Autor Wątek: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM  (Przeczytany 32653 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« dnia: Wrzesień 23, 2013, 18:49:55 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Jako, że nie mogłem się już doczekać ;p kupiłem Caro z 96 roku. Auto ma najechane 73 000km kolor wiśniowy (chyba ??). Jest od pierwszego właściciela, jeszcze na czarnych tablicach..
Dość długo stało nieodpalane, ale chodzi jak wściekłe i pali na dotyk :) Most i skrzynia cichutkie. Z wyposażenia dodatkowego tylko IG Relax, pakiet Orciari i alarm.
Blacharsko stan ciężki, czas zrobił swoje :/. Niektóre elementy nie wytrzymały jak np strzemiona resorów,które przy pierwszym pałowaniu się zerwały :/
Dokładki przednia, tylna i spoiler już zdemontowane.
Jak do weekendu przyjdą wszystkie paczki z częściami to w weekend wrzucamy VVC :)

Stary silniczek mówi pa pa:

VVC przed włożeniem:

Tutaj już pod maską:

Z założonym kolektorem i przepustnicą :):


Uploaded with ImageShack.us
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2013, 21:32:46 pm wysłana przez Szakal#1962 »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 23, 2013, 19:02:40 pm »

Offline J1612

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
Jeżeli to nie jaja, to vvc rozerwie ten sprzęt na kawałki.
Park masznowy:
PN 1,4 -DF 1,6 R620ti R45 Bmw540i silnik w proszku

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 23, 2013, 19:06:19 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to 96 czy 97 w koncu ?,
poza tym nie rozumiem - chciales zardzewiaja bude ,to moglismy sie zamienic za atusowa ,moja przynajmniej ma zdrowa podloge i nic sie nie urywa :D
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 23, 2013, 19:12:03 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Ja to odbieram tak,że być może poskładanie do kupy tego auta będzie dla właściciela większym wyzwaniem,niż zrobienie kosmetyki egzemplarzowi w idealnym stanie technicznym  :-) Jednak ludzie nie przestają mnie zadziwiać.W każdym razie-powodzenia.

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 23, 2013, 19:17:36 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Zapewne chodziło o EL w vinie ;) Czekamy na postępy z niecierpliwością  :P
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 23, 2013, 19:20:43 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
żarty????
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 23, 2013, 19:26:19 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
W Poldku blacharka to podstawa . Ja tam się nie znam ale na moje oko to ten się rozsypuje . Nie można się cieszyć z silnika , skrzyni , mostu bo z tyłu głowy masz ciągłą myśl o Rudej .

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 23, 2013, 19:43:13 pm »

Offline mily24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1344
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM - Ekipa z Krakowa
a jak dla mnie super, tyle żeby podłużnice były, reszta nie tak ważna ;) wrzucić vvc i killować  <spoko> o lepszego cichociemnego ciężko  ]:->
Daewoo Polonez '99 nowy 1.6GSI
Sweter mk2 1.8 KAMEI X1

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 23, 2013, 19:46:37 pm »

Offline Tomsonz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 644
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.4 GTi
zgnity = lżjeszy , aczkolwiek jakieś bezpieczeństwo w przypadku już vvc by sie chyba przydało ;)
Polonezów nie do zliczenia, fan i posiadacz srebrnych kombi z roverem.... ( tak było kiedyś )

Aktualnie kiszę sobie GTi  do buczenia w weekendy.

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 23, 2013, 20:08:37 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
tyle żeby podłużnice były, reszta nie tak ważna

Podłużnice, progi i łączenia progów z słupkami to podstawa przy nadwoziu samonośnym, zwłaszcza w "mocnych" projektach, to auto które jest tam wyżej na zdjęciach widziałbym na stacji rozbiórki prędzej niż z VVC pod maską...
Nie wiem oczywiście jak blacha w tym aucie wygląda, ale jeśli tak kiepsko jak całe nadwozie sie prezentuje na tej focie to za sprzedane dokładki kupiłbym flexa i kilka tarcz. :D

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 23, 2013, 20:42:07 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
KURDEEEEE!!! Podciągnołeś mi auto sprzed samego nosa! :p
Miałem go na oku od tygodnia, mieliśmy z kumplem jechać w miniony czwartek/piątek oglądać i brać dziada na spółę :) Bo w tej cenie  ;p grzechem było nie wziąć Rovera (jak się okazuje - nawet mechanicznie zdrowego!) z Grokami i nakładkami Orciari na drzwiach, nawet jak by miał więcej rdzy niż blachy...
Dzwonię dogadać czas, a tu... już sprzedany... Ale że akurat Szakal takiego strucla wybrał to bym nie wpadł w życiu... :] Cóż, "there's jungle out there":P

Ale abstra"gęś"ąc - mi to się coś wydaje, że tan Poldek zamiast być "na nowo odtworzonym" ze szpachli i brunoxa, po prostu w "magiczny sposób" zyska nowe "wcielenie", he, he  :d

PS: Nie będziesz miał nic przeciwko jak zdjęcia "sprzed" zakupu Ci tu wrzucę? ;)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2013, 21:32:24 pm wysłana przez Macki »
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 23, 2013, 21:27:52 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Jeżeli to nie jaja, to vvc rozerwie ten sprzęt na kawałki.
Mam taką nadzieję bo fajnie by to wyglądało :)
to 96 czy 97 w koncu ?
W dowodzie ma 96
Ja to odbieram tak,że być może poskładanie do kupy tego auta będzie dla właściciela większym wyzwaniem,niż zrobienie kosmetyki egzemplarzowi w idealnym stanie technicznym
Dokładnie, jak silnik odpali to się zmieni budę, a jak nie to się będzie myśleć bezkosztowo (czyli złom :) )
Zapewne chodziło o EL w vinie
Nie prawda bo w nie ma EL w vinie bo to składak ;p Za to ma dużo zer :)
żarty????
nie :) a czemu ??
W Poldku blacharka to podstawa . Ja tam się nie znam ale na moje oko to ten się rozsypuje .
Zgadzam się, ale ten egzemplarz ma służyć jedynie do odpalenia i dotarcia silnika :)
a jak dla mnie super, tyle żeby podłużnice były, reszta nie tak ważna ;) wrzucić vvc i killować  <spoko> o lepszego cichociemnego ciężko  ]:->
podłużnice są, reszta mnie nie obchodzi ;p no przy 160 na takie ludzie się dziwnie patrzą ;p pamiętam moje zeszłe caro ;p ;p
zgnity = lżjeszy , aczkolwiek jakieś bezpieczeństwo w przypadku już vvc by sie chyba przydało ;)
nikt nie zamierza się tym rozbijać, ale przy tym co będzie osiągał vvc to raczej nawet klatka nie pomoże
KURDEEEEE!!! Podciągnołeś mi auto sprzed samego nosa! :p
Bardzo mnie to cieszy :D ;p ;p ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 23, 2013, 21:41:59 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99





...a o tego strucla cały ambaras :)
Niezły zbój, co nie? :]
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2013, 21:43:41 pm wysłana przez Macki »
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 23, 2013, 21:42:02 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Tutaj fotki z ogłoszenia ;p


Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 10, 2013, 21:33:07 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Silniczek już siedzi pod maską :) Wszystko praktycznie spięte, pozostało kilka kabelków ale brak światła na dworze uniemożliwił dalsze prace.
Jak dobrze pójdzie i czas jutro dopisze to jutro odpalamy:)

Fotki w pierwszym poście :)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 10, 2013, 23:20:11 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
W sobotę/niedzielę pod FSO się pojawisz jeśli wszystko pójdzie jak należy? W razie czego to jestem przez cały weekend w W-Wie.
Swoją drogą to strasznie długi im ten kolektor wyszedł.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2013, 23:21:50 pm wysłana przez Multec »
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 11, 2013, 08:19:16 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Swoją drogą to strasznie długi im ten kolektor wyszedł.
Ale za to bardzo ładnie spina się z puszką filtra w oryginalnym miejscu :)
W sobotę/niedzielę pod FSO się pojawisz jeśli wszystko pójdzie jak należy?
Pojawię się :)
W razie czego to jestem przez cały weekend w W-Wie.
Będę dzwonił :)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 11, 2013, 21:07:46 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Udało się autko odpalić :) teraz tylko dopieścić wszystko pod maską i można jechać :)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 12, 2013, 21:22:58 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Wypada się pochwalić ;p Filmik z odpalenia auta :) Silniczek właśnie się dociera :) Postaram się jutro podjechać na tor FSO :)
http://youtu.be/buyGqxtoSds
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 13, 2013, 12:08:14 pm »

Arek83

  • Gość
klepie jak sieczkarnia