Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
CAŁA POLSKA / Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez banned dnia Dzisiaj o 17:46:03 »
Do mnie to "origami" nigdy nie przemawiało. Szczególnie w połączeniu z felgami 13-calowymi. Niby nakładki poszerzające mające za zadanie nadać jakiegoś rasowego wyglądu a koła 13stki i profil opony jak u ciężarówki.

A pamiętasz jak wyglądały drogi w Polsce przed wejściem do UE? Na mojej ulicy (dwujezdniowej), nie było metra kwadratowego który by nie miał co najmniej dwóch dziur głębokich na 2-3 cm, przy czym codziennością były dziury głębokie na pięść.
Pamiętam jak jeszcze jako dzieciak jechałem drogą A1. Poza fragmentami z płyt betonowych, nawet tam było pełno dziur, a na jednym odcinku koleiny były tak głębokie że samochody zwalniały do 30km/h i nawet Polonezy musiały tak celować zeby jechać po garbach bo by chyba zawisły na sankach i moście.

Mnie chodziło bardziej o to, że plus - lepiej niż z tymi głupimi listwami bocznymi - wyglądałby z nakładkami, sięgającymi dołów drzwi, na wzór minusa w orciari. Oczywiście gładkimi, w nawiązaniu do stylu zderzaków. Względy praktyczne w tym przypadku to osobna kwestia, ale wizualnie samochód sporo by na tym zyskał.

Tylko że to by były dodatkowe koszty.

Oczywiście że tak. Ja tu piszę o swoich odczuciach i swoich własnych preferencjach. Nigdy nie ukrywałem, że mam zdanie znacznie odbiegające od zdania większości,bo np nie znoszę minusowych desek, zwykłych foteli, (które są dla mnie mega niewygodne i męczące),

Bo fotele w Caro 93 były pomyślane podobnie jak nadwozie Caro. Miały wyglądać nowocześniej ale przedewszystkim być tańsze. Ile tam gąbki i materiału zaoszczędzili w stosunku do kanapowców.

Niby wyglądały dużo nowocześniej, ale zapewniały b. słabe podparcie lędźwiowe i całkowity brak trzymania bocznego. Jaki powinien być budżetowy fotel w tamtym okresie to pokazał Fiat Cinquecento gdzie oparcie choć małe i cienkie to sensownie się uginało, było dość mocno wygięte pod lędźwie i boczne poduszki wystawały na tyle że rzeczywiście trochę trzymały w zakręcie. A nie tak jak w Caro, że przechył samochodu = wypadnięcie kierowcy z fotela.
2
Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania / Odp: Polonez Rover 1.4 rury/przewody układu chłodzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez diodalodz dnia Dzisiaj o 16:41:05 »
Marsil sprzedaje też pojedyncze sztuki.
Brałem od nich np łączniki rurki CO- Pompa wody do OHV.
3
Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania / Odp: Polonez Rover 1.4 rury/przewody układu chłodzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Buźka dnia Dzisiaj o 15:46:41 »
Przecież tam nie ma nic skomplikowanego, wszystko można dobrać uniwersalne na wymiar.
W sumie, jakby się tak zastanowić, to masz trochę racji, ale to już jest według niektórych, kombinowanie.
Ale tak między Bogiem, a prawdą, to przewody układu chłodzenia w polonezie, to naprawdę jest mało istotna rzecz, by aż tak trzeba było się tym przejmować. To ma po prostu działać, a nie musi być jakieś super wyglądające. W nowoczesnych autach jest nawalone w cholerę różnych rurek, przewodów i gdyby nie te plastikowe osłony, to to by wyglądało jak jedno wielkie gówno.
4
Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania / Odp: Polonez Rover 1.4 rury/przewody układu chłodzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Majonez dnia Dzisiaj o 12:58:16 »
Przecież tam nie ma nic skomplikowanego, wszystko można dobrać uniwersalne na wymiar.

Do wybory do koloru
https://allegro.pl/listing?string=w%C4%85%C5%BC%20ch%C5%82odzenia
Jeśli chodzi o kolanka i redukcje to polecam silikonowe
https://allegro.pl/listing?string=kolanko%20silikonowe&strategy=NO_FALLBACK

Tales
https://allegro.pl/oferta/polonez-1-4-silikony-ukladu-chlodzenia-14779771302
5
Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania / Odp: Polonez Rover 1.4 rury/przewody układu chłodzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tales dnia Dzisiaj o 12:51:20 »
A jak nie, to zostaje piękny silikonowy komplecik za jedyne 999 pln.
Gdzie to można kupić? To na pewno jest komplet, żadnego nie brakuje?
6
Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania / Odp: Polonez Rover 1.4 rury/przewody układu chłodzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Buźka dnia Dzisiaj o 12:05:08 »
na allegro jest tylko jakiś komplet wszystkich przewodów za tysiaka.
Panie kierowniku, to za tysiaka, to są przewody silikonowe, które ktoś tam produkuje na wzór oryginalnych i niestety, kosztują swoje. Oryginalnych przewodów się raczej nie dostanie, choć trafiają się czasem pojedyncze sztuki. Takie czasy, że tego już niema. Oczywiście, można by pewnie z czegoś coś dobrać, ale to raczej trzeba by po prostu mieć w rękach fabryczne przewody i chodzić po szrotach i przymierzać. Na pewno nie dopasujesz tego po jakimkolwiek katalogu, bo to trzeba po prostu porównać organoleptycznie i dopiero później sobie wyszukać co to jest i jaki numer katalogowy. Niestety, nic samo nie przychodzi. Jest tyle różnych modeli aut, że zapewne od czegoś się dopasuje coś podobnego, choćby trzeba było gdzieś coś przyciąć, skrócić itp.
A jak nie, to zostaje piękny silikonowy komplecik za jedyne 999 pln.
7
Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania / Polonez Rover 1.4 rury/przewody układu chłodzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez P.Kierownik dnia Dzisiaj o 11:30:21 »
Cześć,
przy okazji wymiany czujnika wału postanowiłem wymienić też gumowe rury układu chłodzenia, te pod kolektorem ssącym, bo są już troche miękkie. I tu zonk bo nie moge znaleźć w żadnym sklepie, na allegro jest tylko jakiś komplet wszystkich przewodów za tysiaka.
Ktoś może poradzić skąd brać takie rzeczy? Czy pasują od innych aut? Może da sie dosztukować?
8
CAŁA POLSKA / Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mp79 dnia Dzisiaj o 09:37:55 »
Mnie chodziło bardziej o to, że plus - lepiej niż z tymi głupimi listwami bocznymi - wyglądałby z nakładkami, sięgającymi dołów drzwi, na wzór minusa w orciari. Oczywiście gładkimi, w nawiązaniu do stylu zderzaków. Względy praktyczne w tym przypadku to osobna kwestia, ale wizualnie samochód sporo by na tym zyskał.
9
Szybkie pytanie / odpowiedź / Odp: Diagnostyka dziwęku ohv hydro
« Ostatnia wiadomość wysłana przez banned dnia Dzisiaj o 09:21:33 »
Na moje ucho albo coś z zapłonem albo z mieszanką.
10
Elektryka / Odp: Punkt masowy tylnych lamp Polonez Atu +
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ceva dnia Dzisiaj o 07:47:54 »
Ze schematu wygląda że jest tylko jeden, standardowo jak w każdym (chyba) Polonezie, czyli lewa strona, zastrzał szkieletu nadwozia przy wlewie paliwa.
Strony: [1] 2 3 ... 10