0 użytkowników i 16 Gości przegląda ten wątek.
Cytat: mati_lecha w Lipiec 07, 2012, 05:55:11 amhttp://otomoto.pl/polonez-caro-1-4-rover-48-tys-km-piekny-C25056985.htmlłeee:Phttp://www.google.com/search?hl=pl&q=505910082http://www.google.com/webhp?hl=pl&tab=ww#hl=pl&output=search&sclient=psy-ab&q=504080013&oq=504080013&gs_l=hp.3...1219.1219.0.1703.1.1.0.0.0.0.125.125.0j1.1.0...0.0.6y9vsdVdDoM&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=3968c5be4d35775c&biw=1440&bih=732czemu ni ma naklejki z tylu:P myslalem ze moj to offroad a ten to dopiero;pnie moge sie dodzwonic. jak sie dodzwonie i wszystko bedzie ok to jade odrazu obejrzec i prawdopodobnie kupic :D
http://otomoto.pl/polonez-caro-1-4-rover-48-tys-km-piekny-C25056985.html
zaszczane
Cytat: Aetius w Lipiec 07, 2012, 14:47:53 pmłeee rover za 2800.... za drogo :DCiekawe czy idealnego rovera bez skazy kupisz za 1300 zł... za swojego dałem chyba 1700 zł i ile musiałem dołożyć żeby wszystko było ok a ile jeszcze muszę dołożyć, jak za zaszczane plusy w GSI stoją na allegro po 4, 5 tysięcy to cena tej carówki bardzo dobra.
łeee rover za 2800.... za drogo :D
wolę dać 2800zł i nie martwić się blacharką że sypie się z każdej strony niż dać 1300zł i kupić samochód bez kół z blachą do robienia i z silnikiem który nie wgniata w fotel i nie trzyma obrotów. Jak dla mnie to 1300 chyba zapłaciłeś za to że ma kolor filetowy i 1400 pod maską i wkręty w zderzakach i nosek od plusa a i słynne orciari. Ciekawi mnie kiedy go zrobisz na igłę aby nie było kwiatków i tekstu typów ' jeszcze oleju nie zmieniałem i paska bo po co jak dobry"a w temacie
Cytat: mruk1313 w Dzisiaj o 16:42:39 wolę dać 2800zł i nie martwić się blacharką że sypie się z każdej strony niż dać 1300zł i kupić samochód bez kół z blachą do robienia i z silnikiem który nie wgniata w fotel i nie trzyma obrotów. Jak dla mnie to 1300 chyba zapłaciłeś za to że ma kolor filetowy i 1400 pod maską i wkręty w zderzakach i nosek od plusa a i słynne orciari. Ciekawi mnie kiedy go zrobisz na igłę aby nie było kwiatków i tekstu typów ' jeszcze oleju nie zmieniałem i paska bo po co jak dobry" a w temaciemruku masz jakiś problem do mnie? zadzwoń to chętnie pogadam a nie na forum na mnie siadasz. zapłaciłem ile zapłaciłem i moja sprawa. A ile włożę to druga i nikomu nic do tego
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]
Może i niektórych ciśnie ale jakoś nie wydaje mnie się Polonez jak polonez jak zdrowy pod dokładkami i ogólnie dobry to fajnie ci się trafiło Co do falowania obrotów to nie wydaje mi się to jakimś wielkim problem i nie wskazuje raczej na stan jednostki może wystarczy przeczyścić układ dolotowy a może ma nieszczelny wydechowy.
Okazało się że winnym jest brudny TPS. po odpięciu wszystko śmiga bardzo dobrze. zasuwa coraz llepiej i czuć że się odmula
Niedlugo to wszyscy będą jeździć jak emeryci albo kryć się z katowanie żeby nie było ze sa z WWl.
ale bez odcinki żeby mi tu nikt WWLowania nie zarzucał. Śliwka ma wyglądać a nie być upalana
Cytat: cezek w Lipiec 07, 2012, 23:44:49 pmNiedlugo to wszyscy będą jeździć jak emeryci albo kryć się z katowanie żeby nie było ze sa z WWl.Człowieku... za to co tu napisałeś masz browara, tak ostatnio myślałem że jeszcze pare lat i nie będzie widać normalnych młodych chłopaków jeżdżących polonezami tylko jak będzie widać poldka to z jakąś ciotą drogową w środku i oczywiście 40 km/h nie więcej bo oczywiście to zabytek. Aetius powiedz mi czy kiedyś próbowałeś chociaż poświrować roverem nawet na mokrym Chyba nie więc nie chwal dnia przed zachodem słońca . http://moto.allegro.pl/polonez-caro-stan-idealny-slaskie-i2463260945.html Baardzo fajne caro.
Wolał bym pokatowac twoja szesnache
Cytat: cezek w Lipiec 08, 2012, 00:42:04 amWolał bym pokatowac twoja szesnacheZa wysokie progi na twoje nogi... .http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=gZBa3a-dST4&feature=fvwrel Okazja .
Masz racje aż bal bym się wsiąść do tak zdrowego rovera i w dodatku 94 to ledwo idzie na drodze otrzymać