Tydzień temu w pon oddałem stalówki od fiata bravy 14' ze szrotu kupione za 40zł/szt
Poszły do poszerzenia
TYŁ 10' Przód 8,5' - Felga poszerzana jest od czoła co daje szeroki rant i odsadzenie Et teoretycznie zostaje takie same /32
Ja w mojej bestii mam poszerzenia błotników więc nie wiem ile by wyszło gdyby ich nie było... ale na pewno grubo za grubo za dużo by wystawały po za błotnik w serii.
Jutro będę dzwonił do zakładu i pytał czy już gotowe. Przywiozę, założę i pokażę
Koszt z prostowaniem z piaskowaniem z poszerzaniem z wyważaniem z malowaniem proszkowym = 150zł/szt.
(nie będę robił reklamy -gdzie- napiszę tylko Gdańsk ul Trakt św Wojciecha
)
--------------------------------
kwestia opon to oczywiście że nie da rady skręcać na 70 profilowych balonach w 8' szerokiej stali w dodatku na 14' i pewnie ET 54 albo większe
(ja mam zawias na szczęście zmieniony na szeroki)
------------------------------
Czy mógłby ktoś podać (np sprawdozne w praktyce) jakie ET i szerokość powinna mieć felga 14', żeby nie wystawała poza błotniki? Sprawę utrudnia fakt, że przód wąski zawias, a tył szeroki most...Jakie ET ma standardowa felga z truka?
Truck'owska obręcz 14-tka ma 5,5cala szerokości.. bodaj że ET 32 a widziałem też ET43 z logiem alfy romeo ale obydwa warianty pasowały w poldzie.
w dziale warsztaty jest to:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=22064
Coś link nie działa
te 10,5 cala wygląda wypas ale ile wystają za nadkola ;P a przod 8,5 Oo"
http://img64.imageshack.us/img64/8955/003bs.jpg
bomba ale mój 1.6 abimex na 5 biegu zwalniał zamiast przyspieszać ;P
Wystają, wystają 4cm na pewno - tył ma ubrane 255 a gdyby dał tabelarycznie te 275 to by bieżnik wyszedł równo z rantem obręczy a nie takie naciągane żeby tylko upchnąć pod błotnik, żeby nikt na przeglądzie się nie czepiał