FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SPORTOWO => kjs'y deklaracje - relacje => Wątek zaczęty przez: burat w Październik 01, 2012, 09:29:00 am
-
Wczoraj startowałem po raz pierwszy w Kryterium Kamionki moim Poldolotem <spoko> było dużo zabawy ale jeszcze długa droga przed nami :] Brak opon ,hydrołapy i staba na tył (który jest ale czeka na montaż <cwaniak2>) trochę są odczuwalne i do tego skrzynia mogła by mieć krótszą chociaż dwójkę :-)
kilka filmów i zdjęć ;)
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/198641_430032797052931_359531012_n.jpg)
(http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/551982_330438237052956_1969525053_n.jpg)
(https://lh5.googleusercontent.com/-NJ0joE4e6lc/UGiVJ03RhSI/AAAAAAAAAkc/pB0jmKc_wPU/s800/IMG_2302.jpg)
(https://lh4.googleusercontent.com/-R6TPo8W_wGk/UGiVOi9hWfI/AAAAAAAAAkk/n_5j6mDjI5g/s720/IMG_2328.jpg)
filmy tu bo nie wiem jak wkleić <wstydniś>
http://www.youtube.com/watch?v=rxbY-qp7les&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=q7jfEqmSWao&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=qcPLAPHuOLU&feature=player_embedded
a tak nagrali nas chłopaki z zewnątrz <lol>
http://www.youtube.com/watch?v=vCm_qpaBzrg&feature=player_embedded
i "The Best off.." gdzie też się załapaliśmy ;>
http://www.youtube.com/watch?v=oHzmOy8TjmE&feature=player_embedded
wiem ,że dużo pracy przede mną i nerwy też dały znać o sobie ,następnym razem obiecuję poprawę <cwaniak2> <spoko>
-
Z tego co widzę to najbardziej brakuje krótkiej przekładni tylnego mostu. Jeżeli masz trochę kasy to 5.37 by robiło robotę. Przednie zawieszenie jeszcze widać trzeba ogarnąć ale ogólnie gratulacje że ukończyłeś, Kamionki są groźne. Trochę mi się niepodoba praca rąk na kierownicy, za często przekładasz ręce wykonując w sumie bardzo krótkie ruchy Jakbyś np. przed tym pierwszym nawrotem w lewo ustawił lewą ręką wysoko ,a prawą nisko albo wykonał ustawienie przygotowujące (lewa ręka po prawej nad prawą) to byś wykonał cały skręt bez puszczania kierownicy i ew. mógł sobie i tak potem dociągnąć. Poszukaj na necie Bogdankow/Cygankow "Soportowa Jazda Samochodem", bardzo fajna książka do jazdy Polonezem. <spoko>
-
Fajnie że w końcu poskładałeś auto i zaczynasz jeździć!
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy na filmiku to strasznie płużący przód. Masz zrobiony negatyw? To dużo daje! A jak masz już wyjęte podkładki z pod wahacza i tak ci przód odjeżdża to faktycznie jakaś szitowa opona. Spróbuj niższy profil i felga szeroka na 7 cali.
Pierwszy start za Tobą - teraz bedzie już tylko lepiej! Powodzenia!
-
jak bym wiedział gdzie dostać taki most to bym chętnie pomyślał. Szukam jakichś truckowych na razie rozwiązań bo to chyba jakoś osiągalne jest. Chętnie skrócił bym skrzynię tylko jak
Co do zawieszenia to nie było robione z przodu pod względem ustawienia zawieszenia nic niestety , a opony o Kormoran Impulser więc można lepiej ;)
Praca rąk na kierze to składowa stresu i złego ustawienia fotela (trochę za daleko kierownicy) które zostało zlokalizowane dopiero przed startem bo auto kończyliśmy wieczorem poprzedzający start i nie było jak tego sprawdzić
-
Jakie masz teraz przełożenie i opony z tyłu? Jeśli masz 4.3 to polecam zmienić na 4.55- też mnie dobijała za duża różnica pomiędzy krótką 1 i długą 2. Na 4.3 auto po wbiciu 2 w ogóle nie jechało... Za namową starszych i mądrzejszych ode mnie- zmieniłem przełożenie na 4.55 i jest o wiele, wiele lepiej (aczkolwiek dalej ta dwójka mogła by być trochę krótsza...) Co do jazdy to mi się wydaje że za daleko siedzisz od kierownicy (albo ta kamera tak wydłuża) i w sumie praca rąk na kierownicy do ćwiczenia- widać chaos i "niewiedzenie jak kręcić, żeby sprawnie kręcić". Staraj się dwoma rękoma kręcić (gdzieś tam było widać jak jedną łoisz kilka obrotów jak magicy pod marketem :) ) Poza tym w winkle wjeżdżaj na takim biegu na jakim z niego będziesz wychodził, bo w zakręcie musi Ci auto ciągnąć, nie może być mowy o zamuleniu go w zakręcie lub na wyjściu (duże straty- wychodzisz z zakrętu np na za wysokim biegu i później mulisz auto i szukasz odpowiedniego biegu żeby poszedł, lub odwrotnie- wchodzisz na za niskim biegu i na odcięciu w zakręcie jedziesz, mógłbyś szybciej ale się nie da bo już jest dy dy dy dy dy dy :) - ale to po części może wynikać ze złego przełożenia dyfra- na jedynce jest za wolny a na dwójce zamulony :) ) Zmień sobie przełożenie na krótsze/załóż niższy kapeć z tyłu i popracuj nad przebieraniem łapkami i reszta sama przyjdzie wraz z następnymi startami. Powodzenia!
p.s. międzygazy sobie też poćwicz :) wiem wiem, łatwo się wymądrza oglądając kogoś... :)
p.s. 2- start- nie startuj ze strzału ze sprzęgła i odcięcia- jak zamielisz na dzień dobry to już jesteś w plecy na starcie. Daj ze 2/3 obrotów maksymalnych i rusz płynnie bez palenia kapcia i sprzęgła i będziesz miał szybki start.
-
dzięki ,sam siedzę i analizuję cały czas te nagrania i co chwila coś znajduję ;). Siedziałem za daleko tak jak mówiłem ,kończone na szybko dzień przed ,a właściwie noc przed startem i brak czasu żeby sprawdzić wszystko co właśnie potem wyszło. Co do dyfra to mam serię jaka była w Roverze montowana więc chyba 4.3 i opony to dębica passio :d szukam teraz truckowej i wrzucę. Stąd tez brały się te wachlowania biegami w zakręcie bo na jedynce była odcinka ,a na dwójce zamulenie :/ niestety trochę wkurza to :P nie przejechałem wcześniej trasy na ostro i stąd wzieło się to "szukanie" odpowiedniego biegu. W Subarynie mam lepiej zestopniowane i muszę się przyzwyczajać ;)
Co do startu to fakt ,ale jak to mówił klasyk " ja lubię zapier..ć" <lol>
dzięki za podpowiedzi
-
No i wszystko jasne.
1. Przełożenie 5.37 dostaniesz za pośrednictwem gościa Jachu Turbo, znajdź na YT jego profil z pomarańczowym Polonezem 2.0 turbo 16v, niestety zarząda za to co najmniej 1000zł, i auto będzie musiało podróżować na lawecie
2. Płużenie zwalczysz: ustawiając (skracając) drążki reakcyjne regulujące kąt pochylenia zwrotnicy i robiąc dodatkowo negatyw przez przeróbkę belki wachaczy dolnych, poza tym wolniej nachodź zakręty.
3. Przełożenie jakbyś zamontował 4.55 z Turcka i było za długo, możesz pokombinować z oponami na tylnej osi, byle felga została 13 albo maks 14 calowa z tyłu i wtedy już przy profilu 55 na feldze 14 calowej jest ciut krócej.
4. Z kierą w Polonezie to nic dziwnego, trzeba albo masakrycznie pionowo sobie oparcie ustawić albo dać dużą nabę.
(aczkolwiek dalej ta dwójka mogła by być trochę krótsza...)
Problemu by nie było gdybyśmy mieli możliwość zamontować dłuższy pierwszy bieg. 2 do 3 itd są normalnie zestopniowane ale 1 bieg jest znacznie krótszy od dwójki i stąd ta dziura w obrotach.
-
2. Płużenie zwalczysz: ustawiając (skracając) drążki reakcyjne regulujące kąt pochylenia zwrotnicy i robiąc dodatkowo negatyw przez przeróbkę belki wachaczy dolnych, poza tym wolniej nachodź zakręty.
jakieś foto bądź rysunek jak to zrobić ma ktoś ?
-
Przerobioną belkę bede miał w przyszłym tygodniu to wstawie zdjecia.
Ja swojego szykuje typowo pod nauke driftu to mam zamiar KWSZ ustawic na ok 8*,a pochylenie koła na ok. -2.5*
-
burat gdzie robiłeś klatkę?
-
znajomy mi spawał który spawa też ramy do motorów ale po tej jednej przygodzie stwierdził ,że więcej się tego nie podejmie <lol2>
-
2. Płużenie zwalczysz: ustawiając (skracając) drążki reakcyjne regulujące kąt pochylenia zwrotnicy i robiąc dodatkowo negatyw przez przeróbkę belki wachaczy dolnych, poza tym wolniej nachodź zakręty.
jakieś foto bądź rysunek jak to zrobić ma ktoś ?
Tematów o negatywie było kilka w dziale technika, zawieszenie, a te drążki wyciągają jakby dolny wachacz do przodu że jak są odpowiednio krótkie to koła się kładą ładnie do skrętu jak w Mercedesie, auto lepiej skręca i lepiej kontruje. To ustawisz normalnie kluczem i kręcąc nakrętkami przy pasie przednim, tylko może się okazać że trzeba draństwo wymontować, i oczyścić bo już jeden fachmen mi chciał na żywca podłużnicę urwać gdy zabierał się do tego z dźwignią 1,5 metra bo nie chciało mu się to kręcić. Generalnie chodzi o to że jak obniżasz zawieszenie to ten drążek robi się bardziej wyprostowany i kąt pochylenia zwrotnicy robi się mniejszy niż seryjnie ,a chodzi o to żeby był taki sam albo większy.
-
heheeheh najlepsi są mechanicy z przedłużkami <lol2> <lol2>
a teraz wybijcie mnie z błędu bo sobie popatrzyłem na przełożenia i urodził się chory pomysł ,a może by tak skrzynię 4-kę włożyć <co> więcej niż 4 biegu nie udało mi się nigdzie zapiąć (auto jest tylko i wyłącznie do zabawy) , ta dwójka w liczbach wydaje się być krótsza ;-| i proszę się nie śmiać i nie bić za durne pomysły <skromny>
a żeby rozbawić was troszkę to wrzucę onboard z naszego pierwszego startu i przejazdu Poldonem w tegorocznym Walim Trophy
http://www.youtube.com/watch?v=ZGXomXqII5M&feature=my_favorites&list=FLqlCT7FVsgwBP5gPOHVHerw
wiem co było źle ale było wesoło przede wszystkim <lol2> <lol2>
-
Ale to trzeba będzie dzwon i wałek sprzęgłowy zmienić w 4ce... to już może lepiej N9 z Forda, robota z grubsza ta sama, tyle że trzeba lekko zmodyfikować tunel środkowy, przełożenia lepsze do sportu i skrzynia rozwojowa pod mocniejszy silnik, albo od razu montuj Hondę S2000 ]:-> No i tak czy tak by wypadało przełożenie tylnego mostu zmienić.
-
no Honda z osprzętem i silnikiem jest opcją na przyszłość ;> :d a co do skrzynki z forda to też myślałem , jest na tyle lepiej zestopniowana ??
a ktoś już montował pod silnik 1.4 <co> bo widziałem chyba tylko pod 1.8 Bociana o ile się nie mylę
-
co do skrzynki z forda to też myślałem , jest na tyle lepiej zestopniowana ??
Tylko N9 od diesla ma lepiej zestopniowane biegi. Jeśli jest taka jak pozostałe można się pokusić o przekładkę, w innym wypadku moim zdaniem szkoda zachodu.
-
czyli może to być kolejna puszka Pandora ;p
-
dobra to sprawa wygląda tak ,że jutro startuję w KJSie w Dzierżoniowie "Pożegnanie sezonu" zapraszam kibiców :) , pod strzechę trafił stabilizator tylnego mostu i ustawiona została zbieżność przodu , zobaczymy jak się będzie sprawdzać. Mam teraz pytanie ,czy nie ma ktoś z was zmierzonych gum zawieszenia takie jak tu konkretnie
http://www.strongflex.eu/images/schematy/fiat/125p/bikopur-d0604-fiat-125p-polonez-zawieszenie-przednie-poliuretan.png
http://www.strongflex.vot.pl/images/schematy/fiat/125p/bikopur-d0603-fiat-125p-polonez-zawieszenie-tylne-poliuretan.png
nie ma wymiarów gdzieś w instrukcji bo kupił bym materiał i tokarz by mi wytoczył co trzeba ewentualnie swoje gumy dał bym mu pod wymiar ale jak jest gdzieś coś opisane to było by łatwiej ;)
-
kup sobie tylko na drążki reakcyjne do przodu - poprawa spora przy skręcaniu i hamowaniu, nic więcej nie trzeba
-
Spróbuj szykanę szybko napaść bokiem na ręcznym, dosyć łatwo to wychodzi wbrew pozorom.
Sama zbieżność niewiele da, trzeba geometrię ogarnąć.
-
tak było dziś jak wyluzowaliśmy razem z pilotem ;>
http://www.youtube.com/watch?v=1P_ZlCAzmno
-
Nooo widze że auto zaczęło skręcać :) I odrazu jazda wygląda lepiej!
-
stabilizator tylnego mostu robi robotę ;)
-
Jeszcze przód
Propo staba to Dowgird go ze swojego Poloneza wywalił i jeszcze tył dał niżej niż przód, bo stwierdził że auto za bardzo bokiem leci i zbyt nerwowe jest, ale on ma przednie zawieszenie dobrze ustawione. Silnik tylko 120KM+ plus Coppia Frenata + krótki most i mimo braku staba i tak auto leci bokiem na zawołanie.
-
ustawienie zawiechy to kwestia indywidualna ,mi się podoba ,że tył jest "bardziej zwarty" i lepiej go czuję
-
Zgadzam się. Tylko też się zgodzisz że to nie jest fajny pomysł że przyczepność przodu się marnuje bo koło wywraca się na każdym zakręcie.
-
przede wszystkim muszę zrobić kąty i opony lepsze niż dębica passio to wtedy mam nadzieję odzyskać trochę przyczepności przodu :)
-
Tymczasem:
http://www.youtube.com/watch?v=HLnqWwgVacQ
http://www.youtube.com/watch?v=SYA66BxbDPo
http://www.youtube.com/watch?v=jHkmQw7cBks
-
hehehe no trochę się polatało ;)
-
Możesz zdradzić co to za opony są? Ciężko znaleźć coś niskiego pod 13 cali...
-
to są dunlopy 195/45/13 z przodu są 195/55/13
teraz udało się wygrać nowo powstałą klasę KDL na imprezie organizowanej przez WalimRajdowy które będzie w tym roku cyklem co najmniej 6ciu eliminacji po prawdziwych oesach gdzie waśnie nasze fso ma swoją klasę
tu filmik z moich jazd
https://www.youtube.com/watch?v=XsQQtHBFEYI
pod filmem komenty pierwszego hejta jakiego się w internecie dorobiłem czyli znak ,że wszedłem na wyższy poziom :D
a tu podsumowanie klasy i jak widzicie konkurencja była bardzo zacna tym bardziej zwycięstwo cieszy
https://www.youtube.com/watch?v=ADgKey1Ahsk
więc zapraszam wszystkich zaklatkowanych na oesy bo naprawdę warto a atmosfera samej imprezy i wśród zawodników jest wyśmienita :D
-
Wydech to masz tragiczny, brzmi beznadziejnie... Przy 1.8 zainwestuj w rurowca i całość (albo przynajmniej od zwężenia) puść na 50/55tce. :-)
-
no wydech jest słaby jeszcze podczas podjazdu zapoznawczego trafiłem nim w krawężnik i kolejny raz się wygiął , teraz przy przygotowaniach na pewno cały będzie nowy :) tylko pytanie jak go dobrze puścić
-
Od razu zawijaj pod skrzynią na prawą stronę i puść tak jak w OHV. Najlepsza opcja - nie będziesz nim wadził.
-
no to jeszcze dwa filmy
tu krótkie moje ujęcie z patelni
http://www.youtube.com/watch?v=K8TZCGbKFd4
a tu relacja lokalnej telewizji
http://www.youtube.com/watch?v=QIWFxcLjHGM
Miłego oglądania :)
-
Burat na nastepym Walimiu melduje się moim polonezem po raz pierwszy i nie ostatni
-
następny to będzie prawdopodobnie Rościszów i strasznie się cieszę ,że będzie nas więcej i oby jak najwięcej :D
-
To Twój ten poldek czy tylko nagrywałeś?
Kurtki skórzane damskie i męskie (http://carlo-bucCola.pl)
-
mój ;)
-
pochwalę się zapowiedzią materiału jaki nagrywała dziś z załogami które są z naszej miejscowości i okolić lokalna telewizja. To tylko zapowiedz ale robi wrażenie więc już nie mogę doczekać się całości <spoko>
http://www.youtube.com/watch?v=KoGgwGjdnfA&list=UU2vPjreaN9Jpan45p66H7hA&feature=c4-overview
-
Trochę za dużo tej muzyki w kółko, ale w sumie super zrobiony program i Poldek dobrze wyszedł. Pierwszy raz widzę w programie tego typu dobrze wybrane ujęcia samochodów.
http://www.youtube.com/watch?v=yt-xyWZYwHU&list=LLqlCT7FVsgwBP5gPOHVHerw
-
bo ujęcia sami wybieraliśmy do montażu i wybieraliśmy oczywiscie same fajne momenty ,filmik został sprzedany Vectrze i będzie pokazywany wszędzie w lokalnych mediach gdzie nadają :)
A cośmy się nagadali to nasze ,wybrane zostało tylko troszkę mówiąc szczerze ;)
-
Obserwuję przebieg prac. Można spytać, z czego dopasowałeś pompę paliwa? O Walbro słyszałem różne opinie i się zastanawiam co jeszcze można tam zamontować...
-
na razie zostawiłem serię i liczę na to ,że w ogóle odpali , bo coś ma problem :P ,jak seria nie wyda to chyba będę miał kolejny pretekst do wywalenia zbiornika , zamontowania bezpiecznego i jakiejś zewnętrznej pompy ;)
-
Znalazłem coś takiego:
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=36750.0
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=32047.240
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=40594
Co do pompy, to proponuję sprawdzić ciśnienie i wydatek pompy w modelu z którego brałeś silnik. W zwykłym 1.8 seria nie daje rady.
-
no więc tak to lata teraz ;)
https://www.youtube.com/watch?v=TLJ471HkUlE
-
Wydech został z 1.4 ? Kolektor rurowy czy żeliwo ? Ogólnie seria nie nadaje się do 1.6, a przy zaworach wydechowych 27mm czyli VVC to już tragedia. :P
-
niestety kolektor na razie jest taki jak był bo z braku czasu nie udało się przerobić rurowego , skończyliśmy pracę o 22giej przed zawodami ,jednak robi się już odpowiedni ;)
-
Ajajaj, boże, jak to będzie fruwało!
Jakie tam jest przełożenie i jaka pompa podaje paliwo?
Swoją drogą to rzeźnicki tej KJS:
https://www.youtube.com/watch?v=CIhbe1AYvSw
A co to za biały Polonez?
-
pompa jest seryjna i całkiem sobie dobrze radę daje ,przełożenie seria 4.3 wiem ,że wyglada to tak sobie ale przejechałem przed zawodami dosłownie jakieś 1,5 km na ostro więc zero wiedzy jak będzie , trochę trzeba poprawić ale jest nieźle ;)
Biały to Tomasz Kurowski "Kuraś" Caro jego ma też VVC ale z ZRa a więc 160KM i przełożenie OBR 5.35 do tego duża wydmuszka , też tak chcę ;)
Wiesz to nie jest KJS jako taki bo trasa leci po normalnym odcinku 6,5 kilometra i poza strukturami PZMotu co jest akurat zdrowe ;)
-
Pompa seryjna przy odpowiednim osprzęcie daje rade. W kancie VVC, którego zbudowałem takowa śmiga i idzie do końca bez dławienia się. Najważniejsze to wydech... seryjny jest za ciasny i grzeje łącznie rur kolektora do czerwoności na wolnych obrotach. :P Po zrobieniu całości na odpowiedniej średnicy silnik od razu odżył i kręci się jak wariat. :)
A co do VVC z ZRa to raczej nie rozwija on nic powyżej 150kuca. :)
-
nie wiem powiem szczerze ,że dane to widziałem tylko gdzieś na papierze i to ponoć jest ten silnik :)
No wydech zrobię na pewno z pompą jest tak jak mówisz , zero problemów ,żadnego dławienia fajnie sobie radzi. Szpera by się przydała bo 100% to już trochę niebardzo , do tego wspomę trzeba założyć i coś skrócić przełożenie na moście i kierownicy ;)
Oponki też , no jak mówię lista długa ,a budżet na razie się skończył chyba ,że trafi się jakiś sponsor wtedy będziemy walczyć dalej. Na razie to przede wszystkim testy , testy i jeszcze raz kilometry trzeba nawijać ;)
-
Szpera by się przydała bo 100% to już trochę niebardzo , do tego wspomę trzeba założyć i coś skrócić przełożenie na moście
Na fakt, porządna szpera i przynajmniej 4,55 tu pewnie bardzo pomogą, zwłaszcza szpera na to rycie, ale powiem że jestem już pod wielkim wrażeniem, bo auto już idzie jak szatan, wiele zakrętów brałeś już bez paru centymetrów książkowo, a najważniejsze że tam gdzie inni się posyłali w panoramę, tam ty przechodziłeś i szybko i bez zająknięcia. Brawo!
-
tutaj jeszcze onboard z drugiego podjazdu gdzie na chwilę przed spadł lekki deszczyk robiąc na drodze z kurzu i pyłków maź no i kilka razy odpuszczając "boka" chcą pojechać spokojniej wypluwało przód jak zły :P
https://www.youtube.com/watch?v=qc25XJjh5k4
-
A co z wydechem u Kurowskiego bo widzę że on idzie (puszczony pod podłogą) podobnie do serii. W ogóle czy to nie ten sam Kurowski co lata temu jeździł Polonezem 1.4 pomalowanym w reklamę mrożonek?
Good greif, group B is almost back! http://youtu.be/qc25XJjh5k4?t=43s
-
Good greif, group B is almost back!
tak to moja ekipa z forum-subaru :D
a Kuraś to chyba dokładnie ten sam ;)
-
no to jeszcze jak już się chwalę tymi wszystkimi nagraniami to lokalna TiVi zrobiła newsa z nami
https://www.youtube.com/watch?v=6bNKYeQOSsU
wgrywa się jeszcze na yt filmik z pierwszego podjazdu , to też tu dodam :)
-
Tu widać jeszcze przejazdy fso
https://www.youtube.com/watch?v=8AN-65cX4BQ
SZymon zobacz na ta czarna plame na drodze jak odbijają się na niej moje swiatla i po wjezdzie tylu na nia od razu mnie obraca!!Poloneza przedemna po wjezdzie przodem od razu wypluwa.Ciebie tez obrocilo na niej.Cos się wylalo na droge!
-
no to jeszcze jak już się chwalę tymi wszystkimi nagraniami to lokalna TiVi zrobiła newsa z nami
Hehe, postać medialna. I dobrze, ale widzę że muszę na konta się pologować i poplusować bo wyczuwam atak i jak Ciebie tak telewizja lubi to zaraz tamci dojdą do wniosku że komuniści z grupy trzymającej władzę opanowali nawet Kryterium Kamionki i TV Sudecką :D
Mam nadzieję że z białego Polodka też będzie nagranie. <ok>
Panu Jaroszewiczowi podeślij linki na FB, powinien się ucieszyć :-)
-
Kuraś tam jest plama smoły i w kilku miejscach tak jest ,niby o tym pamiętam ale zawsze coś :-)
Banned ,dlatego blokuję komenty na filmikach od Rościszowa ,a na swoich ustawiam "zaakceptowanie" tych dwóch matołów już się u mnie nie ujawni ale widziałem ,że u ciebie tak. Zjeby genetyczne i tyle , ty dostałeś rykoszetem za podpisy pod moim filmem ,ale internetowych trolli trzeba tępić , kasuj ich komenty i tyle niech się spinają w domach ;>
Co do pana Jaroszewicza to chyba dziś mu puszę linka z the best off albo z mojego przejazdu bo Kurasia jeszcze nie widzę <cwaniak2>
-
Moje wypociny:d
https://www.youtube.com/watch?v=tUC4HigWdas
-
eee za mało boków :D
-
Jaki motór masz w tym poldzie?
-
Tybek teraz jest 1.8 VVC z MGF`a jednak nie do końca zrobiłem całą przekładkę jeszcze bo wciąż mam kolektor wydechowy z 1.4 <blee> na dniach to będzie zmienione , wtedy to była potrzeba chwili i tak zostało do wczorajszej imprezy <smutny>
tutaj filmik z wczorajszego naszego startu na "4 Austerii Krokus" było dość szybko ,choć z tych nagrań wydaje mi się dużo spokojniej niż w środku ]:->
https://www.youtube.com/watch?v=TuwzbFRXNrk&feature=youtu.be
-
Burat, a będą jakieś onboardy, czy poleciała wam ta kamera z dachu?
-
będą jak kolega wróci z urlopu i zrobi mi sychro z trzech kamer :D choć nie będzie z 3ciego przejazdu bo wszystkie naraz postanowiły zastrajkować :D
-
No to na szybko filmik z dzisiaj :] Drugie miejsce w klasie , nauka jazdy na sliku plus mega zdradliwa trasa , szczególnie podczas pierwszego podjazdu , gdzie wyłaziło mokre w lesie i na gładkiej oponie łatwo było o kuku <uoee>
Wygrał klasę "KDL" kolega Kuraś też poldonem , no dziś był nie do dogonienia ale nie składamy broni i narzędzi i zapowiadamy mocny start w Walimiu 4tego Października ;> Szkoda awari Marakanta bo sądzę ,że było by się z kim powalczyć o to 2gie miejsce <mysli> dziś ogólny filmik , onboardy na dniach <spoko>
https://www.youtube.com/watch?v=_y-9EXKZY48
-
To i ja dorzuce 3 grosze :] Tak jak pisze Burat niby tego dnia nie padalo ale dzien wczesniej jak bylem na zapoznaniu byla taka ulewa ze nie bylo widac drogi!!Na jezdni płyneła rzeka, nanioslo od groma piachu, kamieni i galezi na droge.
Opony zrobily robote udało sie zejsc ponizej 4 minut i jest jeszcze troche do urwania :d
Nam przypadlo 1 miejsce w klasie
https://www.youtube.com/watch?v=ec1ikOaXJn0
-
No to dla kronikarskiego obowiązku , w ostatnią sobotę braliśmy udział w Walimskiej Jesieni Memoriale Janusza Kuliga. Trasa była inna niż zawsze ponieważ prowadziła w ten sposób iż od połowy odcinka jechaliśmy w dół czyli patelnie były pokonywane od góry. Klasa KDL pokazała się w dość fajnym składzie bo 6 aut. Brakło trochę chłopaków ale jednak trudy sezonu chyba dały o sobie znać i nie wszystkie auta wytrzymały do końca <cwaniak2>
to filmik z moich przejazdów gdzie zająłem ostatecznie 3cie miejsce w klasie i przytuliłem tytuł Mistrza Kierownicy Walimskiej Okolicy 2014r w klasie KDL co było dla mnie najważniejsze. Wygrał kolega Kuraś ale on niech się sam chwali tym co robił na Patelniach ;p u mnie Poldolot idzie teraz na zimowy wywczas , trzeba sie ogarnąć z kilkoma rzeczami bo jednak dwa pełne sezony startów dały trochę w kość autu :-)
https://www.youtube.com/watch?v=fJJPZLoWGjg
-
i jeszcze onboard z oberkiem nieplanowanym :P
https://www.youtube.com/watch?v=ZTDvXPMKiik
-
Brzmi jak MG ZR. :d
-
a to tylko zwykłe MGF VVC :P <lol2> :d
-
Brawo, brawo! Choć widzę że wydech bliski urwania ]:->
-
no niestety nic się z nim nie da zrobić :P
-
Juz sie chwaliłem u mnie w temacie o Polonezie :d
-
tu się chwal , tam nikt nie zagląda :d ;> :P
-
Burat, coś tam zrobił z przednim zawieszeniem, teraz widzę że przednie koła podrywa co się przy takim obniżeniu nie powinno właściwie zdarzyć. Te amortyzatory takie krótkie są, czy większe odboje zakładałeś?
-
nic w sumie tylko przyciąłem bałwanki bo wcześniej nie zauważyłem ,że opierają się po obniżeniu na dolnym wahaczu ;) poza tym wszystko idzie teraz do wymiany i regulacji bo gumy wszystkie i przekładnia umarły :P
-
to sobie pozwolę wrzucić małe podsumowanie sezonu 2014 w tym temacie <spoko>
https://www.youtube.com/watch?v=Pgv2kk-HhIA&feature=youtu.be
-
2014 takie podsumowanie nam zrobili <spoko>
https://www.youtube.com/watch?v=5RXh5K9DirQ&feature=youtu.be
-
Super film! Oby następny sezon był jeszcze lepszy :)
-
dlatego chyba cała klasa się teraz zbroi przed sezonem ,a sezon rusza18tego stycznia w Walimiu :)
-
2014 takie podsumowanie nam zrobili <spoko>
https://www.youtube.com/watch?v=5RXh5K9DirQ&feature=youtu.be
Miło się to ogląda <spoko> Dobra robota Panowie !!!
-
Burat, co to za aferka z tymi pasami? Czepiali się że homologacji FIA nie mają, czy założyłeś takie które nie mają nawet homologacji drogowej ECE?
-
Jaka aferka , bo nie bardzo kojarzę przyznam szczerze ;)
-
Tak na przyszłość, to ja mam tendencję do koloryzowania wypowiedzi.
Zdaje się że was chcieli nie dopuścić na Radkowskim Trakcie do startu, z powodu tego głupiego przepisu że wyposażenie bezpieczeństwa ma być zgodne z zał. J, a zał. J wymaga homologacji FIA.
Tak swoją drogą to ciekaw jestem czy pasy z homologacją mają zał. dokumentację, bo na Allegro sprzedają "repliki pasów szelkowych z homologacją FIA" <mysli>
-
Pzm ogolnie sie dowala do wszystkiego ,mnie w tamtym roku nie dopuscicli do Rally masters i od tej pory omijam szerokim lukiem imprezy organizowane przez ta pojeb*** instytucje!! Burat cos o tym tez wie
:-)
-
no czepiają się i czasami sami wychodzą na śmiesznych , bo mam swój kubeł nowy , Mirco XL z wiadomych względów ;) a pilot ma skorupę ale bez szału jednak to na tamtym jest naklejka z homo i koleś sapał do mnie i mówi na bk "no ten kierowcy to jeszcze rozumiem ,ale pilota to już lipa" no to pokazałem mu naklejkę z homo i koleś połknął żabę ,zawinął się na pięcie i poszedł :)
-
Zacnie, choć osobiście bym skrócił trochę pióra pomocnicze żeby tył nie był taki nerwowy, i jak nie chcesz podnosić przodu, to proponuję skrócić kolumienki resorów.
W ogóle to popełniłem błąd, przejrzałem zdjęcia Polonezów z OBR i z tego co widzę to tam były cięte kolumny i resory o zachowanym kształcie półeliptycznym.
https://www.youtube.com/watch?v=eOosio0TT9A
https://www.youtube.com/watch?v=Pvf_4iiqQzU
Ogólnie to podziwiam że tyle lat ostrej jazdy i żadnej kraksy!