FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SEKCJE => ŁÓDZKIE => Wątek zaczęty przez: Elwood#1887 w Styczeń 02, 2011, 19:17:05 pm
-
Kontynuacja :)
Jako ze nie bylem jeszcze w garazu w nowym to foto nie bedzie ale bedac w domu udalo mi sie juz znalesc material na swapa - dol od 4.0 z 1995/96roku (facet dokladnie nie wiedzial) za 700zl. Plusem tego rozwiazania jest to ze silnik ma juz nowsze komory fast burn i podebrania w tlokach mniejsze niz w starym typie glowic dzieki czemu bede mogl dokladnie obrobic glowice i podniesc troche stopien sprezania z 9.0 na jakies 9.2. Wiecej nie poniewaz ma byc montowany kompresor w niedlugim czasie. Niestety obrobienie kanalow ssacych nie jest latwe poniewaz aby zachowac ten sam przekroj poprzeczny co uszczelka na klinie musze borowac dolna czesc kolektora, rozwiercac listwe wtryskowa i najprawdopodobniej pociac kolektor gorny aby go sensownie obrobic :evil: Minusem tego zakupu jest jest to ze blok tez jest inny zwiazku z czym nalezy przerabiac jedna lape i jest troche inny drozszy rorzad. Udalo mi sie tez znalesc normalne kolektory wydechowe dzieki czemu bede mogl wywalic zeliwo :mrgreen: , musze jeszcze tylko do nich napisac czy do polandu przysla http://www.autopartswarehouse.com/sku/Ford/Explorer/Hedman/Headers/1993/H5689400.html?tlc=Engine+%26+Drivetrain
Ile moze kosztowac kompleksowe zrobienie 2 glowic do V6 ? Tzn nabijane gniazda, prowadnice, szczelnosc i wyrownanie ? Bo nie wiem czy sie bawic w reanimowanie tego co mam czy nie kupic fabrycznych nowek :)
-
http://img507.imageshack.us/i/tlf.mp4/
rozdzielacze o przelocie 1/8 cala, ciśnienie na początku 10 bar, na końcu około 7 bar
butla w bagaźniku 15L podłączona do sprężarki garażowej 100L
-
Elwood#1887, uderz do Kolegi Jarka - granadziarz. Chłopak nadzorował robotę mojej czapki w Pruszczu Gdańskim, na pewno będzie znał kogoś dobrego z Łodzi. Ja obecnie z powodu braku fachowców w mojej okolicy, robię generalkę bloku w Bydgoszczy...
-
Elwood#1887, uderz do Kolegi Jarka - granadziarz.
Niestety z kolega granadziarzem mam niezbyt dobre doswiadczenia z forum caprii wiec on raczej odpada chociaz wiedze ma potezna poparta praktyka co trzeba mu przyznac. Jezeli bede cos robil to tylko tutaj :
http://www.ceglinski.pl/zaklad/zaklad.htm
niestety zeby cos konkretnie zalatwic to trzeba rozmawiac ze "starym" Ceglinskim a nie z synem
-
Ile moze kosztowac kompleksowe zrobienie 2 glowic do V6 ? Tzn nabijane gniazda, prowadnice, szczelnosc i wyrownanie ? Bo nie wiem czy sie bawic w reanimowanie tego co mam czy nie kupic fabrycznych nowek
_________________
Gniazdo 18-20 zł (z gniazdem już) , prowadnice 7 zł , szczelność 50 zł .
http://www.auto-szlif.pl/ , z czystym sercem mogę polecić .
-
Czapki ida do roboty na 100 % zawory sa tak zapadniete ze glowa mala. Wczoraj przywiozlem dol silnika z kolem zamachowym i grucha od explorera, kolektorem ssacym i jedna kompletna glowica oraz pocieta wiazke elektryczna silnika ktora sie przyda przy strojeniu kompresora i robienia przejsciowki pod ecumastera wiec mysle iz za 700zeta sie oplacalo. Silnik mimo przejechanych 220 tys jest w bardzo dobrym stanie, glowica ktora zdjalem tez. Jedyny problem to taki ze na jeden garnek weszla dosc sporo korozja i tzreba bedzie przeszlifowac to drobnym papierkiem i zmienic pierscionki
-
No to fajnie, u mnie po odbiorze bloku, co nastąpi do końca stycznia, będzie trzeba zweryfikować stan pompy oleju, w zastanawiam się nad nową, pomalować/odświeżyć komorę, w chwili wolnej zrobić coś wreszcie z kolektorem wydechowym, coby nie odstawał od reszty wydechu.
-
BARTEK#1925, jaki masz wydech pod ohaca?
-
xmaniekx, ja mam wydech o średnicy wewnętrznej 55 mm, grubość ścianek 1,5 mm.
Trzy tłumiki, głośno jest tylko powyżej 4 tysięcy obrotów, tak można latać cicho, dopiero jak depnę, co przy obecnej padlinie bloku nie ma większego sensu, to słychać głośno motor.
Pierwsze dwa tłumiki pełen przelot, uniwersalne, ostatni komorowy od Vectry A 2.0 obrócony o 90 stopni, jest w pionie, sporadycznie coś tam puknie na większej dziurze, a tak normalnie wydech nie tłucze się po podłodze. Problemem w tym aucie jest spłodzenie kolektora rurowego, fabryczne i dorabiane do fordów się nie mieszczą - za wąska komora :evil: - od kilku lat próbuję coś stworzyć, ale nie wychodzi to jak powinno, może w tym roku pójdzie, kupuję na wiosnę kolana hamburskie, flansze mam z tego kolektora który budowałem, zobaczymy.
-
Problemem w tym aucie jest spłodzenie kolektora rurowego, fabryczne i dorabiane do fordów się nie mieszczą - za wąska komora
Nie chce cie martwic ale z tego co patrzyłem i mierzyłem z Gilmorem to zeby w poldofordzie zrobic dobry wydech trzeba ciac podłoge i zrobic bułke pod nogami pasazera, inaczej nie da rady tego ogarnac. Drugi sposób to dzwon pod N9 od tranzola lub uniwersalny pod N9 -wtedy rozrusznik idzie na druga strone i masz cenne miejsce. W orginale przejscie z rura 50/55mm jest w praktyce niemozliwe zeby minac belke/rozrusznik/lape silnika i zachowac jakies sensowne odstepy :|
-
a po co to wszystko?
Idzie zyskać tam coś?
Ja mam fajnie wyspawany przelot oryginalny.
-
mirekpsary, popatrz sobie na kolektor wydechowy tfuforda i popatrz np. na kolektor wydechowy od silnika OHV GSI i zobaczysz o co biega. Są strasznie duże różnice w długościach kanałów, widać to przede wszystkim między kanałami 1 i 4.
-
Kilka zdjęć z tego co było robione w weekend, czyli to co odwlekane było od dawna ;)
(http://img193.imageshack.us/img193/4983/20110528255.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/193/20110528255.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img339.imageshack.us/img339/1310/20110528261.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/339/20110528261.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img90.imageshack.us/img90/216/20110528267.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/90/20110528267.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Łapy zostały wycięte przez Elwooda z belki od poldrovera i dospawane do fabrycznej przez Dawida. Z pewnych względów tak było wygodniej, niż przekładać belkę. Silnik jeszcze nie jest dobrze zamocowany razem ze skrzynią ale wszystko jest na dobrej drodze :)
-
wydaje mi się że, odwrotnie założyliście "ucho słonia". na zdjęciu jest "do góry nogami" a wąski koniec powinien być nad przegubem elastycznym. właśnie to przerabiam.
-
No dobra... i jeździ ten potworek już?
-
Narazie został tylko włozony jak na ostatnim foto -prace bardzo utrudnial fakt posiadania tylko duzego flexa, poniewaz w posiadanych małych w jednym nie działa wyłacznik a w drugim zaginał element ustalajacy tarcze, na szczescie dzisiaj zakupiłem nowa szlifierke, oprocz tego jezdze iszukam gumek pod łape skrzyni i do drazków reakcyjnych -w sklepie niedaleko facet juz nie miał. W skrócie to w piatek był wyjety cały orginalny zespoł 1.6 abimex łacznie z instalacja i cała reszta, a w sobote wspawano łapy, skrecono silnik ze skrzynia na nowym zestawie sprzegła, dokrecono łapy i wrzucony do srodka.v Dodatkowo zrobiono czynnosci przygotowawcze na pozniejszy etap -wymiana drazka kierowniczego, obspawanie podłuznic, zwalenie baku, wyciecie polki pod aku i dopasowanie na druga strone itp Przy montazu kola zamachowego okazało sie ze łozysko wałka sprzegłowego wchodzi wał bez problemu w 1.8 -nic nie trzeba rozwiercac ani cudowac. Dodatkowo na belce OHV silnik jest wyzej niz seria co ma ten plus w połaczeniu z aluminiowa miska ze dno michy jest na równo z belka zawieszenia i nic nie wystaje. Sam silnik jest równiez duzo lzejszy i auto stoi wyzej niz wczesniej. We wtorek prace beda kontynuowane i pojawi sie stosowna dokumentacja w miare postepu prac
wydaje mi się że, odwrotnie założyliście "ucho słonia". na zdjęciu jest "do góry nogami" a wąski koniec powinien być nad przegubem elastycznym. właśnie to przerabiam.
Damy rade jeszcze przekrecic -skrzynia nie jest jeszcze dokrecona :)
Gdzie najlepiej zamontowac parownik od gazu w roverze ? Gdzie jest montowany filtr paliwa fabrycznie ?
-
Filtr paliwa jest na ścianie grodziowej na wysokości silnika wycieraczek tak circa. Parownik to gdzie Wam się zmieści. Ja mam przykręcony do podstawki akumulatora. Możecie przymocować pod przepustnicą, albo nad kolektorem wydechowym w zależności gdzie ile miejsca zostanie.
-
Dzisiaj z braku czasu zdazylismy tylko podwiesic skrzynie na łapie, złozyc drazek stabilizatora na nowych gumach, wyjac wał napedowy do regeneracji i odkrecic rure wydechowa od orginalnego zeliwniaka
-
Walki ciag dalszy - zamontowałem rozrusznik do skrzyni ,poprowadziłem kablel plusowy do aku, zamontowałem zmodernizowana półke pod akumulator z prawej strony i dalej zaczełu sie problemy -podczas próby zamontowania alternatora okazało sie ze nie wejdzie w mocowanie 1.4 poniewaz albo zachacza o bude albo albo obudowa rozrzadu w 1.8 jest inna niz w 1.4 i najprawdopodobniej trzeba uciac i wpasowac łape pod altek od 1.8 land rovera albo wymodzic cos samemu. Chyba ze alternator który mam nie jest od 1.4 tylko od czegos innego. Rura wody nad kolektorem wydechowym tez nie pasuje -trzeba inaczej przegiac ucho i dodatkowo wyciac mocowanie cewki z osłony wałka albo dac pokrywke od 1.4. Wyjscie wody musi byc z 1.4, orginał zachacza od nadwozie. Przegiałem takze przewody od paliwa i gazu aby wychodziły na druga strone tunelu w okolicach kolektora ssacego co było sporym wyzwaniem poniewaz przewody sa stalowe i twarde jak cholera oraz jest kiepski dostep
-
Dzis nie zrobilismy za wiele poniewaz ekipa była w okrojonym składzie. Zainstalowano zrobiony na nowych czesciach wał napedowy, rozborowałem kolektor dolotowy 1.4 i kanały w głowicy na tyle na ile dało rade i przykreciłem do silnika, zainstalowałem w koncu alternator -okazalo sie ze idzie nizej niz myslalem i wszystko jest ok :P ale temu co wymyslił mocowanie i napinacz powinni przyznac nobla za głupote. Dodatkowo rurowiec z land rovera został obspawany po zewnatrz aby mozna było zeszlifowac chamskie spawy w srodku -jest spawany od srodka i przelot wyglada tragicznie. Zainstalowano rowniez kompletna listwe wtryskowa z rovera 416 wraz z regulatorem i bezowymi wtryskiwaczami
-
No to ładnie, powoli ale systematycznie do przodu :)
Elwood, jak tam czapki w Grani ?
-
Elwood, jak tam czapki w Grani ?
Narazie zajałem sie dołem bo chlopaki z warsztatu po pomiarach gdzie robie motornie powiedzieli ze motor ktory kupiłem w tym stanie nie pociagnie za długo przy kompresorze -z USA idzie pierwsza paczka z 6szt nowych tłokow nadwymiar 0,40 cala, kompletem 12 nowych popychaczy hydraulicznych oraz wałek rozrzadu "california emision" -z tych co znalazłem to ma najwieksze czasy na wydechu, a na dolocie i tak bedzie pracowała dmuchawa mocotworcza :) wiec powinno byc dobrze
Czapki narazie stoja w garazu gdyz chce sie uporac z dołem i dodatkowo gdzies utknałem komplet zaworów i calej reszty od jednej i nie moge znalesc :/
No to ładnie, powoli ale systematycznie do przodu
Niestety ale do swapa mam wiekszosc, a nie wszystkie potrzebne elementy z poldona 1.4 i dlatego co chwila cos wychodzi -brak jakies srubki albo elementu który trzeba jechac i kupic albo zrobic z tego co jest, na zywca majac całosc i bez zabawy z elementami to roboty jest na maks 2 dni - jednego wyjmujesz ohv i zawias a drugie zwalasz silnik na belke i montujesz osprzet, a tutaj dodatkowo jescze kilka rzeczy oprócz zmiany silnika jest lub bedzie zrobionych przy okazji- np wymiana nagrzewnicy na truckowska
Pozniej moze Konrad wrzuci jakies foto
-
Spoko, fajnie że coś przy niej działasz/zbierasz graty.
-
Pare fot z dzisiaj, oprócz pospawania wydechu w e36 cały dzien zrobiłem tylko dokrecenie górnej czesci dolotu
(http://img17.imageshack.us/img17/8967/sdc10667y.jpg) (http://img17.imageshack.us/i/sdc10667y.jpg/)
reszte dnia walczylem ze szlifowaniem spawów - cholerstwo jest twarde jak cholera
(http://img707.imageshack.us/img707/8498/sdc10668u.jpg) (http://img707.imageshack.us/i/sdc10668u.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
udało mi sie z grubsza obrobic dwa wejscia, zostały jeszcze dwa i dopiescic calosc. uciałem tez flansze do wydechu w celu przystosowania koncówki kolektora pod zejscie 2w1 od sierry ohc :)
a tu widok na całosc -niewiele sie zmienilo na pierwszy rzut oka
(http://img543.imageshack.us/img543/8210/sdc10670w.jpg) (http://img543.imageshack.us/i/sdc10670w.jpg/)
-
Kolektor wydechowy, obspawany z zewnątrz, celem poprawienia tego o czym pisał Elwood
(http://img269.imageshack.us/img269/1372/20110604276.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/269/20110604276.jpg/)
Kolektor ssący, poprawiony przez Elwooda
(http://img709.imageshack.us/img709/7394/20110604281.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/709/20110604281.jpg/)
(http://img839.imageshack.us/img839/9987/20110604282.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/839/20110604282.jpg/)
Głowica - zebrane z wierzchu
(http://img51.imageshack.us/img51/4476/20110604284.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/51/20110604284.jpg/)
-
Az milo popatrzec ze cos sie dzieje :) Rover to ZLO :D
-
Az milo popatrzec ze cos sie dzieje :) Rover to ZLO :D
i to jeszcze jakie, jutro przeprawa z wydechem.
-
Rover zło :) ja wczoraj robiłem wydech do 2.0. Dwururka mi wyszła ładnie poskręcana :)
-
Dzisiejsza porcja foto
(http://img684.imageshack.us/img684/796/45512756.jpg) (http://img684.imageshack.us/i/45512756.jpg/)
Dzisiaj byłem tylko 3 godziny wiec nie zrobiłem za duzo w czasie jak wiertarka stygła -podpiałem linke gazu, okleiłem od nowa instalacje elektryczna i przeciagnałem przez otwór -komp i przekazniki beda pod schowkiem
(http://img17.imageshack.us/img17/7962/44448278.jpg) (http://img17.imageshack.us/i/44448278.jpg/)
Szlifowanie spawów w kolektorze i elementach do polaczenia ciag dalszy
Ponizej pare foto czesci które przyszły do 4.0
(http://img12.imageshack.us/img12/2053/73831388.jpg) (http://img12.imageshack.us/i/73831388.jpg/)
(http://img33.imageshack.us/img33/6986/65878435.jpg) (http://img33.imageshack.us/i/65878435.jpg/)
(http://img217.imageshack.us/img217/1275/23874031.jpg) (http://img217.imageshack.us/i/23874031.jpg/)
(http://img809.imageshack.us/img809/2425/98696462.jpg) (http://img809.imageshack.us/i/98696462.jpg/)
(http://img713.imageshack.us/img713/9669/94978338.jpg) (http://img713.imageshack.us/i/94978338.jpg/)
Musze jeszcze zakupic laski popychaczy, koniki ,panewki głowne i korbowodowe oraz nowa pompe oleju zeby złozyc dół oraz uszczelke pod miske, reszte uszczelek na góre silnika i zimmeringi mam
-
Dzisiaj chwilowo bedzie bez zdjec bo nie mam jak wydobyc foto z aparatu. Wrzuciłem na silnik i podpialem wiazke elektryczna, podpialem paliwo w komorze silnika i dorobiłem mocowanie filtru paliwka na silniku, podpiałem czesciowo uklad chłodzenia, wrzucilem chłodnice, uporzadkowałem wiazke elektryczna w komorze silnika i dorobiłem mocowanie parownika LPG, wczesniej walczylem z kolektorem rurowym i chwilowo sie poddałem bo przerobek bedzie wiecej niz myslałem na poczatku :/ na pewno kolektor trzeba przegiac aby go odsunac od silnika i skrocic orginalna rure wydechowa od zeliwniaka aby zrobic miejsce na rozłanczalne przejscie 2w1 poniewaz wyjscie wydechu wypada centralnie w lapie mocujacej silnik a dodatkowo obok przechodzi belka zawieszenia. Chwilowo utknałem na podłaczeniu wody poniewaz wydaje mi sie ze jest jedno wyjscie za duzo, a nie wiem jak jest podpiete w orginale i musze znalesc info jak podpiac pochlaniacz par paliwa poniewaz nie wiem gdzie idzie jedno z wyjsc, chyba ze ma byc nigdzie nie podpiete
-
Pochłaniacz par- jedno do góry kolektora ssącego, jedno to przewód odpowietrzający/odpływowy do zbiornika paliwa, a 3 pozostaje otwarty-kończy się pod puszką-tak jest w oryginalnym 1,4.
Dodatkowo podpowiem, że wcale tego pochłaniacza nie musisz zakładać. Komp bez podpiętej wtyczki od niego nie łapie błedów, ani nic-po prostu jest to taka "opcja"
-
Elwood#1887, wracając do Twojej Grani, nie myślałeś o posadzeniu głowic z dużego Coswortha na blok 4.0 ?
-
Dodatkowo podpowiem, że wcale tego pochłaniacza nie musisz zakładać.
Pewnie bym nie montował ale musiałbym zaslepic przewod od kolektora i od baku wiec pewnie załoze bo to tylko dwa weze
Elwood#1887, wracając do Twojej Grani, nie myślałeś o posadzeniu głowic z dużego Coswortha na blok 4.0 ?
Myslalem ale sam dól to wstepnie jakies 7-9 tys tys(kiedys na sierrafan sie takie cus budowało) a dodatkowo do tej pory nie stworzono działajacego 4.0 z czapkami od coswortha sa problemy z doborem tlokow i napedem głowic -wole sprawdzone 4.0 z rootsem :)
-
Temat opanowany, po sieci krąży nawet tutorial, Angole to ogarnęli.
Nie wiem też czy przypadkiem temat nie był porządnie opisany na skogenach...
A 4.0 na głowach z Cosy też jeździ, nie pamiętam w tej chwili kto to ogarnął, warto jeszcze przejrzeć twórczość Kolegi Berkut z racingforum.
-
Temat opanowany, po sieci krąży nawet tutoria
Jak mozesz to wrzuc linka -chetnie poczytam :)
Dzisiaj przed praca walczyłem z montazem calsonika w atu -po 3 godzinach, rozwierceniu jakis 20 zgrzewow i wywierceniu 6 dziur oraz wycinaniu szlifierka i brzeszczotami blachy mocujacej stara nagrzewnice udalo sie go wpasowac :)
-
Poszukam w wolnej chwili i wrzuce ;)
-
Proszę bardzo, link z 4.0 na głowach z Cosy i kompresor ;)
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&rurl=translate.google.pl&sl=sv&tl=pl&u=http://skogenracing.editboard.com/t3177-grey-slaggan-4l-v6-cosworth-kompressor-kaross-bestamd&usg=ALkJrhiOFsJuPfN74UMMDXKI_JvPgI0VZQ
to tak na szybko wykopałem.
Cholera, projekt nieukończony, teraz doczytałem...
-
O, następny:
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&rurl=translate.google.pl&sl=sv&tl=pl&u=http://skogenracing.editboard.com/t353-tobbe-h-granada-40-24v-cosworth-ute-pa-gatan&usg=ALkJrhj9xTIm0qCziD-je0zpCD6NceWeUQ
-
Przeczytam jak bede miał wolna chwile :) Dzisiaj częsciowo pusciłem instalacje pod silnik, zamontowałem do konca nagrzewnice i zaczałem modyfikowac wiazke pod deska rozdzielcza- okazalo sie ze przybyła tez kolejna modyfikacja -ciegno gazu w przepustnicy roverowej -ze wzgledu na przekrecenie przepustnicy o 90 stopni trzeba je dorobic od nowa. Dodatkowo wymieniłem olej w E36 co przy obnizonym przodzie okazało sie sporym wyzwaniem, jutro sie postaram jakies foto zapodac, mizerne troche ale zawsze :) W srode odpoczywam i jade skasowac inspekcje na kompie bo manualnie sie nie da :/ oraz rozgryzam podpiecie Calsonika elektrycznie
-
Dwie foty bo dalsze beda dopiero w sobote
(http://img853.imageshack.us/img853/329/64030960.jpg) (http://img853.imageshack.us/i/64030960.jpg/)
Wymiana oleju w obnizonym E36
(http://img69.imageshack.us/img69/9058/74091855.jpg) (http://img69.imageshack.us/i/74091855.jpg/)
Przejscie wiazki rovera w wiazke FSO ,niestety foto z paczatkowej fazy przez pomyłke nadpisałem :/
Jedyny schemat jaki udało mi sie odnalesc dotyczacy podpiecia calsonika, zobaczymy co z tego wyjdzie w realu
(http://img861.imageshack.us/img861/3568/poczeniadmuchawy.jpg) (http://img861.imageshack.us/i/poczeniadmuchawy.jpg/)
-
Foto z dnia dzisiejszego :)
(http://img35.imageshack.us/img35/892/sdc10685d.jpg) (http://img35.imageshack.us/i/sdc10685d.jpg/)
Podpieta cewka zapłonowa
(http://img593.imageshack.us/img593/7458/sdc10686i.jpg) (http://img593.imageshack.us/i/sdc10686i.jpg/)
Widok ogolny i koncowy, nic wiecej sie tutaj juz nie zmieni
(http://img857.imageshack.us/img857/1878/sdc10687.jpg) (http://img857.imageshack.us/i/sdc10687.jpg/)
Czesciowo zmodernizowane(nie skonczone) mocowanie gazu po przekreceniu przepustnicy
(http://img802.imageshack.us/img802/1529/sdc10688.jpg) (http://img802.imageshack.us/i/sdc10688.jpg/)
Przejscie wiazki Rover -reszta auta + wyłacznik bezwładnosciowy
(http://img535.imageshack.us/img535/7646/sdc10689c.jpg) (http://img535.imageshack.us/i/sdc10689c.jpg/)
Walka z nagzrewnica :)
(http://img580.imageshack.us/img580/1089/sdc10690.jpg) (http://img580.imageshack.us/i/sdc10690.jpg/)
Calsonik na miejscu, oby grzal dobrze
(http://img143.imageshack.us/img143/8715/sdc10691.jpg) (http://img143.imageshack.us/i/sdc10691.jpg/)
Po dołozeniu bezpiecznikow od wtrysku zabrakło miejsca na bezpiecznik dodatkowego wentylatora i dwa bezpieczniki do nagrzewnicy
(http://img717.imageshack.us/img717/6088/sdc10692l.jpg) (http://img717.imageshack.us/i/sdc10692l.jpg/)
Podlaczenie alternatora pod aku i reszte instalacji, niestety nie obeszło sie bez sztukowania - kabl nie da sie wycofac z wiazki poniewaz przewod idacy do stacyjki jest zbyt krótki
(http://img202.imageshack.us/img202/5658/sdc10693y.jpg) (http://img202.imageshack.us/i/sdc10693y.jpg/)
Widok na podpieta odme która jest w innym miejscu niz w 1.4
Foto z dzis
(http://img200.imageshack.us/img200/8849/sdc10695d.jpg) (http://img200.imageshack.us/i/sdc10695d.jpg/)
(http://img339.imageshack.us/img339/4389/sdc10696t.jpg) (http://img339.imageshack.us/i/sdc10696t.jpg/)
Zamocowałem MEMS i przekazniki
(http://img638.imageshack.us/img638/6002/sdc10698z.jpg) (http://img638.imageshack.us/i/sdc10698z.jpg/)
Widok koncowy(oprócz przepustnicy która zabrałem do czyszczenia na jutro :)
(http://img836.imageshack.us/img836/5980/sdc10699l.jpg) (http://img836.imageshack.us/i/sdc10699l.jpg/)
Udało sie upchnac parownik pod zespolem przepustnicy :)
(http://img221.imageshack.us/img221/2725/sdc10700u.jpg) (http://img221.imageshack.us/i/sdc10700u.jpg/)
Pochłaniacz par paliwa
Z tego co nie widac na zdjeciach to przykreciłem w koncu rozrusznik na tip top, spiałem caly oklad chłodzenia praktycznie na gotowo, zmodernizowalem mocowanie ciegna gazu, dorobiłem mocowanie pod dodatkowy przekaznik