FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Wątek zaczęty przez: Macfly w Październik 14, 2018, 00:40:59 am
-
J.W gdyż mam zdemontowany silnik a 1 auta u siebie i zastanawia mnie czy jest taka opcja gdyż nie chcę go rozbierać póki nie będę się zabierał za docelową budę dla niego .
-
Może mieć, gdyż ostatnie minusy miały hydro jako wyposażenie opcjonalne.
-
Może mieć, gdyż ostatnie minusy miały hydro jako wyposażenie opcjonalne.
Plus wtrysk Boscha, nie abimex.
-
Pytam się bo teoretycznie rozbierałem końcowego minusa (drzwi już miały otwory na podłokietniki z plusa) a na nagrzewnicy gumki sterujące nawiewami było zaokrąglone nie kwadratowe. A poza tym przy 200 tys ten silnik za cicho chodził jak na silnik bez hydro . Szybę tylną też już miał "Plusową" a datami się zgadzały z resztą
-
ostatnie minusy z 97' mialy boscha i hydro,
czy mogl sie trafic abimex z hydro ? teoretycznie mogl byc taki zlozony z czesci,ktore spadly na podloge i znalazly sie przy zamiataniu ;]
zeby sprawdzic,czy silnik jest na hydro wystarczy zdjac pokrywe zaworow i zmierzyc luz zaworowy
-
a na nagrzewnicy gumki sterujące nawiewami było zaokrąglone nie kwadratowe
Jak to dokładnie wyglądało?
Wujek Janusz, wieloletni wyjadacz w kolumnie sanitarnej, który nie jednego Poloneza widział i naprawiał mówił, że kilka razy spotkał się z abimexem na hydro, ale za ponad 20 lat pracy tam i kilkadziesiąt samochodów, które przewinęły się przez jego garaż były to dosłownie 2 czy 3 szt. - tylko PN Cargo.
-
Nawet tu na forum ktoś w dziale silnikowym pisał o abimexie na hydro z 96 roku i wtedy na nikim to zdziwienia nie zrobiło.
gomulsky tutaj widać ten nowy typ tych suwaczków :P sa takie obłe po bokach
(https://i.iplsc.com/polonez-atu/0005VF0TEN3FXFCG-C122-F4.jpg)
-
Spotkałem się z Abimexem 96 na hydro. Silnik fabryczny zgodny z papierami.
-
Abimex na hydro był. Ostatnie wypusty 96r w Caro i atu minus 97r
-
Nie było przypadkiem tak ze bloki z hydro miały już wiercone fabrycznie otwory pod wspornik wspomagania układu kierowniczego ? Były tez wersje bez wierconych otworów i bez hydrauliki gdzieś do około połowy 95r. Taki blok miałem w swoim caro -przejściowa wersja - stare zaciski montowane już jak lucas
-
jak masz hydro to masz zaślepki wkręcone na kanały olejowe szklanek. 8 zaśplepek na imbus.
-
jak masz hydro to masz zaślepki wkręcone na kanały olejowe szklanek. 8 zaśplepek na imbus.
No i tyle w temacie. Zajrzyj pod kolektor ssący jak wygląda grube poziome żebro na bloku.
-
czesc