Autor Wątek: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek  (Przeczytany 77553 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #200 dnia: Sierpień 02, 2017, 13:06:33 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Jak już to könig'i bo na nich były robione IG.
Niby tak ale średnio z dostaniem chodź idzie dorwać je taniej niż groki :)

https://www.olx.pl/oferta/fotele-kubelkowe-konig-nie-recaro-CID5-IDmV7Ji.html#19ecc55943
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2017, 13:26:17 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #201 dnia: Sierpień 02, 2017, 16:50:12 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Coś kiedyś się pomyśli. Kolejna sprawa teraz to będzie odkładanie cebulionów na piaskowanie i proszkowe malowanie stalówek 16. Potem nowa oponka 195/40. Prawdopodobnie Nankang

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #202 dnia: Sierpień 03, 2017, 15:43:13 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Dopytam jeszcze. Będą zakładane krótsze mocowania resorów jak juz wcześniej wspominałem. Pytanko ile wstępnie uciąć sprężyny seryjne aby autko stało równo albo nawet deczko przód niżej niż tył. Myślałem o 1 zwoju. Czy może za mało.
Będzie siedział na 16 calowym kole z opona 195/40.
Oczywiście prosił bym o odpowiedzi związane z tematem. Nie że czemu taka niska opona czy że np 16 jest za duża
 :]

Aktualnie stoi tak. Po mojemu dość wysoko. Jak zdrowa seria.





« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2017, 15:46:18 pm wysłana przez łapek »

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #203 dnia: Sierpień 04, 2017, 00:02:08 am »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 637
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
u mnie na seryjnym springu w plusie ucięcie jednego zwoja obniżyło przód sporo, bo az o 35mm.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #204 dnia: Sierpień 04, 2017, 10:44:17 am »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
To by było tak w sam raz. Chciał bym aby miedzy oponę a błotnik 1-2 palce czyli ok 3cm max było luzu.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #205 dnia: Sierpień 04, 2017, 11:13:55 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Życzę powodzenia tak jeździć :) Na takim na fabrycznym zawieszeniu już mam 3 CM do progu to nie chce myśleć jak ty tym będziesz jeździł na progach to by mnie szlag trafił na mieście ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #206 dnia: Sierpień 04, 2017, 11:28:08 am »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Te autko praktycznie stoi hehe. Ale jak już to na feldze 16 calowej powinno być ok z takim setupem.
Jeszcze z parę dni i może będą jakieś fotki. Obawiam się tylko że może być mała różnica. Okaże się  :]
Progi nie są wszędzie. Jakoś damy radę.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #207 dnia: Sierpień 04, 2017, 16:05:47 pm »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Całkiem ciekawy drut się szykuje. Zaraz będzie wysyp postów: "kupię nowe amortyzatory" " dlaczego ściąga do prawej" oraz "panowie ratujcie pękają mi zgrzewy, buda się rozłazi". A w grudniu- "sprzedam Caro minusa na części- atrakcyjne ceny!"
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #208 dnia: Sierpień 04, 2017, 16:20:57 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4693
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Eeee tam, jak ma być niejeżdżącym postumentem, lub jednym z tych, dla których śpiący policjant jest wyzwaniem, a przejechanie go powodem do dumy i przechwałek, to właściwie wszystko jedno. Po prostu kolejny jamnik z nadwagą i zbyt wielkimi łapami, pozujący do zdjęć ze zbyt dużym kontrastem i pod dziwnym kątem, temat zakończony, można przejść do następnego  <lol>.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #209 dnia: Sierpień 04, 2017, 17:57:57 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2235
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Jeśli to ma być eksponat jeżdżący tylko na moto eventy to długo wytrzyma na takim setupie ;)

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #210 dnia: Sierpień 04, 2017, 18:08:28 pm »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Nie ma żadnego znaczenia do czego ten samochód ma być. Drut jest drutem i trzeba gnoić to w zarodku. Xenony w słoikach golfa 3 też ci się podobają bo "auto tylko na weekendy?"
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #211 dnia: Sierpień 04, 2017, 21:48:04 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3439
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Załóż mu chlapacze bo  wygląda jak podkasaniec.
I daj normalne foto nie retuszowane, to nie komis "4-koła"
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #212 dnia: Sierpień 05, 2017, 22:44:38 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Załóż mu chlapacze bo  wygląda jak podkasaniec.
I daj normalne foto nie retuszowane, to nie komis "4-koła"

Właśnie chciałem napisać o chlapaczach. To nie Golf, bez chlapaczy wygląda jak powypadkowy, jakby ktoś po remoncie "zapomniał" przykręcić.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #213 dnia: Sierpień 07, 2017, 11:04:48 am »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Fotki takie mam aktualnie tylko. Ktoś tak podkręcił i takie są niestety.
Chlapacze nigdy w życiu.Dla mnie to zło. W żadnym aucie ich nie posiadam. Tak już mam.  Drut czy nie drut do mojej jazdy wytrzyma. Wiem że cięcie springów to nie jest dobra opcja ale innej nie widzę.
Przyjmę na klatę wszystkie wypowiedzi bo każdy ma do nich prawo  :]
Jedni na tak a inni na nie. Jak to na forum. 
Pisałem odnośnie obniżenia. A więc jeśli ktoś posiada podobny setup czy to drut czy nie drut to poproszę o wypowiedzi.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #214 dnia: Sierpień 07, 2017, 11:22:52 am »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 637
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
Wstawię zdjęcie Bochena. Tu pod tym linkiem jest https://flic.kr/p/TUfrYh

Oba auta mają koła o identycznych wymiarach. Mój niebieski ma z przodu -1 na seryjnym springu, a tył dwa pióra też seria, ale już zmęczone życiem troche. Srebrny ma z przodu serię nie ciętą, a z tyłu również seryjne dwa pióra + kolumienka "na zero". Srebrny ma mały przebieg i nie były wożone ciężary więc resory są "wysokie".

myślę ze to już daje jakiś obraz sytuacji i jakieś porównanie

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #215 dnia: Sierpień 07, 2017, 11:51:20 am »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Przód w tym niebieskim elegancko. <ok>

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #216 dnia: Wrzesień 04, 2017, 12:19:33 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Siadł kolektor gsi,wywalony ostatni tłumik,wywalony kat i zastąpiony przelotowym tłumikiem.Oraz wyczekiwane obniżenie auta.
Aktualnie na seryjnych elementach. Przyjdzie i czas na zmianę amorków i być może springi od trucka. Puki co jest jak jest.
Przód -2 zwoje. Tył krótsze mocowania resorów. Resory 2 piórowe nie klepane.

Odnośnie przodu to jeszcze zapewne opadnie niżej bo są do podcięcia odboje.

Jedni za inni przeciw :-)




Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #217 dnia: Wrzesień 04, 2017, 13:36:53 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
czyli co,teraz przod siedzi na odbojach ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #218 dnia: Wrzesień 04, 2017, 15:38:55 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Tak. muszę je podciąć aby jakaś praca zawieszenie była :-)

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #219 dnia: Wrzesień 04, 2017, 15:47:57 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zbyt dlugie to one nie sa,wiec z ta praca zawieszenia bym nie przesadzal, zwlaszcza ze nie wiadomo ile jeszcze siadzie,
nie pomyslales,zeby najpierw uciac 1 zwoj i zobaczyc jak to bedzie wygladalo i ukladalo sie ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.