FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: romoo w Listopad 17, 2013, 16:11:41 pm
-
Mam pytanie do tych co mają w roverku ten most , jak się sprawia odpychanie i hamowanie na dużych szczękach plusowych.
Oraz jak zamontować ''psie kośći'' i czy wogóle są potrzebne.
-
Przy motorze 1.4 odpycha się dużo lepiej, nie dusi się tak jak na 4.3 (zwłaszcza przy zmianie 1-2) Także polecam operację :)
-
Tylko trzeba resor od spodu mostu dać bo z góry nie podejdzie chyba?
-
przekładasz samo przełożenie-wkład mostu,a nie cały most...
-
Tylko trzeba resor od spodu mostu dać bo z góry nie podejdzie chyba?
mozesz dac od gory,to bedziesz mial SUVa ,jak sobie przod podniesiesz :-),
i nie 9.41 tylko 4.55 - wystarczy podzielic 41/9
-
przekładasz samo przełożenie-wkład mostu,a nie cały most...
i będzie wycie....
-
i będzie wycie....
Nie gorsze jak z fabryki. Kiedyś składałem 4,55 na zestawie zajechanych kół z trucka i wyło "jak seria". Ale fakt dynamika wzrosła tyle że I biegu prawie nie było a jazda w trasie mocno męcząca...
-
Rozkreając tylny dekielek mostu doszedłem do wniosku że jak zardzewieje to ta rdza idzie z olejem w łożyska któe się rozsypuja i wyją.
Olej u mnie był koloru rdzy.
A jedyne co było zardzewiałe to właśnie dekiel.
Może pokusze sie o zmiane wsadu.
-
jezeli juz mowa o przelozeniach itp. powiedzicie mi koledzy , czy duza jest roznica miedzy mostem 4,3 a 3,9 bo ja mam u siebie roverka , ale swapa wczesniej mialem 1.6 gli i troche mecza mnie za dlugie przelozenia
-
Zależy gdzie/jak jeździsz. Moim zdaniem 3,9 na trasę jest lepszą opcją, bo masz niższe obroty przy danej prędkości. Ale jeśli auto ma jeździć po mieście czy na wolniejszych dróżkach "w koło komina" to 4,3 byłby lepszy. Jeśli ma ciągnąć przyczepę itp. - także 4,3.
-
Ja mam u siebie 3.9 i nie narzekam na dynamike, 4.3 bylby dla mnie za krotki, przy seryjnych 13" z trakcja są problemy. Na lato mam kola o wiekszym promieniu od serii i wg mnie jest OK. Po miescie swobodnie na 4 biegu mozna jezdzic przy 50km/h. Tyle, zeu mnie jest 1.6, ktory ma sporo wiecej NM na dole w porownaniu z 1.4.
-
A czy przełożenie 4.55 do roverka 1.4 na 17stkach bedzie sobie radziło . Bo raczej na takiech felach strace troche na przyspieszeniu.
-
Powinno być oke, przy 15 na 4.3 jest jak dla mnie idealnie. Wiec na 17 i pewnie szersze niż 7j to 4.55 powinno być opcją jak najbardziej dobra
-
A czy przełożenie 4.55 do roverka 1.4 na 17stkach bedzie sobie radziło . Bo raczej na takiech felach strace troche na przyspieszeniu.
jakie felgi i jakie opony ?
-
17stki 8 i 9 cali opony 185/40 i 205/40
-
jezeli chodzi o srednice tylnych to bedzie prawidlowa ,bo taka jak seryjna 165/80/13 czyli tez 185/65/14 ,195/55/15 ,
stracisz jedynie na masie bezwladnosci zbyt szerokich felg i oporach toczenia szerokiej opony (dodatkow nieprawidlowo naciagnietej ,wiec nie pracujacej tak jak trzeba)