Autor Wątek: tylna szyba i jej ogrzewanie  (Przeczytany 5692 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tylna szyba i jej ogrzewanie
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 18, 2006, 19:09:52 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13837
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Marcin#839,
to bylo pytanie retoryczne  :mrgreen:
linijke nizej napisalem ci dlaczego  : "niepotrzebne tobie malowane paski"
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

tylna szyba i jej ogrzewanie
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 18, 2006, 19:13:21 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
poleczenia na procesorze mozna wykonac zarowno lakierem, ktory bedzie posiadal pewna rezystancje po wyschnieciu (bardzo male odleglosci, bardzo male prady), jak i klejem ktory bedzie mial rezystancje bardzo mala...

w naprawie sciezki na szybie wazna jest jej rezystancja... to na niej zamieniana jest energia elektryczna w cieplo... jesli pociagniesz cala sciezke czyms dobrze przewodzacym to masz po grzaniu... i po bezpieczniku  :mrgreen: poprostu wykonane zostanie zwarcie....

idealem bylby lakier, ktory po wyschnieciu ma opor rowny oporowi sciezki mierzonemu na danym jej odcinku.... i wlasnie o taka jednorodnosc rezystancji jak ma sciezka jest trudno podczas naprawy....

pol biedy kiedy sciezka przepalila sie punktowo, a nie na jakims odcinku... wtedy w punkcie mozemy ja polaczyc nawet czyms dobrze przewodzacym prad... jesli jednak naprawiamy dluzszy kawalek to po wyschnieciu musi sie na tym odcinku pojawic odpowiednia rezystancja (inaczej ten naprawiany odcinek przestanie grzac)

ciekawe czy komus juz udalo sie polutowac sciezke grzejna szyby?  :mrgreen:
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

tylna szyba i jej ogrzewanie
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 18, 2006, 19:16:20 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13837
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak sie pewnie domysliles nie mam zamiaru lutowac calej sciezki  :mrgreen:  ,tylko polaczyc przeciecie

ale wyproboje jeszcze ten lakier skoro mowisz ,ze u ciebie trzyma
jak mam jeden pasek zimny i przydaloby sie to zrobic
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

tylna szyba i jej ogrzewanie
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 18, 2006, 19:17:47 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
tylko wyczysc dobrze miejsce naprawiane! to oczywiscie jest podstawa jak przy kazdym lakierowaniu  :D
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

tylna szyba i jej ogrzewanie
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 18, 2006, 19:49:10 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
nie wiem jak robi to fabryka... prawdopodbnie napylaja lub naparowuja te sciezki... watpie aby to bylo malowane, ale kto wie?

drut nalezaloby jakos termicznie polaczyc z szyba... znowu potrzebny bylby klej... jesli chodzi o grubosc to istnieja odpowiednie druty oporowe, a wykonanie nie byloby chyba takie klopotliwe...
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

tylna szyba i jej ogrzewanie
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 18, 2006, 19:57:28 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13837
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no wlasnie fabrycznie jest to napylane ,albo wprasowywane ,ale najpewniej napylane
drut trzeba by bylo przykleic tak by to jakos wygladalo
a wiec na calej dlugosci
tu z kolei dochodzi problem przyczepnosci kleju do szyby
o ile poprawienie calej sciezki drutem to nie problem ,o tyle wykonanie calkowicie nowej linii wymaga specjalnego kleju (odporny na temp ,czepliwy do szkla ,maly wspolczynnik roszerzalnosci cieplnej itp.)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

tylna szyba i jej ogrzewanie
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 18, 2006, 19:59:48 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
no ta temperatura tez nie jest tam w koncu taka straszna... mysle, ze udaloby sie cos takiego zrobic...
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Odp: tylna szyba i jej ogrzewanie
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 07, 2012, 23:24:50 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
KGB - działałeś coś w tym temacie?
U mnie nie działa połowa ścieżek - przerwane punktowo przy zamykaniu klapy, jak coś pewnie leżało w bagażniku. I zastanawiam się, czy się w to bawić, czy lepiej wkładać nową szybę.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)