Zrobię off top, ale polecam ciepłą wode z dimerem i wsypać do zbiorniczka piasku, powachlujesz minute i jest czysty jak łza. może też być benzyna ekstrakcyjna uzyta do tego.
Żaden oftop. Ja myłem zbiorniczki podobną metodą, tylko oprócz piasku i dimera, dodałem jeszcze "szczyptę" benzyny. Całość oczywiście z dodatkiem wody. Piasek dawałem chyba wtedy ten zwykły, żółty, nie żwir, bo innego nie miałem, ale żwir chyba nawet lepszy, bo lepiej penetruje. Potem wymyłem myjką pod ciśnieniem.
Oczywiście, zbiornik wyczyści się dokładnie z tego typu nalotu po płynie itp, ale niestety, nie pomożemy mu, by stał się znów "biały" bo to po prostu ten plastik z czasem robi się żółty i tyle. Musiałby być szklany i to najlepiej z żaroodpornego szkła, ale to już chyba przesada. Ciekawe, z jakiego plastiku są zbiorniczki płynu hamulcowego, bo one z reguły zachowują swoją "przezroczystość" przez cały okres eksploatacji samochodu. Płyn hamulcowy jest agresywny, ale te zbiorniczki jakoś dają radę. Widocznie użyty materiał jest dużo lepszy, skoro te używane w układzie chłodzenia, w miarę upływu czasu, robią się żółte.