Autor Wątek: silnik 1.4 do borewicza  (Przeczytany 1940 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

silnik 1.4 do borewicza
« dnia: Styczeń 07, 2015, 16:04:15 pm »

Offline jaca

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 172
  • Płeć: Mężczyzna
    • fiat 125p
Witam.
posiadam cały zestaw 1.4 rowera (silnik, skrzynia i cały osprzęt, przednie zawieszenie, most ), który chcę wsadzić do borewicza 83.
jakie mogę mieć niespodzianki w trakcie prac. a ściślej mówiąc co trzeba przerobić ?
na pierwszy rzut oka czy mechanizm wycieraczek nie będzie przeszkadzał ?
pozdrawiam.

Odp: silnik 1.4 do borewicza
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 07, 2015, 19:07:42 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Podłączenie zegarów (np. inne wtyki). Chyba że masz/przeszczepiasz całą wiązkę (i zegary) z Caro lub zmienisz sobie wtyczki. Wydech poldo-rowerowski masz?  Bo wychodzi drugą stroną z silnika.
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: silnik 1.4 do borewicza
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 07, 2015, 19:19:28 pm »

Offline jaca

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 172
  • Płeć: Mężczyzna
    • fiat 125p
mam wszystko z poloneza caro plusa. zostawiłem szkielet z napędem i instalacją, jeszcze nic nie wymontowywałem. właśnie zaczynam odbudowę borewicza czyli jest rozebrany do gołej budy i zaczynamy prace blacharskie.  zanim go pomaluje to chcę wiedzieć na jakie trudności mogę natrafić. zastanawiam się czy wkładać instalację z plusa i przerabiać kostki czy włożyć elektrykę z borka i łączyć z resztą od rovera.

Odp: silnik 1.4 do borewicza
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 15, 2015, 23:46:39 pm »

Offline FSOmr88

  • kk
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 742
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1500
Zostaw instalacje w spokoju. Dwa przewody do pompy paliwa, plus z cewki po zapłonie wystarczy. Dodatkowo zostaw zegary z borewicza, obrotomierz i wszystko inne pracuje doskonale (prócz czujnika ciśnienia oleju). Musisz mieć belkę roverowską w której wywiercisz nowe otwory pod wahacze (wąski zawias) przesunięte dokładnie 30mm do środka. Akumulator z półką musisz przerzucić na drugi fartuch (aby móc w miejsce zainstalować filtr powietrza, zbiorniczek wyrównawczy z plusa/rovera i ECU).

Chłodnicę zostaw tą co masz, zmodyfikuj korek i podłącz pod zbiorniczek z rovera/plusa a zapomnisz że jest druga strona skali wskaźnika temperatury. Linka sprzęgła podejdzie tylko musisz założyć tulejkę na gwint.

Nie zapomnij założyć zbiornika z pompą, przewodów paliwowych (obu) minimum 8mm, filtr paliwa w stalowej obudowie i sprawdź ciśnienie paliwa przed uruchomieniem.

Mechanizm wycieraczek nie będzie przeszkadzał, wlot powietrza też nie. Takie oczywistości jak drążek środkowy czy stabilizatora to oczywistość o której nawet nie piszę. Gdybyś miał jakieś pytanie wal w PW.
Cytat: Ktoś na forum
Ludzie którzy tworzyli ten samochód powinni zostać pozbawieni polskiego obywatelstwa oraz przymusowo otrzymać białoruskie.