FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Wątek zaczęty przez: Tales w Kwiecień 22, 2020, 20:20:56 pm
-
Temat niepolonezowski ale zapytam. Wymieniam sprzęgło w corsie 1.0 i oryginalnie była tam tarcza 190 i wewnątrz średnica 145, natomiast sprzęgło które przyszło ma średnicę 200 i wewnątrz 135. Średnica srednia jest więc taka sama. Sprzęgł geometrycznie pasuje. Pytanie czy będzie to miało jakieś znaczenie podczas jazdy? Wydaje mi się że tylko żywotność tarczy będzie większa.
-
a na kole zamachowym i docisku powierchnia pracy jest taka jak dla tarczy 200 czy 190 ?
-
Większa tarcza pasuje bez problemu i do koła zamachowe i do docisku. Nie ma takiej sytuacji że okładzina wystaje.
-
jezeli okladzina nie wystaje to nie ma problemu, tylko szersza okladzina to wieksza nierownomiernosc poslizgu - sprzeglo pewnie bedzie ostrzej lapac,
ale to kwestia przyzwyczajenia
-
Tak właśnie myślałem że może szarpać.
-
Sprzęgło założone, auto jeździ normalnie, nie szarpie.
-
a czemu mialoby szarpac ? pisalem, ze moze ostrzej zasprzeglac
-
W razie problemów zastosuj stary, sprawdzony patent z Demokratycznej Ludoweh Republiki Korei Północnej: "Zgładzić zdrajców!"