FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => AUTA SYMPATYKÓW KLUBU => Wątek zaczęty przez: GreenHornet w Kwiecień 16, 2017, 14:07:00 pm

Tytuł: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 16, 2017, 14:07:00 pm
Witam. Przedstawiam wam mojego poloneza wyrwanego ze złomu. Więc jest atu plus 2001 rok 1.6 Gsi przeszedł trochę zmian z wyglądu i czeka na swap.
Zmiany:
- Kierownica sport line italy
- Żółte halogeny
- Dokładka zderzaka
- Czarne środki lamp
- Szeroka stal
- Fotele custom
- Przelot
- Lekki wał napędowy
- Springi truck -3.3/4 zwoju
- Amory przód łada niva Master sport
  https://m.facebook.com/hornet2001/photos/a.895231060610053.1073741829.895012333965259/947589055374253/?type=3&source=54 (https://m.facebook.com/hornet2001/photos/a.895231060610053.1073741829.895012333965259/947589055374253/?type=3&source=54)
 https://m.facebook.com/hornet2001/photos/a.895231060610053.1073741829.895012333965259/944665545666604/?type=3&source=54 (https://m.facebook.com/hornet2001/photos/a.895231060610053.1073741829.895012333965259/944665545666604/?type=3&source=54)
https://m.facebook.com/pg/hornet2001/photos/?ref=page_internal&mt_nav=1#!/hornet2001/photos/a.895231060610053.1073741829.895012333965259/900998433366649/?type=3&source=54 (https://m.facebook.com/pg/hornet2001/photos/?ref=page_internal&mt_nav=1#!/hornet2001/photos/a.895231060610053.1073741829.895012333965259/900998433366649/?type=3&source=54)

Niestety nie wiem jak dodać tu zdjęcia z tel..  <smutny>
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Gomulsky w Kwiecień 16, 2017, 15:23:10 pm
Nie boisz się jeździć z takimi podłużnica i tak zaawansowaną glebą?
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 16, 2017, 15:36:35 pm
Nie boję się, podłużnice są wstawione drugie i wzmocnione. Teraz jeszcze projektuje rozpórke kielichów.  :]
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 16, 2017, 15:45:47 pm
jaka rozpórka kielichów ? nie widze na zdjeciach ,by zawieszenie przednie bylo przespawane na McPhersona
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 16, 2017, 15:54:21 pm
Chodzi o to Polonez ma sztywny dół i chce też wzmocnienić górę czyli pod maską. Dlatego myślę jak zrobić rozpórke.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: cezek w Kwiecień 16, 2017, 16:11:26 pm
I co ona ma rozpierać?
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Gomulsky w Kwiecień 16, 2017, 16:28:25 pm
Jak to co elementy rozpierane :p Nie żebym coś, ale mam pewne wątpliwości co do sposobu wspawania tych podłużnic i utrzymywania geometrii przez ten samochód.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 16, 2017, 16:34:14 pm
No jakoś się nie obawiam ponieważ wszystko na swoim miejscu a i 4 śladów nie zostawia  <lol2>
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 16, 2017, 17:11:43 pm
to muszisz zrobic rozpórkę miedzy kielichem a maska ;]
w PN jest zawieszenie wielowahaczowe ,wiec kielichy pracuja tylko w kierunku dzialania sprezyny,
a rozpórki w McPhersonach sluza usztywnieniu kielichow w kierunku pracy od sil wynkajacych z pracy dzwigni jak jest amorytyzator - czyli rozpórka usztywnia na boki, czyli w kierunkach gdzie kielich w PN nie przenosi sily   
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 16, 2017, 17:23:02 pm
No i jednak nie będzie rozpórki  <lol2> to teraz idę szukać staba na tył i blendy nowego typu  :-)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 16, 2017, 20:35:29 pm
Stab Ci niepotrzebny/
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 16, 2017, 20:55:34 pm
Dlaczego sądzisz że mi nie potrzebny? Może jest zglebiony ale tył się strasznie kołysze i czuć to w trasie.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 16, 2017, 20:57:50 pm
Jak kołysze góra dół to amortyzatory nie działają, a jak most chodzi względem budy to się stabilizuje prostowodem Watta, albo drążkiem Panharda, a nie stabilizatorem. Stab ogranicza ruch góra-dół tylko wtedy kiedy jedno koło wykonuje ruch, a drugie zostaje na tym samym poziomie albo idzie w przeciwnym kierunku.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: michau124 w Kwiecień 16, 2017, 21:01:43 pm
Dobry gruzin z niego, tylko ja widziałbym tam ALU 16 lub 17 na fabrycznym zawieszeniu, wtedy wyglądaj idealnie. <3
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 16, 2017, 21:07:52 pm
Hmm założę sobie może 19??  I jeszcze wyżej go postawie niż seria.

Jeśli chodzi o staba to założę go żeby usztywnic tył skoro ktoś szuka żeby zamontować do caro czy atu to w jakimś celu go zakładają.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: mruk1313 w Kwiecień 16, 2017, 22:32:39 pm
Hmm założę sobie może 19??  I jeszcze wyżej go postawie niż seria.

Jeśli chodzi o staba to założę go żeby usztywnic tył skoro ktoś szuka żeby zamontować do caro czy atu to w jakimś celu go zakładają.

Proponuje koła żuka lub nivy ooooo!
A propo takiej gleby to coś czuje że długo te nowe podłużnice nie wytrzymają i zwyczajnie rozleci się całe nadwozie od naprężeń.


Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 16, 2017, 22:47:02 pm
Podłużnice pękły dlatego że poprzedni właściciel, który oddał auto złom miał wypadek..  Wszytko fajnie poskładał itp. Ale źle zrobił przedni pas dolny i po roku mojej jazdy wszystko wyszło tym bardziej że go obniżyłem.
Teraz podłużnice są nowe i odpowiednio wzmocnione nie tylko pod glebę ale także pod następny mocniejszy silnik. Ogólnie wszytko szykuje pod następny motor czyli zawieszenie podwozie i hamulce ponieważ to jest podstawą przy swapie na mocniejszą jednostkę.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 16, 2017, 22:51:59 pm
to w jakimś celu go zakładają.

Na takiej zasadzie powinienem zamontować amortyzatory z T4, sprężyny ucięte o cztery zwoje, odwrócić resory piórowe, założyć pluszowe kostki na lusterko, czarne krzyże do lamp i mugena na koniec- w jakimś celu to zakładają.

Mam przestrojone zawieszenie w Polonezie, nic mi nie buja i nie zakładam staba, chociaż mam nawet most z dorobionymi mocowaniami.
Kuras miał staba i wywalił bo "to się tylko do driftu nadaje", Dowgird też miał i wywalił bo samochód był skrajnie niestabilny.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 16, 2017, 23:19:33 pm
Setup zawieszenia jest taki amory mam od nivy i są one krótsze i twardsze szczególnie te co zamontowałem, i co za tym idzie pracują one prawidłowo przy glebie..  Sprężyny za to są skrócone o 3.3/4 zwoju nie dam go niżej bo nie mam zamiaru gdzieś skrzyni zostawić lub innej części. Już wystarczy że mam niecałe 2cm nad ziemią sanki pod miską   i na każdej koleinie lecą iskry.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 16, 2017, 23:38:46 pm
Ja mam dużo wyżej niż ty, i niższe uważam za nieporozumienie. Skok z przodu masz żaden albo symboliczny, to się co najwyżej do driftu nadaje.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Fasola w Kwiecień 16, 2017, 23:46:32 pm
To samo było pisane 2 lata temu umnie w temacie, jakimś cudem auto jeździ do dziś i po 25tys km nic nie pękło i się nie rozleciało
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 16, 2017, 23:55:03 pm
Nie to samo, bo ja nie piszę teraz o trwałości tylko o bujaniu i właściwościach jezdnych.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 17, 2017, 00:08:49 am
Nie masz obniżonego auta więc możesz nie wiedzieć ale mimo że mam glebę i środek ciężkości niżej, przód sztywny i niby tył to nadal czuje jak ten tył próbuje  a zakręcie przechylic resztę auta.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 17, 2017, 00:18:02 am
Nie wiem gdzie wyczytaliście że nie mam obniżonego auta, ale gdziekolwiek by to nie było to informacja jest nieprawdziwa.

Mam obniżony samochód, tyle że nie tak bardzo jak wy, i prowadzi się bardzo dobrze.

Przechyłów nie wyeliminujesz bo to jest absolutnie niemożliwe w tym samochodzie (chyba że zrobisz z niego taczkę).
Nawet najnowsze wozy Ferrari się przechylają w zakrętach.

To jest 430 Scuderia, czyli wersja jeszcze utwardzona w stosunku do 430, ma niezależne zawieszenie, a nie sztywny most który bez przechyłu w ogóle nie ma prawa działać jak zawieszenie i proszę
(http://cdn2.evo.co.uk/sites/evo/files/styles/gallery_adv/public/images/dir_1160/car_photo_580111.jpg?itok=wbDaVgtP)
Zwalczanie przechyłów za wszelką cenę to walka z wiatrakami i robienie czegoś bez wiedzy o skutkach.

Co więcej, tył musi się przechylać żeby tylna oś jako tako trzymała się drogi, w przeciwnym razie samochód będzie trudny do kontrolowania i ogólnie mało przyczepny.
Imo, przy tak małym skoku który masz, to co czujesz to bardziej przesunięcie osi niż przechył.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Fasola w Kwiecień 17, 2017, 00:49:04 am
Akurat ja banned nie pisałem do Ciebie ;) bo nie chodziło mi o sens montowania staba a o rozlatywanie się nadwozia
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Majonez w Kwiecień 17, 2017, 01:34:54 am
Przecież stabilizator nie ma wyeliminować przechyłów tylko je ograniczyć . W moim odczuciu jest przydatny, mam zamontowany własnoręcznie przerobiony z przedniego i sobie chwalę. Auto mniej się przechyla, mam poczucie większej kontroli na zakrętach, ale trzeba wziąć pod uwagę że u mnie polonez stoi na seryjnym zawieszeniu, z modzonym może być różnie, lecz czemu by nie sprawdzić samemu organoleptycznie ? To jest akurat taki rodzaj modyfikacji że jak nie podpasuje, to zawsze można zdemontować i sprzedać, jak to problem ?
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: mateo#1939 w Kwiecień 17, 2017, 08:58:32 am
Bez urazy dla wlasciciela.
A nie lepiej przy takiej glebi zaspawac zawieszenie na sztywno. Jak w taczce. Mam nadzieje ze zabiora sie kakretnie za badania techniczne, i tego typu mody bez opini rzeczoznawczy i wpisaniu w dowod rejestracyjny beda skutkowany unieruchomieniem pojazdu.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Rocky w Kwiecień 17, 2017, 09:02:00 am
Niestety,źle trafiłeś. Na PTK jak zwykle sami znaffcy i teoretycy  <lol2> Jeśli mam być szczery,swoje GTI też mam zamiar położyć na glebie(może nie psycho,ale powinien siąść trochę)  <spoko>
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: mateo#1939 w Kwiecień 17, 2017, 09:40:13 am
Gleba nie jest zla, ale z glowa. Zakorkowana osiedlowa uliczka przez auto nie mogace przejechac przez prog zwalniajacy. Czy przez przejazd kolejowy, nie daj boze na nim zawisnie, stwarzajac zagrozenie dla innych. Czy jadace max 40km/h gdzie ograniczenie jest do 90km/h. Wszystko mozna robic ale z glowa i Bezpiecznie, przydalo by sie zeby ktos to kontrolowal.

Piszac o wpisaniu w dowod modifikacji i oponi rzeczoznawcy mam tez na mysli sytuacje uszkodzenia auta w kolizji-wypadku, tak aby ubezpieczyciel nie wypiol sie z wyplata z powodu zmodzonego auta jesli jest sie sprawca. Lub odbudowal-wyplacil za modifikacje ktore niekiedy sa o wiele wiecej warte niz sam pojazd (mam na mysli czas pracy i czesci niekiedy wykonyane na jednorazowe zamowienie)

Tyle ode mnie koncze OT.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Rocky w Kwiecień 17, 2017, 09:54:56 am
No cóż,to zależy kto jak co rozumie przez słowo "Rozsądek" . Ja akurat widziałem to auto na żywo i twierdzę,że nie jest przesadzone. Co innego np. auto niejakiego Goorskyego(co uważam już za debilizm). Trzeba umieć odróżnić Ricerów od osób,które ze smakiem obniżą auto,a nie jechać jak po burej suce osoby,które obniżyły/chcą obniżyć swoje auto. I 100x bardziej wolę obniżyć auto i założyć szeroką stal,niż jeździć na seryjnym zawiasie na felgach 17 na których Polonez wygląda na seryjnym zawieszeniu jak auto murzyna z brooklynu albo Tuningiem nazywać założenie riali na baloniastych oponach i pomarańczowych kierunków(trzeba odróżnić doposażenie auta od tuningu w stylu OEM,bo wg. mnie różnica jest znaczna).
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 17, 2017, 10:42:48 am
jasna sprawa,ze stabilizator nie jest potrzebny i sluzy za zbedny balast,
ani z tylu, ani z przodu nie bedzie spelnial swojego zadania,
z przodu zawieszenie nie ma miejsca,zeby pracowac ,bo sanki 2cm nad ziemia to jest poziom nieosiagalny dla seryjnego zawieszenia - odboje nie pozwola na takie ugiecie,
wiec teraz zawieszenie nie jest  w stanie ugiac sie na tyle,by stabilizator naprezyl sie do tego stopnia,zeby wyolac reakcje na karoserii - 2cm to za malo ,a glebiej to juz miska olejowa skuteczniej wyprostuje bude ;]

z tylu jest nie wiele lepiej pod wzgledem ugiecia ,a tylny stab jest slabszy,
to auto nie nadaje sie do szybkiej jazdy ze wzgledu na przeswit z przodu, wiec stabilizatory nie spelnia swojego zadania
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 17, 2017, 11:20:59 am
lecz czemu by nie sprawdzić samemu organoleptycznie ?

A przyjrzałeś się jaki jest prześwit z tyłu? Tam nie ma czego ograniczać bo przechyły jeżeli jakieś są, to naprawdę minimalne.

Na PTK jak zwykle sami znaffcy i teoretycy  <lol2> Jeśli mam być szczery,swoje GTI też mam zamiar położyć na glebie(może nie psycho,ale powinien siąść trochę)  <spoko>

Tak się składa że ja mam obniżone i utwardzone GTI, tyle że auto nie leży na ziemi, a jest na tyle wysoko że zawieszenie może bez problemu połknąć dziurę. Przechyły jakieś są, bo muszą być, z tym że mnie to nie przeszkadza zupełnie bo jeżdżę w pasach szelkowych. Jak ktoś się niekomfortowo czuje w zakręcie to polecam to samo, albo co najmniej porządne kubły.

Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Morfina w Kwiecień 17, 2017, 12:37:56 pm
KGB Z chęcią zobaczył bym Twój samochód.Obserwuję to forum od dawna i z tego jak piszesz wynika że Twoje auto musi być dopracowane w 100%
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: michau124 w Kwiecień 17, 2017, 12:45:19 pm
Ja obserwuję od może jakiś 2 tygodni ale też mam takie odczucie jak MORFINA.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 17, 2017, 12:58:04 pm
jest rozkrecone w 30% ;p
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: michau124 w Kwiecień 17, 2017, 13:19:29 pm
Nie szkodzi. :) Nawet lepiej, zdjęcia z prac są ciekawsze. :)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 17, 2017, 14:39:09 pm
KGB nie wykonuje modyfikacji które są autu potrzebne jak organizmowi ludzkiemu cyjanek potasu.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Dawid91 w Kwiecień 17, 2017, 15:28:50 pm
Nie pamiętam już w tej chwili gdzie, ale gdzieś widziałem to auto na żywo :) Pomijając kwestie gleby której nie lubię i nie potrafię być obiektywny to zrobił na mnie raczej dobre wrażenie. Jeden z dwóch najładniejszych kolorów jakie były na Plusach ( obok błękitu nieba )  <cwaniak2> Powiedz, jak przeprowadzona została wymiana podłużnic ? Masz jakąś fotorelację z tej naprawy ? Jaki mocniejszy silnik planujesz włożyć pod maskę ?
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: michau124 w Kwiecień 17, 2017, 16:08:35 pm
banned, co ty go tak bronisz? Z tego co widzę to jesteś dwoma naczelnymi gruszącymi do oryginałów. :) Typowy starter pack PTK pewnie xD
A to podobno forum Polonez TUNING klub xD Taka ciekawostka :)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Morfina w Kwiecień 17, 2017, 16:10:06 pm
Ale jak było jeżdżące na pewno jakieś ma a ja i sporo innych osób pewnie chętnie by zobaczyło ;)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 17, 2017, 16:35:51 pm
A to podobno forum Polonez TUNING klub xD Taka ciekawostka :)

Tuning z angielskiego oznacza DOSTROIĆ, a nie rozpierdolić i zrobić wolniejszą od serii kalekę samochodopodobną na wzór wozu DTM którym nie potrafiłoby się jeździć.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 17, 2017, 16:43:53 pm
Zdjęcia są na fp na Facebook. Silnik jaki mam zamiar wsadzić to 1.8 16V rover na ostrych walkach, większych wtryskach i przepustnicy. Silnik zostanie rozebrany na części pierwsze odprężony i złożonych na nowych częściach. Zamontowany będzie również kompresor,intercooler, blow.off oraz będzie mapowanie na hamowani.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Dawid91 w Kwiecień 17, 2017, 16:56:51 pm
Zapowiada się ciekawie, liczę na bogatą fotorelację z modyfikacji silnika  <ok>
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 17, 2017, 17:01:57 pm
Jak narazie szukam i kompletuje odpowiednie graty więc za rok może dwa wystartują pracę nad swapem.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Rocky w Kwiecień 17, 2017, 17:10:34 pm
Banned,ja z kolei chętnie zobaczę Twoje "obniżone" GTI. Zeszło chociaż z 0,5cm?  <lol2> A auto kolegi KGB też gdzieś już widziałem ;)

Zresztą,KGB i banned są dwoma naczelnymi teoretykami na PTK z tego,co ja widzę. Idąc ich mądrościami,auta takich użytkowników jak np. Fasola powinny już dawno znaleźć się w hucie,a jakoś jeżdżą i są w niezłym stanie. Ale z mojej strony to tyle,pośmiałem się trochę i nie zamierzam dalej trolli karmić ;)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 17, 2017, 17:37:51 pm
tak Rocky, za to ty jestes praktykiem - praktykujesz zabawe klockami ,niekoniecznie LEGO,
tylko nie mozesz sie pochwalic zadnymi efektami,bo ktos ci zlosliwie wode spuszcza i efekty pracy splywaja z muszli ;]

P.S.
ciekawe gdzie widzales moje auto ? chyba z 5 lat temu na zlocie ,
ciekawe tez co takiego w nim wypatrzyles
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Rocky w Kwiecień 17, 2017, 17:39:32 pm
Sory bardzo,ale po powyższym poście widać,że ktoś inny chyba bawi się tu klockami ;) A powyższy post pokazuje tylko twój poziom intelektualny. Takie teksty to ja waliłem do kolegów w podstawówce  <lol2> Skoro tyle się zmieniło,to pokazałbyś co się od tamtego czasu zmieniło. Dalej w tą dyskusję nie zamierzam brnąć,bo debil najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,a potem pokona doświadczeniem.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: mruk1313 w Kwiecień 17, 2017, 17:49:35 pm
tak Rocky, za to ty jestes praktykiem - praktykujesz zabawe klockami ,niekoniecznie LEGO,
tylko nie mozesz sie pochwalic zadnymi efektami,bo ktos ci zlosliwie wode spuszcza i efekty pracy splywaja z muszli ;]

P.S.
ciekawe gdzie widzales moje auto ? chyba z 5 lat temu na zlocie ,
ciekawe tez co takiego w nim wypatrzyles

Dokładnie 5 lat temu, zielony plusiak z końcówki produkcji, ładny tylko wtedy miał problem z cewką i kulawo działał. Ale z tego co pamiętam dotoczył się z Błędowa do Elbląga bez większych problemów.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Fasola w Kwiecień 17, 2017, 18:28:40 pm
tak Rocky, za to ty jestes praktykiem - praktykujesz zabawe klockami ,niekoniecznie LEGO,
tylko nie mozesz sie pochwalic zadnymi efektami,bo ktos ci zlosliwie wode spuszcza i efekty pracy splywaja z muszli ;]

P.S.
ciekawe gdzie widzales moje auto ? chyba z 5 lat temu na zlocie ,
ciekawe tez co takiego w nim wypatrzyles

Dokładnie 5 lat temu, zielony plusiak z końcówki produkcji, ładny tylko wtedy miał problem z cewką i kulawo działał. Ale z tego co pamiętam dotoczył się z Błędowa do Elbląga bez większych problemów.


Moje auto które dawno miało się rozpaść, popękać i wylądować w hucie też bez niczego robi trasy po 1000km bez problemów. Wsiadam odpalam i jade, więc na dobrą sprawe w tej sytuacji to żaden wyznacznik
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 17, 2017, 19:36:46 pm
Takie teksty to ja waliłem do kolegów w podstawówce
"walilem" to slowo klucz ;]


Skoro tyle się zmieniło,to pokazałbyś co się od tamtego czasu zmieniło.
komu mam pokazywac i po co ? auto stoi w garazu bez drzwi i blotnikow

istota rzeczy jest zupelnie cos innego, a mianowicie twoj poziom intelektualny, ktory jest jest ponizej tych "walonych" tekstow,
wyzywasz osoby, ktore ideologicznie nie pasuja do twojego podejscia, od teoretykow nie majac pojecia co one robia,
banned nie ukrywa, ze ma dwie lewe rece i dlubanie w aucie mu nie idzie, ale zlecil i zaplacil za przerobki swego auta osobom, ktore mialy mozliwosci je wykonac,
ja jego auta nie widzialem i nie mam podstaw by ocenic, czy obnizyl je o 0.5cm czy o 5cm ,ale mysle ze ta druga wartosc nie wchodzi w gre, bo nie polepszy wlasciwosci jezdnych, a jedynie je pogorszy,
wszelakim rajdowaniem interesuje sie On juz o lat i zapewne nie raz wypadl z drogi, wiec mysle,ze jest w stanie ocenic roznice w jezdzie swoim autem przed modyfikacjami i po nich,

z kolei przywalenie sie do mnie w kontekscie tego co napisalem w temacie to jakas osobliwa forma samozaorania,
na poczatku uratowalem autora od zbednej i bensensownej roboty robienia rozpórki kielichów,
a pozniej wypowiedzialem sie na temat stabilizatorow - no tak, ciekawe jakie sam masz doswiadczenie w sprawie stabilizatorow, bo podejrzewam, ze nawet nie siedziales w aucie z wyjetym stabilizatorem przednim,
a ja aktualnie ujezdzam 3 auta bez stablizatora z przodu, jedno fabrycznie bez (chociaz ma miejsce na montaz dla mocniejszej wersji) i dwa w ktorych sam odpialem stabilizator, a jeszcze rok temu wmialem jeszcze jedno i wczesniej nawet waskim Caro bez staba zrobilem kilka kkm,
wiec mam doswiadczenie z 5 aut ,
wiec z czym do ludzi !
spawaj sobie dalej czesci karoserii we wrakach, jak zlapiesz w tym wprawe to moze skorzystam z twoich rad w tej dziedzinie,
ale ocene mechaniki zostaw tym, ktorzy sie na tym znaja


Dokładnie 5 lat temu, zielony plusiak z końcówki produkcji, ładny tylko wtedy miał problem z cewką i kulawo działał. Ale z tego co pamiętam dotoczył się z Błędowa do Elbląga bez większych problemów.
Błędów 2012 to faktycznie zielony,
nie wiem,czy kiedys byl w Elblągu (na pewno nie ze mna) ,ale na cewce pozyczonej od nubiry Bryska wrocil z Błędowa bez problemow

to srebrny byl w takim razie 4 lata temu w Karolewie 2013
w stanie nie calkowitego zlozenia,bo montaz byl w dniu wyjazdu ,auto bylo kolorowe ze zle spasowanym blotnikiem przednim - pucowanie na zlot  na -100%
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 17, 2017, 19:55:23 pm
Idąc ich mądrościami,auta takich użytkowników jak np. Fasola powinny już dawno znaleźć się w hucie,a jakoś jeżdżą i są w niezłym stanie.

Zobaczymy w jakim stanie będzie za 100 tys. i za 200, o ile dotrwa do tylu.
Popełniłem natomiast jeden błąd, jakim było nieuwzględnienie sposobu eksploatacji. Mając koło na równi z błotnikiem raczej musi jeździć tym autem delikatnie, żeby nie powiedzieć że w tempie ślimaczym ,a ja z kolei nie jestem zwolennikiem zwalniania do 20km/h przed każdym złym odcinkiem drogi.

Ty natomiast nie dopuszczasz do wiadomości prostej rzeczy, że zawieszenie amortyzuje nierówności, więc im mniej skutecznie to robi, tym bardziej dostaje buda. A że Polonezy pękają na seryjnym zawieszeniu, to nie jest możliwe żeby w twoim się coś nie stało, nie wiadomo tylko kiedy to nastąpi.

Banned,ja z kolei chętnie zobaczę Twoje "obniżone" GTI. Zeszło chociaż z 0,5cm?  <lol2>

Śmiechu warte to jest amatorskie obniżanie do poziomu kiedy amortyzatory nie działają, skok jest taki że zamortyzowanie nierówności jest niemożliwe, i pójście w spoilery, naklejki czy nawet silnik ze złomu, w sytuacji kiedy szkoda nam kasy na dopracowanie zawieszenia.

Celem niskiego zawieszenia jest niski środek ciężkości, po to żeby auto było SZYBSZE na drogach które pozwalają na dany prześwit, a nie po to żeby robić z niego upośledzonego kangurka który się wlecze- chociaż może g... kierowcy to lepiej, bo jak jedzie powoli to trudniej mu będzie z drogi wypaść :]
U mnie zeszło tyle ile miało zejść, żeby było lepiej a nie gorzej i żeby się dało szybko jeździć. Nie zamierzam się z nikim ścigać na poziom debilizmu, bo w tym kretyńskim wyścigu na glebowanie inni już dawno sięgnęli poziomu gruntu i nie ma sensu dążyć do ich poziomu. Zresztą ludzkość już dawno pobiła wszelkie rekordy głupoty i najwyższy czas żeby zacząć coś działać w drugą stronę.



Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Fasola w Kwiecień 17, 2017, 21:31:08 pm
Do zawali dróg nie należe, a polonezem często biore udział jak nie w jakimś slalomie to pojade na wypad na tor, jeśli to było do mnie kierowane...
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Rocky w Kwiecień 17, 2017, 21:52:26 pm
Fasola, Cytując Zbysia Stonogę, "Szkoda strzępić ryja" ;) Z niektórymi nie ma sensu się wdawać w dyskusje,bo sprowadzą Cię do i tak niskiego poziomu intelektu(jak np. KGB,który zaczął używać dziecięcych "pocisków" w stosunku do mnie,bo skończyły mu się argumenty,dla mnie istna piaskownica). Mają swoje mądrości i będą się ich trzymać,nawet jeśli rzeczywistość jest zupełnie inna. Oczytali się pewnie różnorakiej literatury, i chcą zabłysnąć wiedzą,ale widać-nie zawsze wychodzi. Także proponuję zakończyć temat,bo to walka z wiatrakami  <spoko>
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 17, 2017, 22:01:35 pm
Mimo swojej gleby również nie należę do zawalidróg.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Morfina w Kwiecień 17, 2017, 22:27:58 pm
KGB to będą te foty czy nie? Bo z michau124 chętnie byśmy zobaczyli ;)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Rocky w Kwiecień 17, 2017, 22:30:31 pm
I nie tylko wy ;)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 17, 2017, 23:17:28 pm
,ale widać-nie zawsze wychodzi. Także proponuję zakończyć temat,bo to walka z wiatrakami

I to nawet łopatą. Najprostsza logika i podstawowe fakty dot. konstrukcji samochodu jak widać do ciebie nie docierają, to jak ja mam ufać twoim organoleptycznym odczuciom skoro kłócisz się nawet z podstawami na których zbudowana jest cała rzeczywistość?


Do zawali dróg nie należe, a polonezem często biore udział jak nie w jakimś slalomie to pojade na wypad na tor

To nie sztuka nie być zawalidrogą bo większość dróg w Polsce jest już dobra.
Po torze można jeździć nawet taczką, tylko że niezbyt szybko, a i prowadzi się nerwowo i ma słabą przyczepność. Proponuję zamówić sobie nagranie, to zobaczysz czy przypadkiem nie masz tego samego problemu co ten tutaj.
https://youtu.be/Iu_73AHrYYU?t=4m58s
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Gomulsky w Kwiecień 17, 2017, 23:24:01 pm
Cytując Zbysia Stonogę, "Szkoda strzępić ryja"
Racja biorąc pod uwagę, że jakkolwiek byście się tu nie spierali to banned i KGB mają rację. A co do rozwalającego się nadwozia to nie ma zmiłuj prędzej czy później się rozwali, chyba że by się jeździło po drogą gładkich jak szkoło. Przy takie glebie to ja bym się modlił, żeby lecąc np. 120 km/h nie trafić na jakąś większą sztywną nierówność na drodze bo wtedy w dupe można sobie wsadzić te kilka cm ugięcia kiedy samochód zaczyna lecieć w sobie tylko znanym kierunku i jest pozbawiony jakiejkolwiek sterowności, bo koła przednie albo są oderwane od nawierzchni albo nic ich do niej nie dociska przez co się po niej ślizgają...  W temacie staba to to o czym pisze autor tematu to to co odczuwasz na zakrętach to nic innego jak przesuw mostu względem budy, zatem nie stab z kombi a panhard lub prostowód watta.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 18, 2017, 22:04:45 pm
Trochę się jeszcze porobiło przed sezonem więc zobaczcie dymione lampy z tyłu.

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/18010134_1016737938459364_1017806479345788307_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=1e84c1be2f9da4e2e6d11094cbfb582c&oe=598B31ED (https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/18010134_1016737938459364_1017806479345788307_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=1e84c1be2f9da4e2e6d11094cbfb582c&oe=598B31ED)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Macfly w Kwiecień 19, 2017, 14:58:51 pm
Jestem na nie. Nigdy mi się takie coś w autach nie podobało wygląda to jak by lampa od środka była brudna...  Nigdy nie zrozumiem co ludzie w tym widzą...
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Czaroo#1879 w Kwiecień 19, 2017, 16:28:05 pm
Mi za to sie projekt podoba fajnie sie prezentuje i chętnie bym zobaczył go na żywo. Mocno czekam na zmiane silnika i wyniki mocy i momentu.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 19, 2017, 17:47:19 pm
Jestem na nie. Nigdy mi się takie coś w autach nie podobało wygląda to jak by lampa od środka była brudna...  Nigdy nie zrozumiem co ludzie w tym widzą...

Pochodzenie jest takie samo jak uber-gleby. W wielu seriach wyścigowych montowało się zaślepki z czarnego plastiku zamiast reflektorów, bo te nie były potrzebne.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Macfly w Kwiecień 20, 2017, 00:07:57 am
Nie lubię źle życzyć ale oby cię za te lampy niebiescy zatrzymali i kazali zmyć albo dowód leci po prostu żygowo to wygląda tak samo blęda albo ja cała wywal i zaspawaj dziurwe na rejestrację albo zmień na nową bo to dosłownie wygląda jak w szpachlibrze albo jakimś golfie z wypiździejowa Wielkiego... Rozumiem mody jakieś z lampami ale to jest przesada...  akurat z blęda w plusie można fajny pomysł ogarnąć jak się z niej farbę zmyje na środku na jakiś ładnych ledach biały pas na światło cofania górny na stóp a dół zostawić jako odblask.  Gdyby nie to że blęda do minusa jest bardziej płaska niż w plusie sam bym dawno takie coś kminił a nie taki kał.  Po co wogole lampy a zapaćkaj je smołą na czarno efekt będzie lepszy...
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Brysiek#1957 w Kwiecień 20, 2017, 07:04:25 am
Ledy z metra cięte pod blędą to dopiero byłby agro tuning...
Lampy w atu są fabrycznie przydymione na czarno lub różowo, tu mamy mocniejszą wersję ☺
Całokształt bardzo fajnie się prezentuje 👍
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Kwiecień 20, 2017, 08:10:07 am
Przepraszam że ciągnę ten OT dalej ale banned zawsze pokazujesz filmiki na NIE. Masz może filmiki na TAK jak poprawnie powinien jechać Polonez. Najlepiej na tym samym odcinku drogi aby było jednoznaczne porównanie który szybciej albo lepiej pojechał...

Fakt, że nie rajduję ale swego czasu na pewnym zakręcie "trochę" przegiąłem i według mojego doświadczenia gdyby nie zmodyfikowane zawieszenie to pewnie już bym tego nie pisał.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 20, 2017, 11:23:05 am
Gdybym ja miał bardzo obniżone i bardzo twarde zawieszenie kiedy złapałem aquaplaming na zakręcie przy 120 to bym się pewnie 4kołowo nie uślizgnął na sąsiedni pas, tylko tyłkiem wyleciał.
Dałem filmy. Wydawało mi się wcześniej że Dowgird jest na tyle znany że każdy widział jego zawieszenie w nowszej wersji bez stabilizatora.
Poza tym ten wątek był już poruszany tu na forum, że ten stabilizator jest dobry do ciężarówki i do driftu, a niekoniecznie do rajdów czy normalnej jazdy, i bynajmniej nie ja to wówczas pisałem.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Kwiecień 20, 2017, 11:53:14 am
Może mi umknęło...
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 20, 2017, 12:34:23 pm
mi tam do szczescia malowanie swiatel nie potrzebne,bo to tylko zmniejsza ich skutecznosc,
ale trzeba przyznac,ze jak ktos chce zastosowac swiatla o innej barwie kloszy to w przypadku PN zwyczajnie nie ma skąd wziąć i pozostaje  zabawa w malarza,
dawno temu,kiedy w zamierach mialem kupno czerwonego Atu+ to mialem jeszcze mozliwosci zrobienia tylnych lamp wg. uznania to myslalem o zastapieniu czerwonego ciemnym bialym ,a ciemnego bialego srodna jasnym bialym,
z blenda byloby gorzej, bo te do ATU nie byly robione w Ełku ,ale one sa z bialego platiku,a kolor czerwony i srebrny nadaje metaliczna farba, wiec mozna domowym sposobem zmienic jej kolor na dowolny
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 20, 2017, 14:15:45 pm
Może mi umknęło...

Poprosiłeś, więc dodałem. O stabilizatorze pisał kolega Kuras. Kto jak kto, ale on się na tym zna. Ja bym nie potrafił tak pojechać jak on.

Sam się kiedyś zastanawiałem nad zrobieniem srebrnych lamp i blendy do Caro+, bo da się tak zrobić żeby był srebrny metaliczny kolor na zewnątrz i lampy dawały światło, ale uznałem że nie ma sensu się tak wyróżniać, tył wygląda wystarczająco dobrze, a zastanawianie się czy zostanę zatrzymany i stracę dowód rejestracyjny, przy każdym spotkaniu z radiowozem, to zdecydowanie nie na mój temperament ani zwyczaje związane z wydawaniem pieniędzy.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 20, 2017, 14:55:10 pm
banned,
ale lampy ktore chcialem zrobic bylyby wyprodukowane przez ten sam zaklad i na tej samej wtryskarce, gdzie byly/są robione oryginaly,
posiadalyby wszystkie oznaczenia fabryczne,
jedynie musialbym o czerwone zarowki postarac sie we wlasnym zakresie
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Macfly w Kwiecień 20, 2017, 19:03:53 pm
Ledy z metra cięte pod blędą to dopiero byłby agro tuning...

Niezgodę się widziałem takie atu na krakowie bardzo fajnie było to zrobione wyglądało prawie jak fabryczne ;] blęda w miejscu stopa była identycznie zrobiona jak światło stopu czymś na czerwono zrobiona (obstawiam że albo spray albo folia ), gdybym pierwszy raz widział poloneza w plusie  to bym stwierdził że fabrycznie zrobione tak samo wsteczny był leciutko przydymiony  jak podobnie jak oryginalna lampa a dół zostawiony był nie zmyty . Jak dawał stop w korku to nie można było się prawie poznać że to ledy (jedynie po barwie światła się kapnąłem )   . Szkoda tylko że nie miałem wtedy telefonu przy sobie żeby zrobić zdjęcia tego  . Bardzo fajnie to wyglądało . Pewnie mi napiszecie że zbury gadam . Ktoś nawet gdzieś pisał że można płynem hamulcowym tą farbę zmyć bez zeżarcia plastiku tylko teraz tematu nie mogę znaleźć ale jest to możliwe chodź by  zostawcie na dłuższy czas mały kierunkowskaz z minusa na słońcu przez  kilka lat zobaczycie że farba odpada w pewnych miejscach i robi się biały sam mam taki 1 w 90% biały u dołu tylko fabra została z niego i się zastanawiam czy nie zrobić eksperymentu z tym płynem hamulcowym akurat spuściłem stary z atu to mogę spróbować ;) .
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: mruk1313 w Kwiecień 20, 2017, 20:28:06 pm
Trochę się jeszcze porobiło przed sezonem więc zobaczcie dymione lampy z tyłu.

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/18010134_1016737938459364_1017806479345788307_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=1e84c1be2f9da4e2e6d11094cbfb582c&oe=598B31ED (https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/18010134_1016737938459364_1017806479345788307_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=1e84c1be2f9da4e2e6d11094cbfb582c&oe=598B31ED)

Takie coś to w MZ etz 150 robiłem w 2002 roku jak prawko odebrałem plus niebieskie podświetlenie zegarów.
To był szczyt tuningu.
JESTEM NA NIE. Myślałem że to już wyszło z mody.
Zapisuje to  wiocha.pl.


Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Rocky w Kwiecień 20, 2017, 20:46:52 pm
Jeśli są całe czarne,to można to na Wiocha.pl zapisać. Tutaj jest to zrobione ze smakiem,więc dla mnie wygląda ładnie i schludnie.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Rocky w Kwiecień 20, 2017, 20:47:30 pm
Jeśli są całe czarne że nie widać zarysu lampy,to można to na Wiocha.pl zapisać. Tutaj jest to wg. zrobione ze smakiem,więc dla mnie wygląda ładnie i schludnie.

Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: mruk1313 w Kwiecień 20, 2017, 21:27:16 pm
Jeśli są całe czarne że nie widać zarysu lampy,to można to na Wiocha.pl zapisać. Tutaj jest to wg. zrobione ze smakiem,więc dla mnie wygląda ładnie i schludnie.




Widzisz Tobie się podoba , mi nie.
O gustach się nie dyskutuje, każdy ma odmienny:)
Osobiście zostawił bym tak jak było.


Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: michau124 w Kwiecień 20, 2017, 22:01:29 pm
Mi też nie pasuje do całości..."ch*"nia z patatajnią cóż więcej...ale ważne że właścicielowi się podoba :)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Leonek1321 w Kwiecień 21, 2017, 01:05:57 am
już pomijając silną remizę z wierzchu, te urezane diaxem podłużnice jakoś mnie nie przekonują... masz może fotki z tej "naprawy" zanim poszła szpachla na spawy ?
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Aron w Kwiecień 24, 2017, 12:27:30 pm
Wiecie co, jak czytam te komentarze, i widzę w nazwie forum TUNING, to się zastanawiam... Po "ch*" to forum jeszcze istnieje? Kiedyś tu na forum to dopiero były konstrukcje różne przeróżne, w zdjęciach na stronie z resztą też niezłe projekty widziałem... Czasy się kapkę zmieniły, ja nadal mam sentyment do tuningu sprzed lat i przerabiania pojazdów... Ale jak można zejść aż tak nisko dna, żeby życzyć komuś, żeby go zatrzymała policja i wjebała mandat? To może od razu należy życzyć Tobie, abyś się wyjebał ze schodów i złamał sobie obydwie ręce? Jak tutaj wiele osób jest ograniczone, żyje w zasadzie wokół siebie i swojego wydychanego powietrza. Klapki na oczach. Lejący się kurewsko hejt. Ale oczywiście, Ziółek, zjebałeś to... Mogłeś wjebać Riale, pomarańcze, groki z allegro za 1000zł i wtedy to by było OJEZUJAKIEPIĘKNEATUOJAKIKOLOROJEJOJEJ... Chętnie czasem sobie wejdę po pracy na gównoburzę do Was :D
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 24, 2017, 12:45:20 pm
Nie wiem co nie którzy na tym forum brali ale tak, podłużnice są wstawione drugie i zostały odpowiednio wzmocnione. Auto teraz pokonało lekko ponad 300 km gdzie zbieżność jest ustawiona i kąty. Kompletnie nic się z autem nie działo ładnie się prowadził po drodze zarówno wyboistej jak i gładkiej jak stół. Wy od razu Wyjeżdzacie nie z opiniami a hejtami i wgl według niektórych tutaj to najlepiej jak oddam auto na złom i kupię sobie drugie. Nie pozdrawiam hejterów!  Buźka pa.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Fasola w Kwiecień 24, 2017, 14:15:16 pm
Mnie najbardziej śmieszy to, że jak ktoś oddaje poloneza na złom czy startuje we wrak wyścigu to jest debil, kretyn i najlepiej żeby spalił się w piekle. Tu chłopak odkupił auto ze złomu gdzie już ktoś je na straty spisał, silnik wymienił, wspawał drugie podłużnice i jest ch*j, prostak, debil, najlepiej żeby się na drzewie zawinął... nawet jakby dał temu rumplowi ze złomu pół roku życia, rok, dwa i miałby się rozpaść w pył to i tak dał temu auto drugą szanse bo gdyby nie on dawno byśmy w nim np pranie robili albo sięgali do niego po zimnego browara...
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 24, 2017, 18:22:49 pm
chłopak odkupił auto ze złomu gdzie już ktoś je na straty spisał, silnik wymienił, wspawał drugie podłużnice

I chwała mu za to! Tylko że prawidłowa zmiana części nadwozia samonośnego polega na rozwierceniu fabrycznych zgrzewów, i zainstalowania nowej części w sposób identyczny do fabrycznego, też techniką zgrzewu, a w najgorszym razie spawu punktowego, a nie ucinania i wspawywania na pałę kawałka uciętego na oko podług widzimisię, bo to się może zachować nieprawidłowo w razie wypadku, czy pękać podczas jazdy.

Wiecie co, jak czytam te komentarze, i widzę w nazwie forum TUNING, to się zastanawiam...

To jest nic. Gdybyś należał do oficjalnego klubu Porsche i np. przykręcił gałkę zmiany biegów w kształcie czaszki to byś dostał polecenie usunięcia gałki pod sankcją wyrzucenia z klubu.

Ale jak można zejść aż tak nisko dna, żeby życzyć komuś, żeby go zatrzymała policja i wjebała mandat? To może od razu należy życzyć Tobie, abyś się wyjebał ze schodów i złamał sobie obydwie ręce?

Nie, bo jak go policja zatrzyma i każe zmienić na normalne światła to TIR go nie zabije przez wjazd w tył, bo znów będzie miał widoczne stopy.
Imo, żeby to było bezpieczne, to powinien właśnie zainwestować we wzmocnienie źródła światła.

Jak tutaj wiele osób jest ograniczone, żyje w zasadzie wokół siebie i swojego wydychanego powietrza.

Świetne podsumowanie osób które glebują auto dla efektu wizualnego, nie bacząc zupełnie na to jak się ono może zachować w razie nieumyślnego wjechania ze znaczną prędkością w niezauważoną nierówność, w sytuacji kiedy pobliżu są inne samochody, albo co gorsza piesi.

Po "ch*" to forum jeszcze istnieje?

Po to, że jak coś się zepsuje albo ktoś chce np. zmienić silnik z 70 konnego na 160 konny, to tutaj są informacje na ten temat i ludzie którzy się na tym znają. Chcesz się bawić farbkami to zapisz się na forum artystów plastyków, a chcesz rżnąć sprężyny szlifierką to zapisz się na forum rzeźbiarzy sztuki nowoczesnej.

No i po to też jest, by powstrzymywać rożnej maści kretynów przed obracaniem resorów i wyjmowanie sprężyn do jazdy :] Bo i takie przypadki miały miejsce.

odkupił auto ze złomu gdzie już ktoś je na straty spisał, silnik wymienił, wspawał drugie podłużnice i jest ch*j

A tego to nie napisałem.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Leonek1321 w Kwiecień 24, 2017, 18:44:41 pm
Nie wiem co nie którzy na tym forum brali ale tak, podłużnice są wstawione drugie i zostały odpowiednio wzmocnione
wg zdjęć z fb są one wycięte 2 auta, połączone z równie użeraną diaxem pozostałością strach i to łączenie mi chodzi, które zresztą ukryłeś pod szpachlą
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Buźka w Kwiecień 24, 2017, 20:23:40 pm
Nie pozdrawiam hejterów!  Buźka pa.
Ja sobie wypraszam.Proszę mnie do tego nie mieszać, bo nawet słowem się tu nie odezwałem  ;-|
A Wam wszystkim, to radzę olać temat.Zrobił, pochwalił się, a co z tym dalej będzie, to już nie Wasza broszka.Kiedyś się przejmowałem czymś takim, ale już mnie to dawno nie rusza.Doszedłem do wniosku, że nic się z tym nie zrobi i lepiej zadbać o swoje własne, niż się denerwować cudzym autem.Umieszczając tu temat, liczył się z negatywnymi opiniami (chyba) ale wyszło jak zawsze i to tylko jeszcze jedna okazja do wzajemnych kłótni i wyzwisk.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Macfly w Kwiecień 24, 2017, 21:58:26 pm
Nikt tu nie chce chłopaka zmieszać z błotem ale po prostu mu pomóc żeby na 2 raz nie popełnił błędów . Wygląd wyglądem ale bezpieczeństwo przede wszystkim . Że auto od złomu uratował to jak dla mnie jest wielki a co do reszty to z głową trzeba robić . 

Nie, bo jak go policja zatrzyma i każe zmienić na normalne światła to TIR go nie zabije przez wjazd w tył, bo znów będzie miał widoczne stopy.
Imo, żeby to było bezpieczne, to powinien właśnie zainwestować we wzmocnienie źródła światła.

(http://pl.memgenerator.pl/mem-image/dobrze-gada-polac-mu-pl-ffffff-7)

Ewentualnie zmyć jak będzie miał czym . Jak dla mnie moddy powinny auto usprawniać a nie pogarszać jego właściwości chodź bu tutaj na przykładzie świateł zamiast dymienia może dać zarówki 1W i efekt świetlny będzie ten sam ... Jedź w ciemnej mglistej nocy i nie zauważ takiego jegomościa bo u niego przeciwmgielne nie zadziałają bo są przytłumione farbą . Tragedia murowana ... Teraz pewnie powiecie a tam kurna wymyślasz . Wystarczy zobaczyć na przykładzie ostatnich miesięcy dzwony na autostradach były 2 takie konkretne i gdyby ludzie mieli lepsze światła to z mgły było by ich widać i nikt by tak nie zapieprzał bo z oddali by widział że coś tam stoi ...




I chwała mu za to! Tylko że prawidłowa zmiana części nadwozia samonośnego polega na rozwierceniu fabrycznych zgrzewów, i zainstalowania nowej części w sposób identyczny do fabrycznego, też techniką zgrzewu, a w najgorszym razie spawu punktowego, a nie ucinania i wspawywania na pałę kawałka uciętego na oko podług widzimisię, bo to się może zachować nieprawidłowo w razie wypadku, czy pękać podczas jazdy.

Zgodzę się można powiedzmy łatkę małą dać jak podłużnica leciutko od rdzy poleci (jak jest u mnie mała łatka 5x5 w rogu koło zaślepki) ale jak się tnie auto to z głową . Przecież jak ludzie wymieniają np progi to nie wycinają na pałę zgniłego kawałka tylko zazwyczaj cały próg po zgrzewach się rozwierca a potem albo zgrzewa jak ktoś  ma czym albo zaspawuje . Tak nie umiem spawać ale widziałem nie raz jak moi znajomi spawali mi przy aucie coś i wiedzę o tym mieli . Tak jak napisał banned żeby tylko chłopak nie miał dzwona bo prócz możliwości że te podłużnice mogę być lekko przerozkoszne przez takie wstawienie bo tak to się nigdy ich prosto nie wstawi to przy wypadku będzie tragedia ... Po coś te zgrzewy były spawy mogą puścić przez to że podłużnica nie jest jednolita i pójdzie na samochód przy strzale inna siła na pewno tak samo przy dzwonie się nie złoży natomiast gdyby zrobił to ze sztuką czyli rozwiercił tam gdzie są zgrzewy i wstawił to jestem pewien że w 95% złoży się prawidłowo jak w fabryce a tutaj nie wiadomo może też w wielką dziurę wpieprzyć się i może to odpaść a może zacząć na spawie pękać i na szpachli A może też się trzymać do czasu feralnego dzwona ... Wiele osób mi teraz pewnie napisze ale on przecież nie zrobił auta po to żeby się nim rozbijać specjalnie . W sumie to racja ale nigdy nie wiadomo jaka sytuacja może się stać na drodze może gościu 30 lat jeździć i nie mieć dzwona a może mieć pecha i wyjechać z domu i pod domem na tej samej ulicy auto skasować . Po 2 nigdy jak już pisałem tego się nie zrobi prosto w garażu przydomowym trzeba mieć do tego przyrządy pomiarowe oraz płytę do naciągu na zaś .. Wiem po sobie przez takie wstawienie którego nie było widać tylko przy głębszych pracach to wyszło zezłomowałem 1 swojego Fiata 125p i kupiłem 2 bo po pierwsze stać mnie nie było na profesjonalną naprawę podłużnicy po 2 prawdopodobnie już był skrzywiony przez to i samemu się nie chciałem tego podejmować bo bałem się że może być nie ciekawie gdyby nie daj boże miał dzwona takim autem .
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Aron w Kwiecień 25, 2017, 09:21:56 am
banned, nie będę się bawił w cytowanie. Za dużo by się zeszło. Chcę tylko, abyś kiedyś na jakimś zlocie powiedział mi to wszystko w twarz, łącznie z nazwaniem mnie kretynem gdy zabraknie Ci już czegoś więcej do powiedzenia. Podejrzewam jednak, że nigdy się nie spotkamy, bo nie wyjeżdżasz poza spoty i zloty FSO PeTeKa... Ale utwierdziłeś mnie jedynie w przekonaniu, że to forum to wzajemnej adoracji klepanie się po pleckach :)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 25, 2017, 13:19:26 pm
aron robisz pod siebie .... tzn. wylewasz zale myslac,ze cos argumentujesz poprawnie,bo cos ci sie nie podoba (zbiorowo kilka kwesti egzystencjonalnych) ,a faktycznie przytaczasz kontrargumenty do poczatkowego twierdzenia,
twierdzisz, ze ktos kto zyczy zabrania dowodu jest egoista, mysli tylko o sobie - gdyby byl policjantem lub pracownikiem innej instytucji panstwowej oprawcy to by mialo sens,
ale nie ma - ten ktos wlasnie martwi sie nie tylko o siebie,ale tez o wszystkich innych uzytkownikow dróg mogacych ucierpiec na skutek kontaktu z autem nie sprawnym,
a to czy ktos slusznie interpretuje daleko idace zmiany w zawieszeniu za niebezpieczne to inna Brocha (z duzej litery, bo szacunek dla premiera itp.)


Kompletnie nic się z autem nie działo ładnie się prowadził po drodze zarówno wyboistej jak i gładkiej jak stół.
na gladkiej to nie ma powodu zle sie prowadzic ,ale z wyboista to juz nie przesadzaj,
no chyba,ze za wyboista uznacz betonowy odcinek A4 <lol2>

Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 25, 2017, 13:39:41 pm
nie będę się bawił w cytowanie. Za dużo by się zeszło.

Ale o co Ci chodzi? Że ja zmyślam czy coś? A co, na forum nie masy informacji o swapach silników, hamulców, masie info dot. napraw ani osób które się tym zajmują? Źle powiedziałem że w przyciemnionych lampach przydałyby się mocniejsze żarówki? O klubie Porsche też nie zmyśliłem, choć informacja może być nieaktualna, bo słyszałem o tym w TV w 2005 roku...

Chcę tylko, abyś kiedyś na jakimś zlocie powiedział mi to wszystko w twarz

A po co mam Ci to mówić osobiście, żebyś mógł użyć "argumentu" siły? - to kompletnie bez sensu, bo dla mnie byłoby to z Twojej strony przyznaniem mi racji, ale dentyści są tak drodzy że daruję sobie tę satysfakcję.
Aha, kretynem Cię nie nazwałem. Jeśli masz wątpliwości to sprawdź jeszcze raz tamtego posta. Opcja edytowania jest już dla niego dawno nieaktywna.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Rocky w Kwiecień 25, 2017, 15:20:29 pm
Szczerze,to siedzę na wielu forach,nie tylko związanych z FSO I chyba nigdzie nie spotkałem się z taką zawiścią i hejtem,jak tutaj. Ja znam przypadek gdzie wyjebali gościa z klubu klasycznych aut,bo do amerykana o pojemności pięciu litrów założył gaz. Ale Polonez nie jest jakimś niewiadomo jakim klasykiem poza naszym krajem,ani też żadnym Porsche, więc skąd ta lawina hejtu? Każdy robi jak mu się podoba,ja też chcę swoje GTI położyć na glebie(może nie psycho,ale trochę siądzie) i tylko będę czekał na komentarze od niektórych "OJEJKUZNISZCZYŁEŚRARYTASATERAZBUDACIPOPĘKAIRARYTAŚNYPLUSZZROFEREMPÓJDZIEDOHÓTY!!!NASTOSZNIM!!!" Ale przynajmniej miło czasem wpaść na gównoburzę tutaj i urozmaicić sobie nie zawsze udany dzień  <lol2> <spoko>
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Macfly w Kwiecień 25, 2017, 16:08:17 pm
Roky szanuję zdanie ale tym co piszesz nie odróżniasz Hejtu od krytyki od pokazania  błędów . Ktokolwiek kto teraz ma odmienne zdanie od osoby która założyła temat to od razu jest Hejterem ... Ogarnijcie się ludzie ... Zglebił auto? ,Zglebił, obspawał je w newralgicznych miejscach by wzmocnić karoserię żeby po dłuższym czasie budy szlag nie trafił ? Wątpię w to . W tym temacie nie chodzi o to żeby zdemotywować kolegę od pracy przy aucie tylko pokazanie błędów które popełnił żeby je mógł naprawić . Bo potem okaże się  że po dłuższym czasie auto się rozjedzie i będzie je sprzedawał wciskając jakieś druty do niego żeby wyglądało że jest ok a potem powiedzmy ty kupisz ten samochód i jak zaczniesz konkretniej przy nim grzebać to się za łeb chwycisz i załamiesz ... (znam przypadek wsadzenia klocka drewnianego w zawieszenie bo od mega gleby w minusie się skrzywiła buda  i za żadne skarby nie szło jej ustawić żeby jechała prosto i nie szurała kołem .Nawet tutaj jest na forum były  właściciel który się nie udziela już i obecny właściciel tego samochodu) Pamiętajmy o bezpieczeństwie a dopiero potem aa zrobie se tak bo fajnie a potem lamenty a  kto to mógł przewidzieć . że tak się mogło stać . Zrobiłem 60 tys nic się nie działo zrobiłem dodatkowe 5 i auto się skrzywiło mimo że wiele osób mówiło to nie ma bytu popraw to zrób według sztuki (tu piję do podłużnic) i mega gleby ... Robicie modyfikacje róbcie je z głową i przy zachowaniu bezpieczeństwa dla siebie jak i dla innych ...
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 25, 2017, 17:23:36 pm
Rocky, proste pytanie:

Jakbyś np. miał małego synka i ten syn chciał skoczyć z 10tego piętra żeby latać jak superman, i ktoś mu powiedział że nie może sobie skoczyć bo nie poleci, tylko się zabije, to też byś powiedział że ten ktoś to hejter, czy jednak uznałbyś że istnieje coś takiego jak zasadna krytyka?

Estetycznie to auto jest niezłe. Ciemne lampy są mało bezpieczne i niezgodne z przepisami ale wyglądają w miarę ok. Jak wzmocni źródło światła to będą nawet bezpieczne. Poza tym blacharka jest niezgodna ze sztuką- może być nietrwała i niebezpieczna.
Zawieszenie- amortyzatory spróbował dobrać jakieś inne, to in plus, więc uznajmy że działa, bo nie mamy danych żeby stwierdzić jak jest.
Dodam że inżynier z fabryki w Krośnie sugerował mi kiedyś właśnie amortyzatory z Łady Nivy, więc może rzeczywiście być spoko.
To tyle tak skrótowo pisząc, co tak boli?
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Aron w Kwiecień 25, 2017, 23:57:15 pm
banned, argumentu siły, hahahahahahahhaha, poleciałeś... Chodzi mi tylko o to, czy na żywo też jesteście tacy wylewni i potraficie komuś powiedzieć w twarz, że to "ch*"owe, tamto zjebane, czy tylko takie pykanko na forum.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 26, 2017, 00:58:05 am
Chodzi mi tylko o to, czy na żywo też jesteście tacy wylewni i potraficie komuś powiedzieć w twarz, że to "ch*"owe, tamto zjebane, czy tylko takie pykanko na forum.

To zależy od tego na ile oceniam skłonność rozmówcy do bezmyślności i nieuzasadnionej agresji.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Macfly w Kwiecień 26, 2017, 01:24:09 am
Gdybym spotkał właściciela tego ATU na pewno bym powiedział że mi się lampy nie podobają i z chęcią bym zapytał jak są podłużnice zrobione ;) Jeśli by się okazało że tylko wcięte i wstawione to bym spróbował mu wytłumaczyć że to jest nie zgodne z sztuką i przy zakładaniu 1.8 tak jak on chce to robić żeby jednak jeszcze raz się za to zabrał tylko porządnie i tyle .
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Morfina w Kwiecień 26, 2017, 16:22:19 pm
Macfly gadasz o robieniu zgodnym ze sztuką jednocześnie mając w swoim atu po super wielkim remoncie dokładki ociapari przyjebane blachowkrętami  <ok>
Skoro ktoś nie potrafi/nie chce mu się takiej rzeczy zrobić dobrze to nie rozumiem jak może się wypowiadać w takich poważnych kwestiach jak podłużnice
PS:nadal czekamy na te fotki auta KGB
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 26, 2017, 18:03:19 pm
Skoro ktoś nie potrafi/nie chce mu się takiej rzeczy zrobić dobrze to nie rozumiem jak może się wypowiadać w takich poważnych kwestiach jak podłużnice

Odpowiedź jest prosta: jak dokładka jest trochę krzywo przykręcona, czy na blachowkręty, to jak się ktoś z dobrym wzrokiem przyjrzy, wówczas to zauważy. Poza tym, tam to chyba lakiernik montował.

Jak się koła rozjadą bo spawy puszczą, albo auto się nieprawidłowo złoży na drzewie, to już inna sprawa.
U mnie w autach mogą być ubytki estetyczne, ale konstrukcja nośna i mechanika muszą być sprawne.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Macfly w Kwiecień 26, 2017, 20:43:20 pm
uper wielkim remoncie dokładki ociapari przyjebane blachowkrętami 
Jest tak tylko zrobiona przednia i to nie przez mnie tylko "Fachowca Lakiernika" którego nikomu nie polecam nie ja to montowałem tylko on i gdybym ja to własnoręcznie robił to zrobił bym to inaczej po prostu widziałem inne prace tego osobnika i mu zaufałem gdzie inne auta zrobił na tiptop to przy moim poleciał grubo po bandzie ... Niby przednia jest oryginalna tylko boki są rzemiosło ale była popękana i owy majster nie wygłówkował jak to przymocować więc przypierdolił na wkrętach ...  Mam pomysł jak to zrobić ale wtedy muszę na nowo ową dokładkę pomalować a lakier jest metaliczno/Perłowy więc samemu w garażu tego nie jestem w stanie zrobić . I tak poprawiłem ile się dało samemu bo po owym specjaliście bo dokładki odstawały i zwisały co było widać nawet na zdjęciach . Z resztą co ja będę mówił i koledze śmiecił w temacie swoim samochodem . Chcesz pogadać o moim aucie wbij na temat wypowiedz się i tyle na pewno odpowiem ;)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 26, 2017, 23:53:00 pm
PS:nadal czekamy na te fotki auta KGB
czekaj cierpliwe i daj znac kiedy sie doczekasz ;]

to nie jest temat o moim samochodzie i nawet jakbym chcial jakies zdjecia umieszczac,to na pewno nie bede czyjegos tematu zasmiecal,
a druga sprawa to nie wiem co chceszogladac w rozebranym samochodzie, jezeli masz takie cisnienie to mozesz przyjechac i zobaczyc na zywo,
nie bedziesz pierwszy, niedawno mialem wycieczke z wwa , trzech kolegow z forum bylo i widzieli, wiec mozesz zapytac o emocje z tym zwiazane  ]:->
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: banned w Kwiecień 27, 2017, 00:22:36 am
Jeszcze taka refleksja już poza tematem poznawczym:

Te auta z fabryki wychodziły krzywe. U mnie jest po obu stronach kąt pochylenia koła ustawiony na -0,5 i na górnym wahaczu z jednej strony nie ma żadnych podkładek, a z drugiej strony są dwie podkładki, bo taka buda jest krzywa. Drzwi kierowcy odstają jakbym od strony pasażera przypierdolił w drzewo bokiem przy 100kph i to już któryś Plus który tak wygląda, a wy się kawałka plastiku czepiacie!
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 27, 2017, 00:29:50 am
podkladki pod wahaczem nie swiadcza o krzywej budzie, tylko o tym,ze fabryka ustawiala geometrie ;>
tu masz system regulacji na podkladkach ,w merolu w124 jest na mimosrodzie - najwyrazniej merol tez robil krzywe budy ;]

a o co biega z drzwiami to nie wiem, u mnie nie odstaja (nie odstawaly,jak byly zalozone ;p )
w sumie to nawet w trucku drzwi dobrze leza,tylko widac ze jakis rzeznik regulowal zamki ,bo jest za duzo podkladek i kotwy ocieraja o drzwi
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 28, 2017, 21:30:24 pm
Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo związane z lampami z tyłu to informuję was iż światła świecą bez zarzutu. Stop mocno świeci i bardzo dobrze go widać (potwierdzone info i kumpli, którzy za mną jechali i w dzień i w nocy) .
Światła pozycyjne są zmienione na ledy punktowe, które świecą tak mocno że we mgle mogę spokojnie bez przeciwmgłowych jechać... Co do reszty świateł czyli kierunki i wsteczne to również dobrze świecą.
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Kwiecień 28, 2017, 21:31:58 pm
I nie mam zamiaru sprzedać tego auta , ma u mnie dożywocie  <cwaniak2>
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Macfly w Kwiecień 29, 2017, 07:24:13 am
Z pierwszym autem też tak mówiłem a życie pokazało innaczej i musiało pójść na części ... Tak że nigdy nie mów nigdy ;)
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Kwiecień 29, 2017, 14:21:24 pm
I nie mam zamiaru sprzedać tego auta , ma u mnie dożywocie 
Ja już tak żegnałem dwa auta a teraz szykuje się trzecie...

Kolega miał lepsze powiedzenie: "Auto zostanie ze mną do śmierci. Mojej albo jego..."
Tytuł: Odp: Polonez Atu Plus GSi
Wiadomość wysłana przez: GreenHornet w Maj 01, 2017, 22:18:25 pm
Spokojnie chłopaki polonez napewno zostanie. Mam jeszcze dwa inne auta do jazdy.