Pytanie tylko, po co? Nie lepiej Ładowskie 1.7i z Nivy ? Większa pojemność silnika który był tam fabrycznie a lepsza dostępność części, lepszy silnik i też na boschu z tego co wiem
gdzie i za ile sprzedasz mi 1.7 lady ?
moze tu tkwi problem, ze dobre OHV bylo latwo dostepne, a ladowskie silniki 1.6 i 1.7 przeciwnie - watpie, zeby komus chcialo sie bawic w swapy silnika innej marki, jezeli mialby dostep do silnika pasujacego bez przerobek
bosch jest spoko, prosty i trwaly wtrysk na porzadnym silniku - jeszcze jeden dzien katorgi to chyba sam wypierdole roverowy szmelc i wstawie OHV,
dzisiaj w trzech chlopa nie udalo sie odkrecic sruby na kole pasowym w tym goownie, na koniec ustawilem klucz na 210Nm, zeby miec punkt odniesienia do tych niby 200Nm i nawet nie zblizylem sie do sily, ktora dzialalem na klucz przy odkrecaniu,
chcialbym wiedziec czym jakis pojeb tak dojebal ta srube,
jutro sprobuje strzala z rozusznika, ale nie mam zbyt duzych nadziei