Banned nie tyle chodzi o powierzchnie styku co o srednice kola! Male kolo duzo szybcie traci przyczepnosc i zybciej sie blokuj epodczas chamowania
Ale z czego to się bierze? Bo mnie wydaje się, że po prostu przy większej średnicy koła, powierzchnia opony jest bardziej płaska i dlatego jest większa powierzchnia styku. Prędkość obrotowa koła przy różnych średnicach powinna być bez wpływu na układ hamulcowy, ponieważ większa prędkość obrotu jest rekompensowana przez mniejszą siłę jaka wynika z krótszej dźwigni tworzonej przez mniejsze koło. Czyż nie?
Ale ten 2000 pieknie chodzi marzenie
3:37, Polonez podstawiony dla Johna Lyonsa i Polonez Stawowiaka też się doskonale kręcił.
https://www.youtube.com/watch?v=44jdHKoCzF4W nastepnym sezonie moze byc ciekawie w klasie bo buduje sie pare aut a inni caly czas modifikuj ai ulepszaja
A jak wyglądają czasy Twojego Poloneza w porównaniu np. do aut w normalnej klasie pojemnościowej?
A i zapomnialem nadmienic ze u Mateusza lezy juz w garazu 1.8 vvc z ZR-a
Oby dał mocny przelot co by ten ryk był odpowiedni i koniecznie jakiś krótki most, to wtedy już tylko kłówki braknie żeby to jeździło jak trzeba.
Skądinąd, tu by można coś poszukać o strojeniu:
http://www.dvapower.co.uk/