Autor Wątek: Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.  (Przeczytany 28719 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpień 20, 2010, 15:05:17 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "sova"
olej silnikowy zmieszany z jakimś smarem na gorąco

Najlepiej byłoby zalepić wszystkie możliwe otwory w progu i zalać go tym od góry. po kilku dniach spuścić i poszaleć na szuterku niech się odłoży na wszystkim warstewka kużu oblepiajaca wszystko co możliwe...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 26, 2010, 13:08:48 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
prog w polonezia sklada sie z 3 czesci zewnetrznej srodkowe i wewnetrznej, czy jets jakos inaczej szykuje progi do wymiany i nie wiem co kipic....
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 26, 2010, 16:22:10 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
mateo#1939, kupujesz próg zewnętrzny, podciąg (to z rurką na podnośnik), i próg wewnętrzny (tzw drabinkę, to jest płat blachy z okrągłymi otworami).

W moim temacie w dziale "Moje auto" masz fotki z wymiany progów u mnie :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 28, 2010, 18:33:52 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6612
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "mateo#1939"
prog w polonezia sklada sie z 3 czesci zewnetrznej srodkowe i wewnetrznej, czy jets jakos inaczej szykuje progi do wymiany i nie wiem co kipic....


Niekoniecznie! :mrgreen:  W Polonezie Coupe próg ma 4(!) warstwy.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 29, 2010, 10:01:36 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 679
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
BX a masz gdześ fotę takiego przekroju?
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpień 29, 2010, 10:02:37 am »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Cytat: "BXMaster"
Cytat: "mateo#1939"
prog w polonezia sklada sie z 3 czesci zewnetrznej srodkowe i wewnetrznej, czy jets jakos inaczej szykuje progi do wymiany i nie wiem co kipic....


Niekoniecznie! :mrgreen:  W Polonezie Coupe próg ma 4(!) warstwy.



w trucku tez.
to ja, byly Marcin#839

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 29, 2010, 19:42:25 pm »

tommy

  • Gość
Tez mnie interesuje przekroj progu Coupe/3D i jesli ktos by mial, bede wdzieczny. Swoja droga wydaje mi sie, ze w polowie jest on identyczny ze zwyklym. Patrzac od strony wewnetrznej, na pewno 2 czesci sa jednakowe. Dalej jest pelna blacha, ktora jest jedna wytloczka z rama dookola drzwi i na to wszystko prog zewnetrzny, ktory jest widoczny. Jesli dobrze mysle, to cztery warstwy koncza sie zaraz za drzwiami i pod tylnym blotnikiem w Coupe sa tylko trzy - brak tej blachy, ktora jest z cala rama dookola drzwi. Tak przynajmniej ja to interpretuje studiujac katalog.

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 29, 2010, 21:46:04 pm »

Maniac1

  • Gość
Ej, próg ma przecież 3 warstwy + podciąg progu. Zewnętrzna wiadomo, potem jest środkowa wewnętrzna między słupkami A i B, no i na końcu wzmocnienie progu, drabinka znaczy się. I potem podciąg z lewarkiem, który uciąłem i mam nadzieję że jutro przejdzie bez tego przegląd.

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 30, 2010, 09:53:58 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6612
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "sova"
BX a masz gdześ fotę takiego przekroju?


Z tym do Lajkonika, on to zauważył kiedy odbudowywał oryginalne Coupe.

Cytat: "Maniac1"
Ej, próg ma przecież 3 warstwy + podciąg progu. Zewnętrzna wiadomo, potem jest środkowa wewnętrzna między słupkami A i B, no i na końcu wzmocnienie progu, drabinka znaczy się. I potem podciąg z lewarkiem, który uciąłem i mam nadzieję że jutro przejdzie bez tego przegląd.


Wspornik lewarujący masz na myśli? Ta tandeta sama odpada przy lewarowaniu i dla konstrukcji nie ma żadnego znaczenia. Rajdowe FSO w ogóle tego nie miały bo używali wyłącznie podnośników hydraulicznych. Wynika z tego że na pokładzie też wozili to ustrojstwo bo zwykłej metodzie lewarowania nie ufali ,a hydrauliką pewnie i szybciej.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 30, 2010, 10:10:51 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 679
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
w zwykłym polonezie ma 3 warstwy , zewnętrzna-drabinka-wewnętrzna (miska podłogi)
jak na trysunku tylko bez moich czerwonych  kresek


w trucku jest jedna warstwa więcej



w oryginalnym coupe nie widziałem, nie wiem,  za to u mnie jest jeszcze inaczej:)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpień 30, 2010, 11:38:50 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Pewnie bo masz płaską podłogę. I jeśli mnie oczy nie myliły tomasz tam jakieś kątowniki wspawane.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpień 30, 2010, 14:09:18 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 679
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
ne progach 2mm dedykowanych do trucjka wygląda to mniej więcej tak u mnie
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpień 30, 2010, 16:18:04 pm »

Maniac1

  • Gość
sova Co do rysunku który przedstawiłeś się w zupełności zgadzam, ale (co do Twojej konstrukcji)  ja tam wolałem blachę ocynk wspawać między słupkami. Niby zgnity był ten wewnętrzny próg (między słupkami A i B), ale dla pewności coś tam jednak dałem.

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpień 31, 2010, 09:39:50 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 679
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
tzn nie rozumiem  Ciebie do końca, u mnie idą całe nowe progi (drabinka + zewnętrzny+ łącznik podłogi z progiem) od początku do samego końca  więc jest wszystko nowe. Trochę żałuje że nie dołozyłem jeszcze jednego wzmocnienia  tak jak dorysowałem zieloną kreskę, no nic, najwyżej jakioes wzmocnienia jeszcze podokładam jak nie będize dobrze
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpień 31, 2010, 13:22:02 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1906
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Po zimie będziesz miał 2x tyle roboty...

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpień 31, 2010, 16:22:41 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 679
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
warto, jedna zima potrafi zrobic w nadgryzionym aucie takie spustoszenie że masakra
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #76 dnia: Wrzesień 01, 2010, 07:08:14 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Dzięki koledzy:D Więc zaczynam sprzątać garaż i do pracy :D

Odp: Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #77 dnia: Kwiecień 29, 2011, 13:03:17 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Nie bede zaczynać nowego tematu więc podepne sie tu.
Mam do wymiany tylną cześć progu ,ale po oględzinach tylna cześć progu jest osobna to z dziura do przykręcenia nakładki na próg. Można to kupic bo przeglądałęm allegro i tylko są te przednie cześci progu ??

Odp: Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 29, 2011, 13:33:46 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Pewnie się da u mnie w mieście w sklepie mogłem kupić każdą reperaturkę do poloneza i progi więc myślę że to też da się kupić.

Odp: Jak zabezpieczyć elementy progów przed wspawaniem.
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 29, 2011, 20:35:55 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Nie bede zaczynać nowego tematu więc podepne sie tu.
Mam do wymiany tylną cześć progu ,ale po oględzinach tylna cześć progu jest osobna to z dziura do przykręcenia nakładki na próg. Można to kupic bo przeglądałęm allegro i tylko są te przednie cześci progu ??

Element, o który pytasz jest z fragmentem zewnętrznego poszycia nadkola (to, gdzie jest przykręcany do nadwozia zaczep zamka tylnych drzwi). Tak to kupiłem oryginalnie. Są reparaturki (np firmy ARMOT - kod produktu 2212 i 2213), ale o nie musisz pytać w sklepach. Żebyś nie był zaskoczony - jak wytniesz element poszycia zewnętrznego progu w tym miejscu, zobaczysz jeszcze jeden element z dziurą, tym razem należący do wytłoczki poszycia progu.
Pomóżmy Jackowi!