OK, dzięki za odpowiedzi.
Zauważyłem brak czujnika temperatury w kolektorze dolotowym z TF. Kolektor od TFa ma dłuższe kanały w dolnej części. W tej części czyli tam gdzie wchodzi czujnik, gwint jest zaślepiony. Czy wiercić i gwintować kolektor analogicznie jak w 1.4 było czy mogę dać ten czujnik np w puszce filtra?
Czyli najlepiej będzie wrzucić kompa z TF 136KM. Którego szukać, o jakim oznaczeniu? Moje 1.8 jeździło w jakimś MG z 2003, mam więc cewki, czujniki, przewody i pokrywę.
Pytanie zasadnicze, czy lepiej wsadzić wałki i zostawić ssący z 1.8 a sam kolektor zmienić dopiero jak wsadzę właściwą instalację czy wsadzić wałki razem z kolektorem z TF pomimo starej mapy?
Pytanie do gaziarzy
czy mapę z 1.8 120KM dam radę podciągnąć mnożnikiem na STAG qbox żeby to lepiej śmigało pomimo mems1.9?