Cześć Panowie, sprawa wygląda tak:
zegary szalały, poprawiłem masy za deską oraz w bagażniku (druga w zbiorniku), niewielka poprawa, przestały świecić przeciwmgielne tylne.
Sprawdziłem plus w skrzynce (numer 14: światła hamowania oświetlenie zegarów, ideogramów, cofania, ręczny, wyłączniki klawiszowe)) i okazało się że go tam nie ma! Kminiłem schemat ale jedyne do czego doszedłem to fakt iż ten brązowy przewód dający plus na w.w. idzie do "złącza wewnętrznego wiązki" czyli dalej jestem w dupie.
Po podaniu plusa działa obrotomierz, wskaźnik paliwa, świeci na desce STOP, ręczny i aku, co ważne działa wskaźnik temp płynu chłodzącego, wciąż nie działa lampka ciśnienia oleju, kierunki i oświetlenie zegarów. Dziwny fakt: awaryjne działają naprzemiennie z kontrolką hamulca oraz pomimo że światła nie mają nic wspólnego po odjęciu tego plusa nie świecą...podanie plusa nie jest rozwiązaniem, pytanie gdzie idzie ten brązowy przewód? Czyli gdzie ucieka prąd...
Wentylator nagrzewnicy również milczy
Panowie jak ktoś coś wie w tym temacie proszę o odp...