FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: wieclaw57 w Styczeń 14, 2013, 09:49:27 am
-
niedawno kupiłem od starszego pana poldka 1.6 na gaźniku. Wszystko ok tylko ze nie chce trzymać wolnych obrotów, poniżej 1.5tyś zaczyna falować, przygasać i przerywać.Strzela z wydechu również tak jakby nie chodziły jakieś cylindry. Czy przyczyna moze być słabe ładowanie bo kontrolka akumulatora się lekko świeci ale ładowanie jest bo akumulator trzyma prąd i przy mrozach odpala bez problemu. Pomocy bo potrzebuje tego samochodu do pracy a taka jazda zeby trzymać obroty noga to udręka
-
kat wyprzedzenia zaplonu? modul? moze gaznik przeczyscic trzeba:)
-
gaznik czyściłem wszystkie dysze tez, odmę nawet przepchałem bo nie było przelotu. A moduł tzn ?
-
świece i kable najlepiej wymienić jak długo stał.... jeżeli dalej będzie strzelać przestawić zapłon
-
świece nowe, kable tez dziadek wymienił bo jest tam gaz założony to chyba musiał o to zadbać. Czyli przestawiamy zapłon a alternator nie jest tego przyczyną ?
-
kat wyprzedzenia zaplonu?
Dokładnie spróbuj ustawić zapłon :)
-
ohv bez alternatora ale z naładowanym akumulatorem powinna chodzić długo ;) przestaw zapłon i zobacz co będzie ;)
co do alternatora sprawdź ładowanie jeżeli ładowanie jest ok to najwyraźniej musisz wyczyścić wszystkie masy
-
pęknięta membrana od zhs ?
-
pęknięta membrana od zhs ?
Przez to by nie strzelał w wydech, ale falować od tego jak najbardziej może.
A na gazie normalanie pracuje?
-
Sprawdź elektrodysze, czy prąd do niej dochodzi i czy cofa tą szpile.
W czasie jazdy jest ok ?
-
Kolego zbyt pozny zapłon. Ustaw zapłon i jak reką odjoł bedzie chodził. Alternatora nie ruszaj. Przeczysc klemy akumulatora.
-
Gaz za bardzo nie dział będę musiał z tym podjechać do specjalisty. Podczas jazdy nie ma problemów normalnie przyspiesza tylko na luzie gaśnie. Pogrzebie z zapłonem i zobaczę co sie będzie działo <spoko>
-
na cofnietym zapłonie na gazie bankowo nie będzie chodził