FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => PTK CLASSIC => Forum klasycznych pojazdów FSO => Wątek zaczęty przez: Zygfryd_60 w Sierpień 15, 2010, 12:55:24 pm
-
Witam , nabyłem poloneza borewicza z 1983 http://allegro.pl/show_item.php?item=1177970622 jak widac auto jest bardzo dobrze wyposażone , czy jest to wersja eksportowa z prostokatnymi reflektorami , czy zubożona ze stanu wojennego ?
Co oznacza skrót LS ?
Kod VIN SUPB01AAA001!****
-
Co oznacza skrót LS
wersja luksusowa z wzmocnionym silnikiem.jak widac auto jest bardzo dobrze wyposażone , czy jest to wersja eksportowa z prostokatnymi reflektorami , czy zubożona ze stanu wojennego
to pytanie pozostawię bez komentarza :roll:
-
no dobrze wyposazone, ma obrotomierz nawet. i listwy boczne :D
wersja C ma metalowe zderzaki takie mniejsze.
-
W 1983 produkowane wersje kryzysowe , ten na takowa nie wyglada bo ma listwy boczne i bogate wyposażenie , a tego typu reflektory były stosowane do wersji eksportowych , nie pasuje mi pare rzeczy , jeśli miała by to być wersja na zachód , to czemu ma zamontowana 4 biegowa skrzynie , według VIN auto ma silnik 1.5 75KM , sugerujac sie oznaczeniem LS powinien być wzmocniony do 82 KM , nie łape sie w tym musi to być jakiś absolutny unikat.
-
Fabryka składała auta z tego co mieli pod ręką po prostu. :) Potem się pojawiały takie "unikaty" jak np mój MR 93, który jest nim tylko połowicznie, bo zawieszenie ma szerokie, a nadwozie od wąskiego Caro + do tego ma lakier spotykany powszechnie na pojazdach wojskowych.
-
nie łape sie w tym musi to być jakiś absolutny unikat.
Chyba absolutny szczepan :lol:
-
Doradźcie czy warto, bo od dawna szukam poldoforda http://otomoto.pl/polonez-inny-samochod-zagadka-jedyny-taki-C13803971.html
Zamiast mojego robił bym tego żeby nie mieszać w papierach
-
Wiec to szczepan ?? vin sie zgadza ? mam jeszcze inny kodKA9002427
-
jeśli miała by to być wersja na zachód , to czemu ma zamontowana 4 biegowa skrzynie
masz tabliczki z homologacją obok tabliczki znamionowej? jeśli nie, to żadna wersja eksportowa.
i nie doszukuj się jakiego rarytasa w tym egzemplarzu.
-
na You Tube są chyba jakieś filmiki z udziałem tego ala PoldoForda - lekkiego życia to on nie miał 8)
-
tyle,że za tą kasę to można by się pokusić o takie autko :)
-
Alien - szukałem tych filmów ale nie umię namierzyć.
nawet ktoś tu u nas na forum je zapodawał...
-
Ktoś się orientuje co to za silnik może być?
Wygląda na straszną rzeźbę, z mocą chyba ktoś grubo przesadził, czy się mylę?
Zygfryd_60 ja też mam z 83r LS, tak samo wyposażony, skrzynia IV była, kolor kość słoniowa, tylko lampy okrągłe, jest ich sporo w tej wersji z tych lat (ale właśnie 100% takiego szukałem :D )
[ Dodano: 25 Sie 2010 09:28 ]
Czyżbyś się rozmyślił? :?
http://moto.allegro.pl/polonez-1-5-ls-1983r-i1193295037.html
-
Samochód działa poprawnie na gazie jak i benzynie posiada wielką moc bez problemu wyprzedza BMW 320 e36
:lol: :lol: :lol:
-
to jest wersja C (uboga) dodatkowe E (elektroniczny zaplon)
zreszta moj swierzy nabytek. :D
(http://img837.imageshack.us/img837/2395/20100813031.jpg)
(http://img375.imageshack.us/img375/449/20100813030.jpg)
-
no no ladna sztuka :) dbaj o nią ;)
-
będzie rajdówka
-
W swoim borku masz metalowe zderzaki :?:
-
Si, mentalowe
-
to jest wersja C (uboga)
DFy z tych roczników też były oznaczone jako C, ja mam tak owego, brak listew bocznych i chromowanych ramek drzwi, brak prawego lusterka jak i ogrzewania szyby i zapalniczki też brak :), czy to naprawdę była aż taka oszczędność?? :P
-
Jak się pomnoży przez ilość samochodów to wcale nie wychodzi tak mało. Amerykańskie koncerny nawet stratę 2 centów na aucie uważają za dużą.
-
No chyba, że tak, tak z mojego punktu widzenia to są ,,pierdółki", ale widocznie znaczące :)
-
brak listew bocznych i chromowanych ramek drzwi
listew drzwiowych i ramek z nierdzewki nie nazwałbym pierdółkami, to jest całkiem sporo materiału. do tego tłoczenie, polerowanie, a w przypadku listew składanie z kilku elementów.
-
Witam mam Borka z 85 z oznaczeniem LS Obok tabliczki ma drógą nr VIN 182583. Nie pamiętam co było na tej drógiej, bo był piaskowany i gość ją zdarł. Poprzedni pierwszy właściciel twierdził żę miał on wędrować do Finlandi, czy to może być prawda.
-
Druga tabliczka znamionowa sugeruje że to wersja przygotowana na export. Duża standardowa i mała podłużna, wąska, u góry powinno być oznaczenie modelu (FSO 125PN) i poniżej symbol kraju z homologacją i poniżej numery regulaminu i aktu homologacyjnego - jakoś tak to szło.
-
LE to był zapłon elektroniczny.
-
Najlepiej po numerze VIN sprawdzać bo już się natknąłem na takie marketingowe sztuczki giełdowych handlarzy, którzy najpierw montują emblemat na klapie LS i bajerują, że oryginał, że unikat. Potem się okazuję że to LE
na forum jest o tym jak rozszyfrować VIN