przed chwilą rozmawiałem z mężem córki, oni mają jakąś garbatą renówkę. 1600 pojemności, 16 zaworów, 115 koni i pali to- to benzyny- 7,5 l w mieście a 6 na trasie a waży ponad 1200 kg.
tez mam renowke, dokladniej Lagune,ktora wazy troche ponad 1200kg,
silnik starszt 1.8 8v 90KM - i co z tego,skoro to ten sam dol,
no i ... goowno prawda z tym spalaniem, w trasie moj rekord to 8.8l LPG wtrasie,a w miescie ponad 12l ,wiec zuzycie takie jak w Polonezie 1.6 GLI ,
jest postep,bo auto wazy przeciez 100kg wiecej i koniec postepu,
Polonez w miescie nawet mniej pali,ale w PN mam lepsza instalacje gazowa,
7.5l benzyny w takim aucie to bardzo nietypowe... miasto, a prosciej mowiac to nocna jazda po dziurze zabitej dechami - moze wtedy da sie tyle spalic ,bo w normalnym ruchu miejskim to tyle pali autko z silnikiem 1.3 i masie 850kg
krótko mówiąc silnik OHV poloneza to przedpotopowa "gęś"nia z grzybnią i nawet pozłacany osprzęt mu nie pomoże.
jezeli te wnioski wynikaja z twierdzenia powyzej,to musisz zmienic dane wejsciowe,
tak sie sklada,ze mialem na hamowni 1.4 roverka,czyli nowoczesny silnik o bardzo dobrych parametrach i osiagnal on sprawnosc 30% przy pelnym obciazeniu,
mialem tez OHV 1.5 i osiagnal 27% w takich samych warunkach, wiec przepasci przy dystrybutorze nie ma
oś pojechał po bandzie Legenda głosi, że ktokolwiek w domowych warunkach podłączył się do komputera w GSI
nie kus,bo kabla nie chce mi sie lutowac przy takiej pogodzie,
a kabel jest ten sam co do abimexa - do abimexa podlaczalem sie
Chciałbym aby kiedykolwiek Cię było stać na tego wieświagena i innee............ czy nawet hondę......nie obrażaj......użytkowników..
bo ktoś może to samo opisać o TOBIE WIEŚPOLONEZIK...... licz się ze słowami...
uzytkownikow wieswagena nie da sie obrazic - gdyby sie dalo, to obrazalaby ich wlasna morda w odbiciu lustrzanym,
wiec nie sraj żarem, bo i tak upaly jeszcze kilka dni sie utrzymaja