FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: leszczu w Listopad 25, 2017, 21:37:01 pm
-
Przy próbie zmiany filtra paliwa rurka zasilania która powinna być na stale w gaźniku wyszła razem z gumowym przewodem. Jak ja teraz przymocować żeby było wszystko ok?
(https://i.imgur.com/CbszmVz.jpg)
(https://i.imgur.com/2t9yIiI.jpg)
-
na kawałku tektury, na płaskim podłożu przetocz rurkę zwykłym pilnikiem do metalu. tak żeby na jej powierzchni powstały ślady po zębach pilnika. to się nazywa radełkowanie. powstałe w ten sposób ślady będą miały średnicę większą od rurki. wbij rurkę w otwór gaźnika i zalej cyjanopanem. połączenie mocniejsze niż oryginalne.
-
Do podobnych rzeczy (choć w innej branży), używam kleju typu "płynny metal"; skutecznie wypełni to radełkowanie.
Np. coś takiego: http://allegro.pl/plynny-ciekly-metal-wypelniacz-do-metalu-permatex-i6985131652.html (http://allegro.pl/plynny-ciekly-metal-wypelniacz-do-metalu-permatex-i6985131652.html)
-
nie każdy ma profesjonalne środki a cyjanopan w każdym sklepie i też da radę. w urządzeniach gdzie środki żrące lub ciśnienie większe to potrzebne są lepsze specyfiki.
-
Ja nie neguję cyjanopanu, używałem go kiedyś do wszystkiego, potem distalu, poxiliny, objawieniem dla mnie był klej do szyb - do innych zastosowań,, choć nie ma go w małych tubkach.
A ten "płynny metal" to żaden rallytasR. Kupisz go w wielu sklepach motoryzacyjnych i w każdym większym markecie budowlanym, to nie jest nic "profesjonalnego".