Ja śmigam na co dzień wersją abimex, i jeśli stan samochodu w momencie kupna jest dobry, wszystko było robione na czas, olej wymieniany i lany dobrej jakości, zawieszenie doglądane, to jest to dobre auto do jazdy. Masz o tyle lepszy start, że będziesz miał już wspomaganie kierownicy. Części są z zasady wszystkie na tą chwilę dostępne oprócz specyficznych (drążki środkowe marnej jakości), i dość istotnych (np. tylny most coraz ciężej znaleźć), ale nawet te części można załatwić, jak się zaczniesz obracać w środowisku. Podstawowe graty, czyli filtry, przewody zapłonowe, drążki kierownicze, armortyzatory i inne części są do dostania od ręki, tylko trzeba polegać na wiedzy zawartej na forum, a nie zdaniu pana Kazia ze sklepu, bo często ich rady i części wpuszczają w maliny
.
Na pewno musisz dobrze ocenić auto pod kątem mechaniki i blacharki, zależnie też, ile lat chcesz go użytkować. Jeśli długo, i będzie w dobrym stanie, warto na dzień dobry wykonać konserwację, choćby profile zamknięte fluidolem i jakieś podstawowe zabezpieczenie podłogi, bo plusy najczęściej kończą żywot nie mechanicznie, a blacharsko.
Co do LPG, to te silniki bardzo się lubią z gazem, często chodzą lepiej, niż na benzynie, jeśli to GLI to wybierasz instalacje na bingo-M, a jeśli GSI - sekwencję, także musisz wiedzieć na pewno jaka to wersja silnikowa. Masz na forum opisane, na jakich komponentach zagazować auto, tak jak w przypadku części instalację najlepiej wybrać taką, jaką Ci doradzą tutaj lub na forum lpg, nie warto tej kwestii zostawiać gaziarzom.