zamek
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 24, 2006, 00:32:38 am »

Boczek

  • Gość
Cytat: "Lupo#1891"


Boczek#1851 montowales juz cos takiego ?:D


Jak na razie to tylko 2 razy

centralny zamek
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 24, 2006, 02:07:13 am »

zort#135

  • Gość
Ja się zajmuję montażem centralnych i alarmów półzawodowo i jestem pełen podziwu dla kolegi Homika za to że jest w stanie zamontować wszystko w 3 godziny. Ja, choć montowałem już dziesi?tki centralnych do różnych aut, nie moge się w 4-drzwiówce wyrobić szybciej niż w 3-4 godziny, a już na pewno nie w polonezie... U siebie mam zamontowane zwykłe, wiekowe (bo już 5-letnie) siłowniki 2,5kg i jak narazie zamarzły mi tej zimy tylko :( ale to chyba przez te -20kilka w nocy i przez pourywane gumki :) ale dalej da się otworzyć i zamkn?ć drzwi kierowcy hehe. Te siłowniki w zupełnosci wystarczaj? do poloneza, a za t? cene można kupic (choć na allegro widziałem oferty nawet za 80 zł komplet).