FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => AUTA SYMPATYKÓW KLUBU => Wątek zaczęty przez: Trojan w Marzec 07, 2017, 22:39:51 pm
-
Jakiś czas temu stałem się posiadaczem całkiem ciekawego Trucka z silnikiem 1.9. Historia zaczyna się w momencie gdy zobaczyłem go na autozłomie, dosłownie dzień przed prasą, pracownicy już niemal zabierali go do "suszenia" z płynów. Po szybkiej interwencji Polonez zostaje odstawiony na bok, zostaje naprawiona stacyjka, wymienione zamki, próbne odpalenie i rozpoczyna się długa droga do jego odkupienia. Jak to bywa w naszym kraju niezbyt konkretne przepisy, duża niewiedza szefowej złomu na ich temat, po drodze opinia rzeczoznawcy i po 2 miesiącach mogłem go zabrać. Jest to ciekawa wersja z nietypowym przodem, według różnych źródeł wyprodukowano kilkaset takich egzemplarzy tylko w 1992 roku i tylko z silnikami diesla. Wnętrze to typowy "borewicz" z deską z głośnikiem i boczkami ze skajowymi kieszeniami. Nie jest to ideał dlatego powoli jest remontowany, w założeniu większość elementów które można w jakikolwiek sposób odkręcić będzie nowa lub zamieniona na idealne używane (nieźle się namęczyłem żeby znaleźć oryginalne burty). Docelowo nie są planowane żadne przeróbki, może jedynie hamulce z przodu, tak to całkowita fabryka do rejestracji na żółte tablice. Filmik z pierwszego odpalenia: https://www.youtube.com/watch?v=ZqP2TZOHfgo
(https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17190372_723663931129043_4920068931419299469_n.jpg?oh=d66da0b68087a54d3f1561077586740f&oe=596412FB)
(https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17190783_723663594462410_3224905479905223882_n.jpg?oh=d78b2a24ab3e247f14ab6dab6b821760&oe=5968B8A8)
(https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17190902_723663977795705_695006436530623131_n.jpg?oh=50aa21f791d4f78dfdb950d395389415&oe=5968FF02)
(https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17201400_723664804462289_3188754512295566520_n.jpg?oh=3373fae0f2ef74f01169f85b1ff64a75&oe=5935553A)
(https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16998710_723663484462421_4453292944518567389_n.jpg?oh=fb4485004e5d0cf2f2d9be510e2ef1c0&oe=59268810)
(https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17200965_723663487795754_9110911423898853286_n.jpg?oh=9ce476fffe2c43306b93ace61ebe4a26&oe=596C0A04)
-
Gratuluję zakupu. Wygląda bardzo przyzwoicie i fajny rocznik. Dobrze że udało się go uratować przed prasą, w zasadzie każdy Truck przed Caro jest rarytasem, zdecydowana większość już dawno została przetopiona. Super!
-
nieźle się namęczyłem żeby znaleźć oryginalne burty
A tamte z czego były? Na allJegro jest aktualnie jeden z takimi.
(https://1.allegroimg.com/s400/010306/c0293ce943a491e80da8b7ef54a1)
Nie mów, że od Ciebie odkupił i przemalował...
-
Barawo TY! Bede kibicował w remoncie, moze kiedyś doczekamy czasów że na zlotach bedzie wiecej trucków. Gdzie dorwałes burty?
-
Fajny Truck z takim przodem. Patrząc na vin nie jest to czasem składak?
-
nie
-
Tak wyglądał jeden z pierwszych trucków jakie oglądałem gdy szukałem dla siebie. Stal w Ostrowcu świętokrzyskim.
Gratuluje zakupu. No i najważniejsze ze xud9 pod maska.
-
A tamte z czego były? Na allJegro jest aktualnie jeden z takimi.
To były oryginalne zgnite burty z donitowaną blachą trapezową, ten gość zapewne poszedł w tym samym kierunku. Co do tej aukcji to jest niezła ściema, to jest przeróbka wąskiego Caro. Burty dorwałem na olx, co prawda też nie są idealne ale chyba nie ma alternatywy bo to można powiedzieć rarytas ciężki do znalezienia (już nie wspominam o boczkach które tez bede musiał kupić, to już będzie ultra rarytas :) ). Jest nowa tylna burta w Bydgoszczy ale sprzedający upiera się że tylko odbiór osobisty, może któryś z kolegów pomoże ? :)
-
Kurcze niedawno na OLX były prawie nowe borty i rama za wcale nie duze pieniadze. Zwlekałem i ktoś był szybszy. Ciesze się że grono miłośników trucka się powieksza. Mam nadzieje ze niedługo pokaże swojego;)
-
Bardzo dobrze, że jeszcze go zobaczymy na drogach <ok>
-
chyba nie ma alternatywy
Jest, i to bardzo prosta. Można je... dorobić. Jak znasz przekrój, to praktycznie żaden problem. Jak remontowałem starego lublina, to opończy skrzyni ładunkowej nie mogłem nigdzie dorwać. Zleciłem wygięcie profili z blachy 2 i pospawałem nową.
-
chyba nie ma alternatywy
Jest, i to bardzo prosta. Można je... dorobić. Jak znasz przekrój, to praktycznie żaden problem. Jak remontowałem starego lublina, to opończy skrzyni ładunkowej nie mogłem nigdzie dorwać. Zleciłem wygięcie profili z blachy 2 i pospawałem nową.
Niby tak ale podejrzewam że to wyjdzie cenowo jak za nowe oryginalne, a czasami wypływają takie :)
-
Fajny Truck z takim przodem. Patrząc na vin nie jest to czasem składak?
źle patrzysz na VIN, ma nabity rodzaj silnika skrzyni i mostu (krzywo jak diabli), po nim są dwa zera jako znaki wypełniające, po 1993 zamiast nich stosowano dwie dodatkowe litery oznaczające miejsce i rok produkcji, jakby zamiast rodzaju silnika i skrzyni były zera to wtenczas można powiedzieć że jest to składak
-
Niby tak ale podejrzewam że to wyjdzie cenowo jak za nowe oryginalne, a czasami wypływają takie :)
No to ile zapłaciłeś za oryginalne?
-
Niby tak ale podejrzewam że to wyjdzie cenowo jak za nowe oryginalne, a czasami wypływają takie :)
No to ile zapłaciłeś za oryginalne?
200zł za wszystkie 4, nie są idealne ale do odratowania, miałem na oku też idealne aluminiowe ale szkoda szpecić klasyka :)
-
Bardzo fajny Truck :) bardzo mało się ostało trucków z noskiem, dobrze, że go uratowałeś <spoko> czekam na relacje z remontu :)
-
Przy Trucku dużo roboty ale już chyba bliżej jak dalej. Wkrótce fotorelacja z grubszych robót.
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18447076_760382480790521_5805161879257415119_n.jpg?oh=f84517a026290499b4a4709058e38156&oe=597A654B)
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18486409_760382490790520_599209842943773585_n.jpg?oh=751b5b29db86a24bb071cdc435f95e38&oe=59ABBF57)
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18485615_760382484123854_6824458109698013194_n.jpg?oh=21bb614de450e4977f67e304f30572e0&oe=59C2E1B1)
-
Remont nabrał słusznego tempa <spoko> Gdzie dorwałeś nowy zbiorniczek ?
-
Chyba od kogoś z forum albo fb ale bywają też na allegro.
-
Zbiornicze odemnie kupiles:D
-
Most w jaki sposób przygotowywałeś do malowania?
-
Most w jaki sposób przygotowywałeś do malowania?
No Trojan, powiedź uczciwie jak przygotowałeś :P
-
Normalnie, szczotka druciana na szlifierkę, plus różnej wielkości szczotki ręczne/na wiertarkę i odtłuszczacz, tak samo stało się z większością detali paki i pierdółek spod maski, resorami itd, niedługo również i cała rama odzyska blask jak z fabryki i całą gamę nowiutkich części które już czekają w magazynie: bak, wydech, lampy, hak, wiązka itd itp.
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18582042_762862250542544_6437173115555467091_n.jpg?oh=fbb4b5614926390957e7ccec2b5844cc&oe=5974B1B5)
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18581777_762862247209211_1685873387128288255_n.jpg?oh=bdac00830e6833a5935dfdcdcd98d66f&oe=597690E4)
-
a jak robisz z poprzeczkami pod paką? te podwójne teowniki z otworami, które zawsze pierwsze gniją
-
Od skrajnej strony (przedniej) pierwsza poprzeczka jest idealna więc zostanie obrócona i zostanie tylnią, trzeba jedynie zrobić nacięcie na lampkę rejestracji. Co do reszty, cała rama z ceownika co idzie dookoła jest w miarę ok więc zostanie gruntownie odrdzewiona i wyczyszczona, reszta poprzeczek będzie wspawana nowa, po jednej, bo wydaje mi się że to jest główną przyczyną ich szybkiego gnicia - praca i tarcie tych powierzchni o siebie, a potem efekt wiemy jaki jest (co ciekawe do ramy głównej przykręcona jest tylko jedna poprzeczka z pary, druga jest chyba tylko zgrzana z tą pierwszą). I tak ciężarów wozić nie będzie żadnych więc starczy a jest to porządna blacha 2 czy 3mm.
-
w moim to dwie belki srodkowe juz sie sporo wykruszyly i tak sobie myslalem,ze drewniana belke tam podloze, to bedzie szybko i elegancko,
gdybys nie szedl w oryginał ,tylko np. robil skrzynie drewniana to belki bylyby spoko,
a tak to trzeba sie narobic nawet przy takim glupim elemencie - blacha 2mm powinna wystarczyc, na srodku grubosc sie podwaja
-
Prace idą pełną parą, rama wreszcie przygotowana do przyjęcia szeregu detali które walają się po "magazynie" i tym samym truck już niedługo ponownie stanie na cztery koła :)
(https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18740263_766507263511376_1835071653495238569_n.jpg?oh=9111562187e742f3d544f4e6f069a405&oe=59AEA6D3)
(https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18700353_766507260178043_8686720374763803821_n.jpg?oh=7ea6e0dc99a40c48fb57a91ba833fabb&oe=59A5533A)
-
Szacun, podoba mi się takie podejście.
Jak brakuje Ci lusterka do Trucka daj znać coś pomyślimy.
-
Nowe chętnie, używanych mam ze 3 komplety.
-
Nowe są w normalnej sprzedaży. Moja firma kupuje takie w wersji podgrzewanej gdy przerabiamy dostawczaki na bankowóz.
-
Czym malowałeś resory?Rozbierałeś każde z piór?
-
Zwykłym lakierem czarny połysk, nie rozbierałem bo te nakrętki trzymające wszystko kiepsko wyglądają, więc niech zostanie jak jest to i tak wielkiego znaczenia nie ma, bardziej dla efektu wizualnego.
-
Tak jak obiecałem poldek już stoi na kołach, teraz czas dokończyć rozbebeszone układy hamulcowy, paliwowy, chłodniczy i można wyruszać na próbną przejażdżkę :)
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18813203_767988853363217_3207294698732994129_n.jpg?oh=a95abd1ec338f7dfb7dde050482acd2f&oe=59E9568A)
-
Bardzo bardzo obiecujący postęp prac. Mobilizujesz mnie do pracy przy swoim borkotrucku. Może kiedyś się spotkają:)
-
Profi robótka, dobrze się zapowiada dalsze życie tego autka :)
-
Wydaje mi się , że źle zrobiłeś montując już wał. Będziesz musiał znowu go zdjąć od strony mostu , aby zamontować bak. Prace długo trwałe, ale efekt bezcenny . Tak trzymać !!! <ok>
-
Bak wchodzi od góry więc nie ma z tym problemu, wał może przeszkadzać w przypadku gdy obecna jest cała góra tzn podłoga ramy.
-
Jak oprócz resorów i wału masz wszystko zdemontowane, to może i tak. Ja u siebie, mimo zdemontowanej paki, zbiornik wkładałem od spodu, ale wał miałem i tak odłączony. Szczerze - cienko widzę wkładanie od góry. Felc po bokach ok. 2 cm × 2 (przód i tył) jeszcze można przeboleć, bo zbiornik może i da się jedną stroną najpierw wsadzić całkowicie pod ramę, żeby cało się również ten drugi felc pod ramę podsadzić - czyli tak, jak ma być docelowo. Tylko że gardziel jednocześnie sporo w bok wystaje - i tu pojawia się problem, o ile dobrze pamiętam na podstawie własnych doświadczeń.
-
Nie rozumiem problemu, skoro dało się zdemontować z resorami i wałem to czemu miałoby się nie dać zamontować ? W temacie wleciały amorki Monroe i tym samym zawieszenie tył jest gotowe.
-
Dlatego mówię, że może też jest inaczej, jak wszystko oprócz tego (typu: przewody, cięgna itp.) masz powybebeszane, bo brak jest elementów, które przeszkadzają w zamontowaniu. Już nie pamiętam dokładnie, jak było u mnie.
-
Nie wiem czy zauważyłeś że jest zdemontowana górna rama z poprzecznymi profilami, zapewne to tobie przeszkadzało.
-
Ślepy akurat nie jestem...
-
Tyłek traka coraz bardziej zaczyna przypominać z jakim autem mamy do czynienia :) Wiązka i elektryka również ogarnięta.
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18951402_772467826248653_2533882147420099526_n.jpg?oh=432521a0de5e74425e79c8fda4494baf&oe=59A2A623)
-
Świetna robota oby tak dalej <ok> :]
-
Podoba mi się podejście do tematu.
Oby tak dalej.
-
Układ paliwowy wymieniony w 100% na nowy, układ chłodzenia pozostało zamontować zbiorniczek i 2 przewody, z hamulców ogarnąć przewody i zaciski na przodzie, wydech również czeka nóweczka na montaż. Z elektryki ogarnięta wiązka ramy, podłączone lampy i gniazdo haka. Do pełnej mobilności i sprawności podstawowych układów zostało niewiele roboty, następnie pozostanie najgorsze, czyli zabawy z lakierem, wnętrzem i detalami. Nie stwierdzono żadnych problemów z montażem baku, miejsca aż za dużo, więc nie wiem skąd problemy kolegów :)
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19059481_774097229419046_8252203941428266384_n.jpg?oh=1436496f1c954c9ddeca2e93295d2539&oe=59D7AC5C)
-
Aktualnie też mam zrzuconą pakę; w wolnej chwili zweryfikuję tę kwestię, aczkolwiek wydaje mi się, iż u mnie jest jakoś inaczej zamontowany.
-
Zbiornik jest nowy i oryginalny?
-
Zbiornik to raczej nie oryginał ale ma przegrody i jest w miarę ok, profilaktycznie pomalowany dodatkowo.
-
Zbiornik to raczej nie oryginał ale ma przegrody i jest w miarę ok, profilaktycznie pomalowany dodatkowo.
Możesz zdradzić gdzie go kupiłeś, bo tez muszę to zrobić dla swojego Trucka.
-
Oczywiście na allegro :)
-
Truck pod maską został niemal skończony, zostały detale, jeździ, hamuje, chłodzi, wszystko tip top :) A dzisiaj dostał nieosiągalny i niesamowity prezent, dosłownie święty graal, niemalże fabrycznie nową rame, podłoge i burty, właściwie pozostało tylko polakierować i prace pójdą mocno naprzód niż gdybym miał lepić te co miałem :)
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19554333_784668351695267_3291245527942432327_n.jpg?oh=b24e6988d74a31612158ce694f2e21a7&oe=59C46623)
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19554907_784668345028601_2822341586200568563_n.jpg?oh=4186f2c849eeca28bffdbf68599065c9&oe=59DEB460)
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19642767_784668278361941_3986643878931890935_n.jpg?oh=21b210ffa0438a24d7709816372cb0ed&oe=59C98CF7)
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19657239_784668275028608_885107828629552274_n.jpg?oh=eafabef81c4dc2647220fc0ee84850a1&oe=59D435B4)
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19247684_784668268361942_9082202419474813420_n.jpg?oh=c15651c67188c5c7fa459d58527d7574&oe=59CD7EC6)
-
Gratulacje w zdobyciu paki :) <ok> Pod maską ta rura do filtra powietrza jest docelowym rozwiązaniem ?
-
Raczej tak, mam jeszcze taką karbowaną ale ta jest lepsza, dosłownie pancerna. O oryginale nie chce słyszeć bo to jakaś pomyłka, jeszcze poprowadzona dookoła wszystkiego gdzie w efekcie ma 2 metry a i tak się rozwali :) Silniczek chodzi jak marzenie, ktoś wspominał o jakimś telepaniu silnikiem, wibracjach ? Nic z tych rzeczy, szklankę z wodą można położyć na silniku. https://www.youtube.com/watch?v=-Jf-36otwsc
-
Paka to niedawne ogłoszenie z olx? Świetna robota!
-
Tak, wczoraj też wystawiłem moje stare na sprzedaż.
-
Fajnie chodzi, jak na klekota :]. Tak czysto pod maską ostatni raz miał chyba w fabryce.
-
Tak, wczoraj też wystawiłem moje stare na sprzedaż.
To mnie uprzedziłes;)
-
Jest spoko doceniam robotę ale mi się nie widzi . Nigdy mi się nie podobały trucki były tak zrobione na odp**rdol gdyby zrobić błotniki tak jak w dużym fiacie pickupie gdzie wyglądało to na ładnie spasowane to spoko . Ale taka blaszana paka doczepiona tak byle była to mnie zawsze w truckach odrzucało .
https://www.youtube.com/watch?v=lcLpq5XFLXM Ten mi się strasznie podoba tylko dorzucić do tyłu zderzak i jakieś inne lampy nie z atu :)
-
To nie jest egzemplarz na robienie koszmarków i ulepów, ma być oryginał i taki będzie w 100%. Wzorem jest truck z reklamy, problemem będzie naklejka heko na szybę, ale owiewki jak najbardziej :] https://www.youtube.com/watch?v=rE9hLz29Jhs
-
To nie jest egzemplarz na robienie koszmarków i ulepów, ma być oryginał i taki będzie w 100%. Wzorem jest truck z reklamy, problemem będzie naklejka heko na szybę, ale owiewki jak najbardziej :] https://www.youtube.com/watch?v=rE9hLz29Jhs
Podzielam opinie nt oryginalu.
-
Jakby co to mam owiewki heko do trucka do sprzedania. Nowe.
Jak auto się do tego nadaje to warto zachować w oryginale. Ja buduje ulepika, ale bazą był wypierdziały plus który powinien skończyć na złomie, więc i tak nie szkoda go było przerabiać
-
Nigdy mi się nie podobały trucki były tak zrobione na odp**rdol gdyby zrobić błotniki tak jak w dużym fiacie pickupie gdzie wyglądało to na ładnie spasowane to spoko . Ale taka blaszana paka doczepiona tak byle była to mnie zawsze w truckach odrzucało .
Z punktu widzenia użytkownika i tego do czego miał służyć Truck, taka paka jest najlepszym rozwiązaniem. Dostępna pełna szerokość, bez wnikających nadkoli, możliwość załadunku z trzech stron (również wózkiem widłowym). Co do jakości osłon, to w ostatnich plusach wyglądało to super, we wcześniejszych przyzwoicie.
-
Ja wiem że właściciel robi na oryginał i doceniam że nie na odpierz ale co poradzę że mi się paka nie podoba ;) W końcu forum jest do wyrażenia własnych opini. Tym bardziej że jest to forum fso Polonez tunning klub a nie fso ortodox 100% oryginał. Więc się dziwię tylko że znowu zaczynacie siadać na mnie ze ulepy mi po głowie chodzą ;)
-
Nikt tu na nikogo nie siada. Ludzie wyrażają tylko swoje opinie, a podobno forum jest właśnie po to. :P
W temacie pogorszenia walorów użytkowych auta, zdecydowanie się zresztą z nimi zgadzam. Żuk pick-up też zresztą nie bez powodu został wyparty przez model skrzyniowy - po prostu był praktyczniejszy, a zapewne również tańszy w produkcji.
-
Więc się dziwię tylko że znowu zaczynacie siadać na mnie ze ulepy mi po głowie chodzą ;)
Podobno to jest forum. Twoich myśli/wypowiedzi nie można komentować?
Chcesz Poloneza Pickupa, kup Belle, zetnij górę i gotowe.
-
Właśnie jestem na etapie doprowadzania elektryki do ładu, czy ktoś wie jakie przekaźniki występowały w 1.9 ? Mam ich 8 i został jeden którego nie mogę rozgryźć a wszystko działa gdy on jest wypięty. Zlokalizowałem pozostałe 7 czyli: klakson, wiatrak chłodnicy 1, wiatrak chłodnicy 2, kontrolka świec żarowych, przeciwmgielne przód, mijania i drogowe.
-
a to nie jest skrzynka bezpiecznikow jak w osobowym ?
bo normalnie to jakis przekaznik wtrysku by sie przydal, ktorego w dieslu byc nie powinno, pod warunkiem ze ta wiazka juz obejmowala abimexa
-
Abimex ma oddzielne zasilania. Może to pozostałość po podgrzewaniu tylnej szyby? (wiem, że jej fizycznie nie ma ale w nadbudówkach mogły być)
-
Jest spoko doceniam robotę ale mi się nie widzi . Nigdy mi się nie podobały trucki były tak zrobione na odp**rdol gdyby zrobić błotniki tak jak w dużym fiacie pickupie gdzie wyglądało to na ładnie spasowane to spoko . Ale taka blaszana paka doczepiona tak byle była to mnie zawsze w truckach odrzucało .
https://www.youtube.com/watch?v=lcLpq5XFLXM Ten mi się strasznie podoba tylko dorzucić do tyłu zderzak i jakieś inne lampy nie z atu :)
Za to Twoje sprzęty są zrobione na tip top i co najlepsze z 10 jeden.
To kiedy będzie finał?
Felgi masz 14 takie jak w pierwszych wersjach czy już nowsze z okrągłymi otworami jak z ryjem Caro?
-
Przekaźniki są oczywiście pod maską, już znalazłem schematy trucków przed MR93 i nic się nie dowiedziałem, jest 7 przekaźników. Pozostałość po ogrzewaniu szyby raczej nie bo jest to zwykły czarny przekaźnik, a do szyby byłby żółty. Trudno, wyjdzie przy składaniu co to jest.
To kiedy będzie finał?
Felgi masz 14 takie jak w pierwszych wersjach czy już nowsze z okrągłymi otworami jak z ryjem Caro?
Planuję na przełom sierpnia/września, jeszcze zostało trochę blacharskich spraw. Felgi są oczywiście najstarsze, nawet na zapasie była taka.
Wie ktoś czy truck bez paki, sama rama da radę przejść przegląd ? Często widuję np pod salonami nowe auta dostawcze już tablicami a jeszcze bez zabudów, może więc jest nadzieja ? Bo to znacznie przyśpieszyłoby sprawy rejestracyjne :)
-
Aby nadkola i światła były o resztę nie powinni się przyczepić.
-
Generalnie Pojazd powinien być kompletny, skąd diagnosta może wiedzieć co później tam założysz ? Ale myślę, że dasz radę bez tego :)
-
Kompletny, czyli jaki?
-
A co diagnoście do tego jaka będzie zabudowa ? Chyba to nie ma wpływu na wynik przeglądu. Od biedy pojadę tak jak teraz z paką w innym kolorze i kij im w oko :)
-
Powiedz, że musisz nim pojechać na zabudowę do specjalistycznej firmy i niech się nie czepia o byle co <spoko>
-
A co diagnoście do tego jaka będzie zabudowa ? Chyba to nie ma wpływu na wynik przeglądu. Od biedy pojadę tak jak teraz z paką w innym kolorze i kij im w oko :)
Przecież w dowodzie nie ma informacji o zabudowie. Nie masz się czym przejmować. Tylko błotniki i światła.
-
Dowód rejestracyjny jeszcze nie istnieje :) Zacznę zabawe z WK jak remont będzie ku końcowi, na przegląd zapewne wyjazd będzie na czerwonych tablicach.
-
Klasyk na klasyku :)
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/20374232_800261880135914_2884610815025294393_n.jpg?oh=a22e16939703894b30d74f76b6176ed2&oe=59EB23C4)
-
Brakuje jeszcze Malucha na pace Trucka <lol>
-
Lublin 2 - klasykiem? No, nie przesadzajmy...
-
Lublin wygląda jakby miał się złamać
-
Powoli zaczynam kolorowanie całej tej układanki i rzeźbe drzwi bo każdy wie jak jest z tym problem w trucku :)
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/21552977_821223768039725_1339174042_n.jpg?oh=b2fbf7ab48ee4f7224194f871105660a&oe=59B74ADD)
-
O co chodzi z tymi drzwiami? Naprawdę nie wiem, a swojego już "trochę" znam.
-
O co chodzi z tymi drzwiami? Naprawdę nie wiem, a swojego już "trochę" znam.
Z drzwiam w Trucku chodzi o to, że ich
... nie ma.
-
Heh... W moim ktoś kiedyś wymienił poszycia drzwi. Kto wie, czy nie właśnie dlatego, że fabrycznych oryginalnych już nie było. Przyspawane na odwal i pomalowane sprejem, bez odtłuszczania. Poniżej przetłoczenia na listwę - mocno ryże, ale są ...jeszcze.
-
O co chodzi z tymi drzwiami? Naprawdę nie wiem, a swojego już "trochę" znam.
Z drzwiam w Trucku chodzi o to, że ich
... nie ma.
Dokładnie, i to w kilku tego słowa znaczeniach :D Albo ich nie ma juz na aucie z powodu zżarcia przez rdze albo nie ma do kupienia. A jak już są to używane po 300zł a nowe po 1000 sztuka.
-
a co to za blotniki, jakas manufaktura ? warstwa wierzchnia wyglada jak ocynk z reperaturek, czy moze to taki podklad ?
-
Błotniki z Polcaru, ocynkowana ale sama blacha, po wytłoczeniu trochę go się starło, ogólnie jakość wykonania w porzadku, spasowanie tragiczne.
-
wlasnie tak widze,ze kanty ostre, wiec wydaje sie byc dobrze wytloczone, bo mam jakas manufakture to kanty wytloczen lagodne i lysy blotnik wyglada jak po 4 warstwach podkladu,
spasowanie niestety wychodzi dopiero po zamontowaniu, wiec przy kupnie nie zgadniesz
-
spasowanie niestety wychodzi dopiero po zamontowaniu, wiec przy kupnie nie zgadniesz
Dlatego o tym wspominam, po zamontowaniu nie pasuje nosek, brakuje ok 2cm :/ Trzeba wycinać część wewnętrznego wzmocnienia w błotnikach żeby siadły węziej bo tak są za szeroko, szczelina miedzy błotnikiem a maską grubo koło 1,5cm. Do tego zupełnie nie pasują otwory montażowe, ani te na górnej krawędzi ani z boku. Jedyny plus to właśnie jakość wykonania, tym się jeszcze bronią, chociaż zobaczymy jak spasowanie z drzwiami.
-
Odśwież zdjęcia bo powygasały <blee>
-
Faktycznie coś zniknęły :)
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21728438_822526081242827_6709426007510514776_n.jpg?oh=c5b0977beacbd7ca94b84806a8eb33fb&oe=5A4D956A)
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21728179_822526077909494_4654805478340473712_n.jpg?oh=d2530dd5da669d9b9e360ab38a31f0e0&oe=5A4A3F0A)
-
Maska już w kolorku, w tym tygodniu walka z drzwiami i błotnikami i będzie już półmetek :) O ile wyrobię się z piaskowaniem belki zderzaka i jej malowaniem to pod koniec tygodnia przodek powinien być w komplecie.
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22049817_830459737116128_1454360143221563840_n.jpg?oh=8e1a37d582d1a51cef929c8f30a8f48c&oe=5A4AC872)
-
Dobra robota. Mam pytanko co do progów i ich końcówek. Czy tez fabrycznie masz na nich baranek a tylko górna ich cześć(progu i końcówki) jest jakby bez barana?
-
Nie mam pojęcia jak było fabrycznie ale tak właśnie zrobię dlatego nie lakierowałem całego progu bo od razu tam wejdzie czarny.
-
Dzisiaj wreszcie polakierowane błotniki, drzwi, nosek i nastał czas wielkiego składania. Zakończony też temat progów, nadkoli, wszystko zapaćkane konserwacją. Błotniki kupione jednak fabryczne, nie kupujcie zamienników nawet jak są 2 czy 3 razy tańsze jak jest okazja kupić fabryczne. Widać to na załączonym obrazku, po prostu sie je zakłada i pasują tam gdzie trzeba bez żadnych kombinacji, nie trzeba nic wiercić dorabiać, doginać, klepać itd.
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23319458_847129012115867_4805576129757984223_n.jpg?oh=5b93b24b17d6daf4f582bcff409b107e&oe=5A6BA82B) (https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23131778_847129048782530_2650444075910067342_n.jpg?oh=878b5afaa4f1cebbd07539418188cdb4&oe=5A6CF538)
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23132010_847129015449200_6212401344884201595_n.jpg?oh=3ab11cfe2e283031da311b83ceb52dd6&oe=5A640F17) (https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23231657_847129018782533_5962968780512474523_n.jpg?oh=2ed05006cfc647e406a9cf6dfb22ff0d&oe=5AA1DC2B)
-
Złożyłeś nie w tą stronę :P Najpierw drzwi, potem błotniki. Ale poza tym będzie robił robotę :)
-
Spokojnie to tylko przyłożone bo się nie mogłem powstrzymać :) Oczywiście najpierw pasuje się drzwi :)
-
Progi nie powinny być w kolorze?
-
Czym go konserwowałeś? Wygląda coraz lepiej, może przy okazji się przejadę niedługo go obejrzeć <spoko>
-
Progi raczej na pewno czarne, przeanalizowałem wszelkie reklamy trucka i idealne egzemplarze "wzorcowe". W kolorze jest tylko góra tylnej części progu. Co do konserwacji to intergum z trotona a jak mi się skończył to dokończyłem bollem bo to było na szybko do dostania w sobote :) Z zewnątrz progów zastosowałem chlorokauczuk.
-
Jest dobrze <ok>
-
Progi raczej na pewno czarne, przeanalizowałem wszelkie reklamy trucka i idealne egzemplarze "wzorcowe". W kolorze jest tylko góra tylnej części progu. Co do konserwacji to intergum z trotona a jak mi się skończył to dokończyłem bollem bo to było na szybko do dostania w sobote :) Z zewnątrz progów zastosowałem chlorokauczuk.
W boro truckach były w kolorze a w późniejszych możesz mieć rację.
-
W trucakch borewiczowy przód dla benzyniaków szedł równolegle z przejściówkowym dla diesli, aż do 1993 r., więc może masz na myśli pierwsze roczniki produkcji, jeszcze z błotnikami z borewicza.
-
W trucakch borewiczowy przód dla benzyniaków szedł równolegle z przejściówkowym dla diesli, aż do 1993 r., więc może masz na myśli pierwsze roczniki produkcji, jeszcze z błotnikami z borewicza.
88 89 rok te mam na myśli.
-
Progi raczej na pewno czarne, przeanalizowałem wszelkie reklamy trucka i idealne egzemplarze "wzorcowe". W kolorze jest tylko góra tylnej części progu. Co do konserwacji to intergum z trotona a jak mi się skończył to dokończyłem bollem bo to było na szybko do dostania w sobote :) Z zewnątrz progów zastosowałem chlorokauczuk.
W boro truckach były w kolorze a w późniejszych możesz mieć rację.
Głównie to opieram się tak jak pisałem wcześniej na tej reklamie https://www.youtube.com/watch?v=rE9hLz29Jhs, chociaż tutaj też widać że czarne progi https://www.youtube.com/watch?v=-grqGXrOzpo I tak przy truckach to jest jeszcze bardziej nieprzewidywalne jak w osobowych, robili co chcieli :)
-
Mój 89 w oryginale ma baranek w kolorze nadwozia. <spoko>
-
No i powinien mieć. Borewiczowskie błotniki w 1990 jeszcze szły, ale być może wtedy była jakaś faza przejściowa i jeszcze przed przejściem na przejściówkowe błotniki, progi mazali już na czarno.
-
Stare trucki które nie miały listew drzwiowych/błotnikowych wyglądają spoko z kolorowymi progami, ale jak pojawiają się listwy to czarne progi wyglądają zdecydowanie lepiej :)
-
Mój jest pozbawiony listew i miał wymieniane poszycia drzwiowe. Ktoś, w miejscu gdzie powinna być listwa, pomalował na czarno, bo chyba badziewnie wyglądało. Mógł zamiast tego próg na zielono, ale system bezlistwowy jest korzystny wizualnie tylko w połączeniu z przodem borewicza z metalowym zderzakiem.
-
Kilkugodzinna walka z regulacją drzwi, błotników, zamków, klamek, rygli itd. zakończona pełnym sukcesem, teraz pora na pasowanie noska, atrapy i zderzaka :)
(https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23472349_850500371778731_4420137245472301240_n.jpg?oh=f83258a318ae9ba394d9dff85880b000&oe=5A92FE32)
(https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23380148_850500405112061_4215121091530338315_n.jpg?oh=d1d7aa385589c6f3de609ad868f7157f&oe=5A969306)
(https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23517938_850500388445396_2977047348031197427_n.jpg?oh=04ad8e675b299c27fffa6c535f3340cc&oe=5A9E3747)
-
Na zdjęciach pasowanie wygląda bardzo ładnie <spoko> Czekam na efekt końcowy :)
-
Czy ktoś zna sposób na złożenie drzwi trucka do kupy ? Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać, w jakiej kolejności żeby niczego nie uszkodzić. Znalazłem kilka opisów ale różnią się diametralnie. Jakby mi ktoś ułożył w odpowiedniej kolejności :) : szyba stała z uszczelką, szyba opuszczana, prowadnice szyby opuszczanej, listwa ozdobna dolna, słupek, parapet wewnętrzny. Jeden opis na przykład mówił o włożeniu szyby opuszczanej, potem parapet i listwa ozdobna i następnie słupek z szybą stałą ale inny już zupełnie odwrotnie i sam nie wiem. Wolę się upewnić bo raz włożonej listwy ozdobnej raczej nie da się wyjąć nie uszkadzając jej lub drzwi a tym samym nie będzie już możliwości wyjęcia szyby opuszczanej. Zamontowane mam już podnośnik szyby ze wszystkimi rolkami, zamek, klamke wewnętrzną i zewnętrzną.
-
Jakby się nad tym zastanowić to te drzwi powinno się składać tak jak tylne w osobowym. Czyli, że najpierw szyba przesuwna, parapet/listwa zew. (kolejność chyba dowolna), trójkąt. Tak to widzę, ale mogę się mylić.
-
Najpierw stały trójkąt! Ciekaw jestem, kto wpadł na pomysł włożenia trójkąta po zamontowaniu przesuwki, i w jaki sposób zamierzał tego dokonać.
-
ja najpierw wkładałem trójkąt, potem szybe opuszczaną, następnie prowadnice szyby, na koniec korbka+cały układ opuszczania i podnoszenia.
listewkę ozdobną musiałem wsunąć bo przeszkadzała uszczelka szyby-trójkącika
chętnie bym się dowiedział jaka jest poprawna kolejność, chociaż nie planuje już tego w życiu rozbierać hehe.
-
A jaki jest problem z montażem trójkąt i słupka z włożoną szybą ? Z tego co widze to wystarczy ją tylko dać lekko pod kątem żeby zrobiło się trochę miejsca w okolicach słupka. Newralgiczny punkt to parapety i listwy ozdobne, te elementy muszą być zamontowane prawidłowo bo mam je nowe, nie ma mowy o jakimś gięciu czy wsadzaniu na chama.
-
oj, pojebało mi się. Pooglądałem zdjęcia i mi się przypomniało
najpierw szyba opuszczna a póżniej trójkącik!
trochę pomyślałem na tym i teraz bym zrobił w takiej kolejności:
-nabicie listew chromowanych na ramki drzwi ( z wyłączeniem listwy poziomej-zgarniacza wody)
-włożenie szyby opuszczanej
-nabicie listwy zgarniającej wody ( chromowana pozioma) ( ja ten punkt pominąłem i potem uszczelka trójkącika przeszkadzała w łatwym montażu tej listwy)
-włożenie trójkącika
-instalacja prowadnic
-montaż "korbotronika"
-
No to już brzmi rozsądnie i tak zrobie :)
-
A jaki jest problem z montażem trójkąt i słupka z włożoną szybą ? Z tego co widze to wystarczy ją tylko dać lekko pod kątem żeby zrobiło się trochę miejsca w okolicach słupka. Newralgiczny punkt to parapety i listwy ozdobne, te elementy muszą być zamontowane prawidłowo bo mam je nowe, nie ma mowy o jakimś gięciu czy wsadzaniu na chama.
Kompletnie tego nie czuję, a też właśnie mam rozbabrane drzwi.
-
Udało się wstępnie złożyć przód, pozostało wyregulowanie atrapy, halogenów itd. Pozostało wygłuszyć i złożyć wnętrze oraz drzwi, paka i burty zostają raczej na wiosne.
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23843568_856991947796240_7586237055594723461_n.jpg?oh=7366edb582ba07da9d9b98fa2b4b82b2&oe=5AD59A25) (https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23905211_856991967796238_6040637731276690756_n.jpg?oh=f71c324eb6d6f141ea2b5014d8f61abe&oe=5AA26558)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23905732_856991991129569_3634632413359476311_n.jpg?oh=90afe59951d23defd3a7b128ca16d716&oe=5AA3F4BE)
-
Ma smak i całokształt.
Fajnie że trafił w Twoje ręce, a nie jakiegoś pseudo tunera.
Pamiętam jak takie stały jeszcze w 93 roku na Jagiellońskiej w salonie sprzedaży.
-
Auto nabrało ładnego kształtu <ok> Liczę na fotorelację z wygłuszania <spoko>
-
Do ideału sporo brakuje, szczególnie lakierniczo ze względu że większość robię sam w słabych warunkach no ale tak czy siak nie jest źle a za jakiś czas na pewno zaliczy wizytę u profesjonalnego lakiernika (tylko gdzie takich szukać?). Niedawno udało się pozyskać nowe prowadnice do szyb, uszczelki flokowane oraz parapety, kurierem idą listwy ozdobne dolne i w sumie można działać z drzwiami. Do pełni szczęścia brakuje boczków ale to jest element nieosiągalny, narazie będą z trucka minusa. Co do wygłuszenia nie będzie to jakiś wypas, bo jaki to ma sens skoro tylna ściana jest goła no ale na pewno będzie coś więcej i lepiej niż fabryczne.
-
Wygląda fajnie. Trucki przed Caro ogólnie mają swój klimat a przejściówkowy przód w ogóle uważam za najładniejszy w gamie Poloneza.
Jakie plany co do paki? Zostawiasz stalowe burty czy będzie coś "spoza karty" ?
-
Oczywiście będą stalowe burty, nie po to kupowałem nowe żeby ich nie założyć <ok> Paka musi poczekać bo narazie nie będzie warunków temperaturowych na lakierowanie a dodatkowo trzeba jeszcze przespawać mocowania ramy bo ku mojemu zdziwieniu okazało się że były conajmniej 2 wersje ram, z 5 lub 6 rzędami profili (tych z okrągłymi otworami) a co za tym idzie różne punkty mocowań.
-
Dzisiaj udało się ostatecznie złożyć przód i uruchomić całą elektrykę, każde świecidełko działa a i ładowanie książkowe. Kolejne w kolejce do uzbrajania czekają drzwi i wnętrze :)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/24294360_860344520794316_763139102635901838_n.jpg?oh=df8b8b3497464690aa7f579ebadf8f18&oe=5A891713)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/24231887_860344537460981_7110757997007714449_n.jpg?oh=68895a9bde625ec63e2af8a12aa3bee4&oe=5AD4DCB6)
-
Dzisiaj małe wietrzenie, czyszczenie z kurzu garażowego itd, czas szukać lakiernika do burt i ramy, ja już nie mam na to ani warunków (temperatura) ani chęci :)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/25396140_867300930098675_9127332098748799337_n.jpg?oh=62cd42dc8c5d91b2a6ff0dc45d357a13&oe=5AC2AD2D)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/25348607_867300823432019_5702353326609972216_n.jpg?oh=3956d54b112ce6c10201524efffc7464&oe=5AD737D2)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/25348764_867300766765358_4850200898035796698_n.jpg?oh=dab425de3ea64d5a2aaf1ecdb1ae2cbd&oe=5ABD9D6E)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/25348840_867300793432022_8811910399177385822_n.jpg?oh=981eec53abe8ebcec770c9734d8555a9&oe=5AB56212)
-
<ok>
-
czas szukać lakiernika do burt i ramy, ja już nie mam na to ani warunków (temperatura) ani chęci
Pędzlem pomaluj. <spoko>
-
Wałkiem lepiej <lol>
-
Wałkiem czy pędzlem to można jakieś zardzewiałe złomy malować ale nie nowe elementy :)
-
Dobry będzie! Mój narazie w proszku.
-
Wałkiem czy pędzlem to można jakieś zardzewiałe złomy malować ale nie nowe elementy :)
Te niepomalowane to niby nowe? <rotfl2>
Dobry będzie! Mój narazie w proszku.
Cały? ;) No to współczuję. U mnie na szczęście tylko tylna belka. ;)
Aczkolwiek produkt dezintegracji bardziej przypomina płatki niż proszek - to, co kiedyś było blachą, rozpada się nie na pył, lecz na kruche warstwy. :)
-
Te niepomalowane to niby nowe?
Cała paka była zdemontowana z nowego wówczas trucka który pojechał na zmianę zabudowy i tak sobie leżała w piwnicy do naszych czasów, także można powiedzieć że nowa, drugiej takiej raczej nie ma to unikat. Widzę że poznikały fotki to wrzucam jeszcze raz.
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19554907_784668345028601_2822341586200568563_n.jpg?oh=ce381e108869767c25dc8926d4e0aaf2&oe=5ACC0260)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19247684_784668268361942_9082202419474813420_n.jpg?oh=bfab56c180e84dd568b2930d447237b4&oe=5ABACCC6)
-
Fejsowiczów zapraszam na nowy fanpage :) https://www.facebook.com/fsotruck/?ref=page_homepage_panel
-
Dawno już tu nic nie pisałem bo w sumie to przerzuciłem się na facebooka, ale truck ma się dobrze i za niedługo wyjedzie na drogi z żółtymi tablicami :)
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/29790228_922803714548396_6134676844756704144_n.jpg?_nc_cat=0&oh=48a9e2ccedb66b90c4aac5684ed6eeec&oe=5B6BB6F1)
(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/29684159_922803721215062_2677192264574160901_n.jpg?_nc_cat=0&oh=0c625f0a58c0609b2a49c0c1e962f3f2&oe=5B6831FA)
-
Wygląda bardzo dobrze. Fajnie że są ratowane auta użytkowe, one przeważnie miały najgorsze życie. Jakie plany na koła do niego?
-
Koła będą oczywiście odnowione felgi starego typu i nowe opony czyli klasyka.
-
Dobra robota.
-
Dotarły wcześniej wspomniane felgi, pozostał zakup nowych opon :)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/30743674_470369443379349_1191081155160440832_n.jpg?_nc_cat=0&oh=0a54b7798382bf280337cec8ca67591c&oe=5B55C54F)
-
Dotarły wcześniej wspomniane felgi, pozostał zakup nowych opon :)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/30743674_470369443379349_1191081155160440832_n.jpg?_nc_cat=0&oh=0a54b7798382bf280337cec8ca67591c&oe=5B55C54F)
Jakie oponki chcesz kupić?
-
Właściwie to mam dylemat, albo 185/80 albo 175/80, co polecacie ? Jeśli chodzi o firmę to te kormorany wydają się spoko http://allegro.pl/2x-nowe-opony-letnie-185r14c-kormoran-vanpro-b2-i5985998058.html
-
oryginalny rozmiar to 175/80 ,wiec skad dylemat ?
Kormorany wydaja sie byc spoko, maja wieksza nosnosc niz standardowe (fabryczne), na tyl beda bardzo dobre,
na przod mozesz zalozyc zwykle osobowe, jezdze tak Royem i nie ma problemow,bo przod nie jest mocno obciazony,
plus jest taki,ze masz wtedy spory wybor opon o lepszej przyczepnosci, bo ciezarowe pod tym wzgledem jednak odstaja
-
Dobrze wiedzieć że to rozmiar org więc problem rozwiązany, a nie bedą się czepiać na przeglądzie że nie ma ciężarowych na obu osiach ?
-
A czemu mięliby się czepiać? Opona jest elementem eksploatacyjnym i nie zalicza się do elementów chronionych pojazdu zabytkowego. To, że producent zaleca ciężarowe to jedna sprawa ale przepisy mówią, że identyczność ma być w obrębie ośki, a nie samochodu. Chcesz zarejestrować tego trucka na zabytek, więc raczej ciężarów nie będziesz woził, także tym bardziej wątpię, żeby diagnosta szukał sobie rozrywki i czepiał się takich pierdół.
-
a kto na to patrzy,
zreszta maks obciazenie przedniej osi to 765kg, czyli indeks nosnosci 75 sie lapie,
osobowe w tym rozmiarze maja ~88 ,czyli 1120kg na os - jest duzy zapas nosnosci i diagnosta nie moze za to uwalic
-
Już niewiele zostało, poskładać wnętrze i koniec :)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/33396425_949934388501995_2129048819436879872_n.jpg?_nc_cat=0&oh=b736b02daf3f5bc3edf0b3436ce3e2cf&oe=5B960F75)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/33353471_949934385168662_7151247824900849664_n.jpg?_nc_cat=0&oh=b5ef7f17abc561be98a894537228d2ed&oe=5B7994DA)
-
Jakie opony kupiłeś w końcu? ;)
-
widac, ze z tylu sa te ciezarowe kormorany, a z przodu trudno wyczuc, ale chyba takie same
-
widac, ze z tylu sa te ciezarowe kormorany, a z przodu trudno wyczuc, ale chyba takie same
To nie kormorany.
-
widac, ze z tylu sa te ciezarowe kormorany, a z przodu trudno wyczuc, ale chyba takie same
To nie kormorany.
sugerowalem sie linkiem do kormoranow
-
Kupiłem oponki firmy Mirage, niby chińczyk ale parametrowo jak te kormorany a trochę tańsze. Jakościowo nie idzie się do niczego przyczepić, rozmiar 175/80.
-
To jest nas dwóch, tydzień temu również kupiłem do swojego Mirage MR200, jeszcze nie założyłem ale liczę na to że będą OK. Cenowo bezkonkurencyjne, dałem 280zł za 2szt (2017r., za tegoroczne trzeba było ze 30zł dołożyć) z wysyłką włącznie.
Normalnie w życiu nie kupiłbym chińczyka, ale tak się złożyło że w zeszłym roku kupiłem używanego 200 konnego Seata, przy zakupie sprawdziłem wszystko co się dało, włącznie z jazdą próbną i dopiero po 2 tyg. od zakupu któregoś dnia zobaczyłem że opony (225/50/17) które przy zakupie patrząc na bieżnik oceniłem na jakieś markowe typu Michelin czy Pirelli - są chińskimi Imperialami. I wiecie co - gdybym nie zauważył napisu Imperial, to po wrażeniach z jazdy nigdy bym nie przypuszczał że to chinole. Stąd też do Trucka wleciały również chińczyki :)
-
Daj się kajtnąć :]
Wyjedź nim kiedyś na światło dzienne, przejechałbym się tym klekotem w końcu. Faktycznie, ten czerwony odcień jest ciekawszy, niż fabryka. Słupek dzielący szybę w przednich drzwiach był srebrny fabrycznie?
-
Z tymi słupkiem to chyba dawali różnie, mi się podobają chromy więc został wypolerowany, rozważam jeszcze montaż całości listew dookoła okna, może to ciekawie wyglądać.
(https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_pwqmO6j3nyz94SiWQ7RM823ikmvmcc5T.jpg)
-
Dobra robota.
Wygląda jak nowy.
Fajnie że uratowałeś go ze złomu. Powiedz mi czemu błotnika z przodu nie bryznąłeś na czarno?
-
Trojan - rewelacyjna robota !!! <ok>
Zdjęcia klimatyczne niczym przy OBR albo Pimocie. Brakuje tylko czerwonych blaszek XWA oraz "Jazda Próbna"
-
EE nie ma po co malować ładniejszy cały w kolorze ;)
-
Dół będzie czarny, zdecydowanie lepiej będzie wyglądać z progami. Dzisiaj za dnia wpadło wygłuszenie, a do godziny 23 składało się wnętrze, zostało parę detali ale wygląda już super.
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/33734900_951606975001403_1123611664231432192_n.jpg?_nc_cat=0&oh=cb9d1cf553f3e3fab1fc784f566b766e&oe=5BC483E1)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/33727731_484862545263372_468381572496621568_n.jpg?_nc_cat=0&oh=cb711f40ffdc1a64d5a5eac19f9165a5&oe=5B7F8CBF)
-
Miło się ogląda efekty prac, kogoś tak podchodzącego do tematu odbudowy auta. Dobra robota <spoko>
-
No i mamy finisz, truck gotowy, zostało trochę detali i kilka spraw mechanicznych ale już można rejestrować :)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/33790042_485109128572047_8768154689444249600_n.jpg?_nc_cat=0&oh=d01c653e1e634a9eb93d79f9c7ff70ad&oe=5BB9E8A3)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/33747836_485109188572041_7690344363183833088_n.jpg?_nc_cat=0&oh=6a1853a1aa8bb3675ca2f9085e33b116&oe=5B7EEC24)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/33656889_485109241905369_5036415128170397696_n.jpg?_nc_cat=0&oh=9536cf5d1d100958299d6e56ebe01b8c&oe=5B910ED8)
(https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/33692046_485109211905372_1616751567115911168_n.jpg?_nc_cat=0&oh=32f05b5128684611af42af2d815b43a5&oe=5B9011C2)
-
Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem kupna przyczepki, ale jak tak patrzę na forumowe Trucki to już wiem, że raczej tego nie zrobię. Za to wiem jaki będzie następny Polonez, którego kupię ;]
-
Piękny. Koniecznie tak jak Tomekk mówi- dorób sobie w Manufakturze blach tablice XWA lub FSO Truck i do zdjęć jak znalazł.
-
w końcu będzie czas zadbać o borka, w końcu od niego wszystko się zaczęło :)
-
Efekt końcowy super <spoko> jakimi matami - piankami wygłuszałeś ? jak oceniasz efekt w środku po wygłuszeniu ?
-
Tak jak widać z bitmatu chyba 2mm butyl i 10mm pianka, nie robiłem tego jakoś super dokładnie, zeszło na styk dokładnie po 2m2 każdej. Co do efektu to nie mam porównania bo nie jeździłem wcześniej dieslem a ten jak go kupiłem miał wygłuszenia w rozsypce, boczki tak samo także na pewno jest ciszej, ale czy ciszej od serii to nie wiem :)
-
Będziesz zakładał jakiegoś Atarexa czy coś w tym stylu czy raczej sobie darujesz?
-
Nie ma mowy, ma być pickup bez budy :)
-
laminatowe budy to element uzytkowy i bardzo kiepsko dekoracyjny, wiec do takiego trucka nie pasuja
-
Nie ma mowy, ma być pickup bez budy :)
I pasuje jestem jak najbardziej za.
Podoba mi się bo pamiętam jak za szczyla ojciec w Mławie odbierał Caro wąskiego 92 rok takie Trucki własnie stały.
Miło jest popatrzeć na coś co jest odrestaurowane z głową.
-
Gdyby dołożyć jeszcze błotniki tylne, wcale źle by to nie wyglądało, ale już obecność gumowych odboi pod bortami świadczy o tym, że laminatu ma nie być.