Autor Wątek: Dwójka z Przodu  (Przeczytany 24063 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 21, 2011, 20:33:37 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Fajny ten Twój Poldek :D tylko tył musisz trochę obniżyć :D
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #81 dnia: Sierpień 05, 2013, 23:40:12 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Łukasz pokaż jak masz rozwiązany układ chłodzenia. Widzę,że ciągasz kemping po Polsce. Nie grzeje Ci się ta dwójka? Mam nową chłodnicę miedzianą a i tak nie jest to co w OHV miałem, tyle że u mnie jest klima i w tym chyba jest problem... Chłodnice są czyste ale jakby nie było zawsze to dodatkowy opór powietrza.
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

Odp: Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #82 dnia: Sierpień 06, 2013, 10:19:32 am »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Waldi ja mam szeroka alu chlodnice w borasie [brak na dole przelotu powietrza] a i tak nie mam problemu z grzaniem, dwa wentylatory daja rade
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 10, 2014, 23:25:40 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Kolejna dwójka doszła Polonezowi, tym razem jeśli chodzi o wiek, to już 20 lat minęło jak z Ojcem odbieraliśmy go z salonu na ulicy Towarowej w Warszawie ;).
Dawno nic tu nie wrzucałem, więc choć parę fotek podglądowych zamieszczam.
Zlot FSO PTK 2011

Dwa dwulitrowce  ]:->

Żerań

Rok 2012 i krótki przegląd na trasie  <cwaniak2>

Zlot FSO PTK 2013 i doborowe towarzystwo  <spoko>

Później był Ciechocinek

Dalej jak Władysławowo już nie jechałem  :d

Ostatnia modyfikacja jaką dokonałem w 2013r.

Wymiana portek na oryginalne z Fiata 132 oczywiście na plus. 



Odp: Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #84 dnia: Luty 10, 2014, 23:32:07 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Prawie napewno widziałem twojego poloneza jak w wakacje leciałem obwodową 3Miasta w kierunku autostrady, miło zobaczyć że jeszcze ktoś lata takim zestawem z niewiadówką ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #85 dnia: Luty 10, 2014, 23:40:37 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Raczej to byłem ja :), 2.0 jeszcze daje radę na Blosie paliło mi to 13 litrów gazu, jak na taki zestaw uważam to za dobry wynik.

Odp: Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #86 dnia: Luty 11, 2014, 14:34:55 pm »

Offline ADAM84

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 213
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ ATU 1.6 ROVER ORI LIMITED :D
Widzę że dużo podróżujesz :]
Podziwiam ogrom prac włożonych w niego <spoko>
Moja fioletowa niunia i jeszcze dwa skarbeczki :D

Odp: Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #87 dnia: Luty 11, 2014, 14:57:06 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Z biało czerwonymi lampami lepiej mu było :)

Napiszesz coś więcej o konfiguracji zawieszenia ?
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2014, 15:01:03 pm wysłana przez Rafał »
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+