Autor Wątek: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro  (Przeczytany 119546 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #260 dnia: Grudzień 19, 2013, 23:14:44 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Zobaczymy :) Chciałbym jeszcze poprawić sprzęgło, żeby moc dało się przenieść na koła :)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #261 dnia: Grudzień 19, 2013, 23:34:20 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
spiek czy jakieś mocniejsze organiczne ?
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #262 dnia: Grudzień 19, 2013, 23:57:02 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Zobaczymy :) Chciałbym jeszcze poprawić sprzęgło, żeby moc dało się przenieść na koła :)
Robiłem ostatnio spieka u Radzikowskiego ale w styczniu będę wiedział jak się jeździ.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #263 dnia: Grudzień 20, 2013, 00:16:13 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jaki tam spiek ,na spieku to skrzynie rozwalą i bedzie placz,
chyba ,ze jakis spiek ze sprezynami w tarczy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #264 dnia: Grudzień 20, 2013, 00:21:40 am »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
U mnie tak to wygląda:





P.S. Teraz widzę jaki ten host do zdjęć jest słaby.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2013, 00:23:15 am wysłana przez sikorak »

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #265 dnia: Grudzień 20, 2013, 02:02:47 am »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
spiek czy jakieś mocniejsze organiczne ?

Jeszcze wybadam temat. Auto jeździ na codzień, więc spiek nie będzie najwygodniejszy. Może pokombinuje z tym organicznym, ale musi przenosić te 200Nm conajmniej.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #266 dnia: Grudzień 20, 2013, 02:07:08 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
seryjne sprzeglo 200mm przenosi ponad 400Nm ,bo liczone bylo na wspolczynniku 3.5 :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #267 dnia: Grudzień 20, 2013, 10:58:24 am »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Ja w a HF Turbo miałem okłądziny kewlarowe. Na początku nie było szału ale z czasem jak się zaczęło docierać to już ładnie kleiło. Myślę że na te moce to wystarczająca opcja. Zwłaszcza że moje koło w DOHC miało jakieś złe proporcje między przylgnią obudowy docisku a bieżnią tarczy i pedał był dosyć miękki. Potem to sprzęgło poszło do kolegi na koło OHV i było czuć że jest lepiej dociskane.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #268 dnia: Grudzień 20, 2013, 12:47:40 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Jak masz nowy wał korbowy to aż się prosi wszystko wyważyć.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #269 dnia: Grudzień 26, 2013, 22:07:28 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T



Dziś pomalowany podkładem blok. Jutro wybiorę jakąś ciekawą zieloną farbę na wykończenie :)


Przed Świętami wpadły mi w ręce uszczelki Goetze :)


Co do wyważania to badałem sprawę, cena za taką usługę to 400pln, czyli dużo a szansa że poprawią fabrykę jest niewielka.. Czyli nie mieści się to w moim budżecie, dodatkowo nie narzekam na wał ten który mam a też specjalnie wysoko nie kręcę, bo nie ma potrzeby :)

Temat sprzęgła ciągle niewybadany, jak się na coś zdecyduje to napiszę :)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #270 dnia: Grudzień 27, 2013, 16:12:46 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Szlif, kompleksowe mycie, i wywazanie calosci placilem 550.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #271 dnia: Styczeń 08, 2014, 23:13:54 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Dzięki poprawkom w mocowaniu tłumika wykonanym przez Zoltana, tak się prezentuje :)
Tłumik dostałem od Zazika, dziękuje Wam bardzo!



Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #272 dnia: Styczeń 18, 2014, 19:22:29 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Dziś razem z bratem i kolegą KGB zabraliśmy się za składanie całego żelastwa . Założyliśmy nowe panewki główne i korbowodowe , oraz poskładaliśmy tłoki z korbowodami.
Zostało włożyć wał i powkładać tłoki na miejsce i dalej skręcać do wszystko do kupy  :]  Jutro jadę na giełdę po brok i pół księżyce które zamówiłem w feldmana  , ale mnie skroił :/ .Nigdzie w wawie od reki nie mogłem znaleźć ...

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #273 dnia: Styczeń 18, 2014, 22:31:26 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
pytales na krasnobrodzkiej?  ja tam bralem do dohca czesci irobilem szlif , uwazam ze mnie nie skroili
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #274 dnia: Styczeń 18, 2014, 22:39:23 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
OHV to już antyk :P byłem pytałem. Wszystko na własna reke. Byłem nawet w fabryce , w aso FSO to sprzedawca wspomniał ze kilka lat temu ze 4-3 , wiele części z fabryki poszło po prostu na złom (były zomis) kto o tym wiedział to za grosze kupił co mu sie spodobało, a reszta to pewnie poszła na przetop  <blee> 

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #275 dnia: Styczeń 21, 2014, 23:47:45 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Dziś poskładałem wstępnie wał korbowy:



Tutaj fotka pamiątkowa dla tych, którzy widzieli OHV o pojemności 1.8 z wydłużonymi korbami :P





Ogólnie powoli do przodu :)
Silnik, mimo ciężkiego życia ciągl cyka, kto był dziś na spocie mógł posłuchać jak chodzi porządne OHV :) O ile klekot rovera stojącego obok pozwalał cokolwiek usłyszeć, hehe

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #276 dnia: Styczeń 22, 2014, 01:09:22 am »

evo22

  • Gość
Hahahaha no Twojego to nie bylo slychac przy roverku:)wlasnie przeczytalem caly watek...troche pracy bedzie mnie czekalo...ale najpierw czekanie na kase...:)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #277 dnia: Marzec 20, 2014, 15:03:22 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Dziś zrobiłem wycieczkę po zakładach które zajmują się przeróbkami sprzęgieł . Zdecydowałem się na okładziny z kewlaru  oraz na przeszlifowanie docisku. Zobaczymy jak się będzie sprawowało, koszt nie duży bo powiedzieli mi 100zl za taka usługę. Odwiedziłem też profi warsztat Radzikowskiego ale cenny są tam bardzo wysokie na razie nie dla mnie :P u niego dowiedziałem się dość dziwnej rzeczy , pracownik powiedział mi ze w Polonezie były dwa typy docisków które się różniły rozstawem na szpilek i śrub do zamachu. Powiedział mi tez ze mam dość stary docisk który był na początku przystosowany do sprzęgła hydraulicznego :d. Trzeba kasy nazbierać i oddać  :-), chciał za wzmocnienie docisku i mocne okładziny organiczne poniżej 1000zł . Więc sporawo :D

Dalszy progres też jest. Złożyłem cały silnik który czeka na włożenie , jak odbiorę sprzęgło biorę się za montaż w aucie .  <lol>
 
Dalsze plany też są czeka mnie remont zawiasu razem ze zmianą na hamulce z trucka , oraz powiększyć wydech w aucie .   

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #278 dnia: Marzec 20, 2014, 15:14:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
z hydraulikiem to z tego co pamietam chodzily dociski na sprezynach srubowych ,a to nie ta dekada
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #279 dnia: Marzec 20, 2014, 15:28:41 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Stwierdził po tym ze na słoneczkach były nity do jakiejś blaszki . :)  Blaszka została kiedyś wycięta .