przejzalem temat w poszukiwaniu trzyliterowych nickow i ... ze niby qwa ja sie pomylilem ? niby w czym
nigdzie nie stwierdzilem jaka jest przyczyna ,wiec nie moglem sie pomylic - napisalem jedynie gdzie przyczyna MOŻE lezec,
to ze wkreciles zle/nie pasujace swiece to jest fakt i tutaj mam racje, a swoje zdanie podtrzymuje,
wiec przybastuj,bo kolejny raz napisales totalna glupote
tym bardziej że słychać bliżej dołu niż góry,
gdybym pozwolil ci posluchac jak wali przekrecona panewka ,to dalbys sobie reke obciac, ze to cos w glowicy wali - i co ? i dzis bys qwa nie mial reki
silnik pukał bo jeden cylinder nie pracował.
NIE, pracowal z przerwami na wypadajacy zaplon, a to inna bajka niz permamntny brak pracy cylindra ,ktory slychac po wydechu - inaczej z paliwem i bez paliwa (potrzebne MPI,zeby sprawdzic roznice)
"dźwięk"iskry to nie stuk, to krótki suchy trzask. Zeus strzelał iskrami a nie stukał. mp 79 pisze o stukanie a nie o strzelaniu.
stuk,puk,trzask i pierd sa dzwiekiem opisywanym przez laikow jako stuk lub puk - przez internet nie okreslisz usterki bazujac na onomatopei
Po odpaleniu na wolnych obrotach jest przez kilka sekund cisza" i "po zwolnieniu przepustnicy stukanie cichnie, by po kilku sekundach ponownie się pojawić"- iskry nie interesuje z jakimi obrotami pracuje silnik. jeśli izolacja ma przebicie to iskra strzela zawsze i przy każdych obrotach.
NIE, uplyw iskry zalezy od napiecia,
i dokladnie jest tak, ze moze uciekac izolacja, gdy w cylindrze nie moze przeskoczyc na elektrodach - a trudniej jej przeskoczyc pod obciazeniem, gdy w cylindrze jest wieksze cis.
dodaj do tego,ze autor sie uzewnetrznil z tego,ze wkrecil swiece od japonca ,czyli najczesciej 1.1mm z opornikiem np. SFE65PRS (mam japonca i kupilem do niego swiece, oznaczenie przepisalem z pudelka stojacego na półce)