Autor Wątek: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..  (Przeczytany 317097 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1360 dnia: Styczeń 09, 2017, 23:49:53 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
E46 328i w Touringu jest bez problemu do znalezienia ładne, za nieduży pieniądz. W granicach 10-12 tysięcy w fajnym stanie.
<lol2> za 10-12k możesz kupić ładnego kebsa 328 przy odrobinie szczęścia.
znajomy ze 2 lata temu szukał ładnego e46 w kraju, w końcu dołożył trochę i kupił e90, bo nie znalazł sensownego e46.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1361 dnia: Styczeń 09, 2017, 23:56:05 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5138
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Po 2005 roku też są fajne auta. :) I jest ich naprawdę sporo. Bez przesady. :) A z tym "za darmo byś sie wziął" to Buźka nie przesadzaj, bo Superba II/III bez zastanawiania byś wziął. Lekki kosmos w porównaniu do Poloneza.
Multec, tak się mówi.Wiadomo, że darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda.  :P Niemniej, wcześniejsza octavia, czy superb, czy passerati, bardziej mi się podoba.Taki ze mnie konserwatysta.
Wszystko kwestia gustu.Powyżej '05-go pewnie też coś jest ciekawego, bo nawet dzisiaj są jakieś auta, które mnie osobiście pewnie by się spodobały, ale niestety większość, to jak piszę, udziwnione.Są oczywiście modele samochodów, które nie wyszły z produkcji automatycznie po przekroczeniu tej daty, bo czasem były jeszcze produkowane chwile.Po prostu od tego czasu zaczęli coraz bardziej cudować z wyglądem.Całkowite dno, to następuje oczywiście dopiero teraz.Musiałbym przejrzeć jakiś obecny katalog, to dopiero bym mógł stwierdzić, czy jest jeszcze coś z normalnym wyglądem.Po prostu nie trawię "dizajnu" dzisiejszych samochodów.Przerost formy nad treścią, bo wygląd jakiś bajerancki (dla niektórych) a w sumie gówno to warte, jak po parudziesięciu tysiącach kilometrów, wszystko się rozlatuje, jak sami tu podajecie przykłady.Jak widzę niektóre obecne samochody, to mnie na wymioty zbiera i zaczynam się zastanawiać, czy właściciel kupił najtańsze, jakie sie dało, byle było nowe, czy też ma taki spaczony gust, że czymś takim jeździ.Szczególnie brzydkie robią samochody w krótkich nadwoziach typu hatchback itp. bo nie dość, że brzydkie, to jeszcze dupy brak.Jakieś tam sedany, to jeszcze jakoś wyglądają.A już najbardziej, to nie podobają mi się auta typu van, jak np. taki vw sharan.Przód kojarzy mi się z ryjem szczura, a te boczne szyby trójkątne z przodu nad deską, to jak w żuku.Bardzo brzydkie auto.Wygląda, jakby komuś sprasowały go dwa tiry i wybuliło go na środku.
Nowszego też widzę jakiegoś wprowadzili i jakby ładniejszy, ale znowu lampy i grill jakieś takie wyrzygane
http://img1.autocentrum.pl/odswiezony-volkswagen-sharan-zmierza-do-genewy_newsy-750703074-2-720-360.jpg
Ogólnie, to modele aut, które kiedyś były ładne i normalne, dzisiaj już są w większości udziwnione i ciężko coś ładnego znaleźć.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1362 dnia: Styczeń 09, 2017, 23:58:28 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
W kraju to powodzenia w szukaniu E46 życzę. Przykład - trzy miesiące temu sprowadzone ze szwajcarii (prywatnie, nie żadne komisy) E46 Touring M54B25, blacharsko zdrowe, jedna wgniotka nad tylną lampą, z wyposażenia rude elektryczne skóry, klimatronik itp. Bez szału, ale z transportem pod dom 12koła. Do zrobienia parę pierdół + czujnik wałka wydechowego. I śmiga elegancko. Sedany i Touringi przedliftowe to akurat najtańsze z E46 co można kupić. Coupe 2.8 też w stanie db jest do wyrwania do 20. Trzeba tylko poszukać.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1363 dnia: Styczeń 10, 2017, 00:09:38 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6604
  • Płeć: Mężczyzna
To już niezależnie od kraju pochodzenia, a w szczególności chyba te europejskie, to takie gówno robią.

Kia nie spala oleju. Turbofiaty jeżeli tak to niewiele, bo nie słyszałem o narzekaniach na zużycie oleju w T-Jetcie ani w Multiairze.
FIRE nie zużywa oleju, nawet przy pokonaniu całej autostrady A4 z prędkością maksymalną i pedałem gazu przez większość czasu w podłodze. K16 mi nie zużyło zauważalnych ilości oleju mimo zestarzenia uszczelniaczy zaworowych i okazjonalnego puszczania dymków. Do OHV też nie dolewałem.
To w ogóle kompletny skandal, żeby nowy samochód zużywał olej w jakichkolwiek ilościach, a co dopiero w takich jak ten VW.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2017, 00:15:14 am wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1364 dnia: Styczeń 10, 2017, 00:27:20 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3130
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
K16 mi nie zużyło zauważalnych ilości oleju mimo zestarzenia uszczelniaczy zaworowych i okazjonalnego puszczania dymków
To ciekawe to K16 <lol> Moje obydwa żłopały olej jak dzikie (choć to pierwsze w caro trochę mniej) teraz w atu mam nowe uszczelniacze zaworowe, a i tak średnio na ~300 km trzeba dolać jakieś 150-200 ml. Chyba, że mam bagnet ch**owy i zaniża ilość oleju, a to co dolewam wylatuje w formie olein do układu dolotowego, w sumie to mogłoby się zgadzać bo przy zmianie wlałem prawie całą czwórkę oleju i na bagnecie dopiero pojawiło się jakieś 3/4 skali <mysli>
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2017, 00:38:44 am wysłana przez Gomulsky »

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1365 dnia: Styczeń 10, 2017, 00:43:32 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6604
  • Płeć: Mężczyzna
Może mu wlałem szklankę na 10 tys. ale nie więcej, bo by mi się stan baniek po oleju nie zgadzał, a ich póki co nie wyrzucam.
Największe zużycie na to chwilę to mi robi wyciek oleju z uszczelki pod głowicą w FIRE. Koło szklanki na pół roku.

Największym i nie rozwiązanym problemem w K16 poza lekko falującymi wolnymi był fakt, że czasami mi bez powodu nie chciał odpalić, zwłaszcza jeżeli krótko przed zgaszeniem dosłownie na sekundę dostał trochę większe obroty. No nie chciał i już, można było resetować przepustnicę, komputer, znowu przepustnicę, dociskać po kolei wszystkie możliwe kable, kręcić do usr.... śmierci i odpalić nie chciał, a jak się mu dało spokój na 5 minut, to odpalał z półobrotu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2017, 00:51:16 am wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1366 dnia: Styczeń 10, 2017, 04:51:30 am »

Offline Rajdowiec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 377
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złombolowiec
    • Najsłabszy z możliwych Golf TSI
E46 328i w Touringu jest bez problemu do znalezienia ładne, za nieduży pieniądz. W granicach 10-12 tysięcy w fajnym stanie.
<lol2> za 10-12k możesz kupić ładnego kebsa 328 przy odrobinie szczęścia.
znajomy ze 2 lata temu szukał ładnego e46 w kraju, w końcu dołożył trochę i kupił e90, bo nie znalazł sensownego e46.

10-12k na ŁADNE E36 328i to może być mało ...
Ja 3 msc. temu kupiłem właśnie E36 328i i dałem zauważalnie więcej. Ale oryginał, a nie swap i bardzo ładnie wyposażone. Ma braki, ale "proste", bo łatwiej dołożyć el. szyby z tyłu niż klimatronik.

Zakochałem się w tym E36, bardzo przyjazne kierowcy auto. Na razie wypluło 203KM, celem jest 240.
RALLYCROSSSSSSSS

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1367 dnia: Styczeń 10, 2017, 15:07:27 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
15 klockow za e36 w sedanie ? Rajdowiec sadomasochista <lol>
ktos Cie w ciula zrobil na dobre 10 klockow   
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1368 dnia: Styczeń 10, 2017, 17:48:23 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
K16 mi nie zużyło zauważalnych ilości oleju mimo zestarzenia uszczelniaczy zaworowych i okazjonalnego puszczania dymków
To ciekawe to K16 <lol> Moje obydwa żłopały olej jak dzikie (choć to pierwsze w caro trochę mniej) teraz w atu mam nowe uszczelniacze zaworowe, a i tak średnio na ~300 km trzeba dolać jakieś 150-200 ml. Chyba, że mam bagnet ch**owy i zaniża ilość oleju, a to co dolewam wylatuje w formie olein do układu dolotowego, w sumie to mogłoby się zgadzać bo przy zmianie wlałem prawie całą czwórkę oleju i na bagnecie dopiero pojawiło się jakieś 3/4 skali <mysli>


Jak K16 pije olej to niezły zakap musi być. ;)


E36 z M52B28 w ładnym stanie to już tylko drożeją. Ale ostatnio znajomy wyrwał również w szwajcarii sedana, z ori szperą i dosyć dobrze wyposażona w podobnej kasie co w/w E46 Touring także da się znaleźć. Z Coupe gorzej, bo przyjmują powoli ceny E46..


"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1369 dnia: Styczeń 10, 2017, 20:07:42 pm »

Offline romoo

  • Mod samochodowy
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 108
  • Elektrocars - elektronika samochodowa
    • ------------
    • http://www.romoo.republika.pl
E36 z M52B28 w ładnym stanie to już tylko drożeją

Znaleść nie zwieśniaczone   to jak znaleźć dziewice pełnoletnią.
Niewykonalne.

ALe jak się  dłubnie  i wyda kilka k PLN to wraca autko do żywych i cieszy. Ale trzeba dbać o nią.



Silnik forda 1,8 benzyna z ok 2005r na allegro go nie uświadczy, bo jest poszukiwany jak  grall,  spalanie oleju ok 16l/3000km.
Do Frankfurtu  i spowrotem ode mnie 3 bańki 5l to mało.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2017, 20:10:56 pm wysłana przez romoo »
Modyfikacje i naprawy prądu w sprzęcie jeżdżącym.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1370 dnia: Styczeń 11, 2017, 00:47:18 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4126
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Ja jak zwykle nie jestem na bieżąco, więc się troszkę zdziwiłem odkrywszy iż Seata Ibizy po wyjęciu akumulatora nie ma możliwości zamknąć, bo drzwi nie mają takiej opcji.  :d Jest tylko na drzwiach kierowcy przycisk do ryglowania centralnego wszędzie i to wsio. Niestety akumulator sobie był padł do zera.  <lol>
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1371 dnia: Styczeń 11, 2017, 00:52:22 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Nie wiem gdzie Ty się uchowałeś, ale każde drzwi mają takie same "dzyndzle" jak w polonezie.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1372 dnia: Styczeń 11, 2017, 01:01:29 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
takich samych to nie maja wszedzie,
czasami sa takie zapadkowe przy klamkach wewnetrznych, albo nawet klamka wewnetrzna dociskana,
niemniej jednak nie spatkalem sie z autami, w ktorych nie ma w ogole mozliwosci recznego zaryglowania drzwi
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1373 dnia: Styczeń 11, 2017, 05:54:23 am »

Offline Rajdowiec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 377
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złombolowiec
    • Najsłabszy z możliwych Golf TSI
15 klockow za e36 w sedanie ? Rajdowiec sadomasochista <lol>
ktos Cie w ciula zrobil na dobre 10 klockow   

Znajdź oryginalne M52B28 (nieswapowane) z Mpakiem, klimatronikiem, zdrowym piecem i podłogą za 5kPLN to wyciągam oszczędności od ręku biorę 10 sztuk.
A jak nie znajdziesz to przestań śmieszkować ;)

E36 to idealne auto żeby pokazać rozstrzał cenowy. Kupisz gruza nawet za 1500zł, 2.8 jak uprzesz to wyrwiesz za 5kpln. Ale co z tego skoro to będzie gruz?
Ja za swoje dałem 16 i nadal nie był to ideał. Ale dobra baza. Pełny oryginał, wszystko zgodne z VIN i ani promila wieśtuningu.
RALLYCROSSSSSSSS

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1374 dnia: Styczeń 11, 2017, 08:14:12 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
takich samych to nie maja wszedzie,
czasami sa takie zapadkowe przy klamkach wewnetrznych, albo nawet klamka wewnetrzna dociskana,
niemniej jednak nie spatkalem sie z autami, w ktorych nie ma w ogole mozliwosci recznego zaryglowania drzwi

Napisał o Ibizie i do niej się ustosunkowałem.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1375 dnia: Styczeń 11, 2017, 13:37:43 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Ja za swoje dałem 16 i nadal nie był to ideał. Ale dobra baza. Pełny oryginał, wszystko zgodne z VIN i ani promila wieśtuningu.
i jaki w tym sens ? 16klocow za starego grata, ktory jeszcze nie jest idealem, tylko jakas baza - na tym zyskuja tylko sprzedawcy wciskajacy taki kit,
za taka cene to powinien byc taki ideal spod koca, ktorym szkoda jezdzic,zeby sie nie pobrudzil,
kilka lat temu byl wlasnie taki 323i za 17 czy 18 klockow i jakos nie rzucali sie na niego ,
za takie pieniadze mozna kupic e46 coupe w bardzo dobrym stanie ,jakiegos rodzyna e36 coupe ,co i tak jest naciagane, bo klasyk itp.
ale sedany nie maja powazania, na dzien dzisiejszy nic w nich ciekawego nie ma, wiec ceny sa niskie,
duzo zaplacic moze za nie tylko ktos, kto o tym nie wie - napatrzyl sie na ceny coupe i M3 ,ale nie potrafi tego odroznic od sedana czy kombi, a nawet compakta,
za w sumie rarytasowe 323ti tez proboja wolac pieciocyfrowe sumy, tylko slabo cos im wychodzi sprzedaz

dlatego smieszkuje - to twoja kasa i twoja sprawa, ale gdy twierdzisz ze na dobre e36 trzeba wydac 15klocow i wiecej a ono nie bedzie idealne, to wtedy pozostaje tylko sie smiac,
gdyby taka informacje pozostawic bez echa to jeszcze ktos moglby sie nabrac,

a czy to bedzie silnik 2.8 ,2.5 czy 2.0 ,swapowany lub nie, to malo istotne ,
2.8 nie ma zadnej przewagi nad 2.5 ,bo 1KM sie nie liczy - no chyba ze ktos dąży na maksymalnego OC ;]
skoro samochod jest jakas bazą, to oryginalny nie pozostanie, wiec doplacanie nawet 1pln za oryginalnosc nie ma najmniejszego sensu,
dolozenie elektrycznych szyb, wymiana amortyzatorow/sprezyn czy wymiana jednego silnika R6 na wiekszy R6 to tylko kwestia trudnosci,
ale tak samo psuje "oryginalnosc"
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1376 dnia: Styczeń 11, 2017, 13:52:16 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ładne E36 Coupe 2.8 jest rarytasem i stad cena jest taka, a nie inna. A E46 coupe z 6 cylindrowka w bdb stanie za 16 tysięcy to owszem.  Ale angola. Jak coś sensownie wyposażonego z M54B25/B30 to 18-30, zależnie od rocznika. 2.8 to ok. 20, bo tylko 1999/2000.

A 2.8 ma dużą przewagę, bo kto jak kto, ale Ty powinieneś wiedzieć, że jeździ się momentem, a nie mocą. A jest go 35Nm więcej. Przy czym w M52 wystarczy montaż kolektora sscego z M50B25 (w M52Tu z M54B30) + remap sterownika i 215-220 koni i 290-300Nm spokojnie będzie. Podatek od aut powyżej 200koni w latach 90 w DE spowodował zdławienie 2.8 na "tylko" 193 konie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2017, 13:55:41 pm wysłana przez Multec »
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1377 dnia: Styczeń 11, 2017, 18:51:13 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4126
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Nie wiem gdzie Ty się uchowałeś, ale każde drzwi mają takie same "dzyndzle" jak w polonezie.
No właśnie ten egzemplarz ich nie posiada  - w tapicerce są tylko czarne zaślepki w tych miejscach. Serio - dłuższy czas szukałem czegokolwiek czym można by zaryglować drzwi i zwyczajnie nie ma.   <lol>
Drzwi wyglądają dokładnie jak te na zdjęciu tylko zamiast tego co wystaje są czarne zaślepki.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2017, 19:05:56 pm wysłana przez Grzech#1938 »
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1378 dnia: Styczeń 11, 2017, 19:07:05 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
A 2.8 ma dużą przewagę, bo kto jak kto, ale Ty powinieneś wiedzieć, że jeździ się momentem, a nie mocą.
wiem,ze momentem, ale na kolach ;>

Ładne E36 Coupe 2.8 jest rarytasem i stad cena jest taka, a nie inna.
powiedzmy,ze umiarkowanym i nad cupą bym sie tak nie dziwil ,ale sedan nie ideal to chyba sam przyznasz, ze jednak cos nie tak,
swego czasu widzialm na niemieckiej stronie bardzo ladnego rozwierta na 3.0 ,chyba Hamman ,albo podobnie brzmiaca nazwa - uwaga .. za 3000E,
wtedy sobie pomyslalem,ze to jednak rarytas i bardzo dobry stan ,to i cena jak za rarytas (i tak dwa razy nizsza niz za M3)
ale zwykle 328 sedan ? nikomu nie zabraniam przeplacac za cos co nie ma sensu ,bo "chcenie" akurat 2.8 i przez to podwojenie ceny sensu nie ma ,a dodatkowo ksztaltuje rynek w chora strone, gdzie jedynymi wygranymi sa Mirasy


A E46 coupe z 6 cylindrowka w bdb stanie za 16 tysięcy to owszem.  Ale angola. Jak coś sensownie wyposażonego z M54B25/B30 to 18-30, zależnie od rocznika. 2.8 to ok. 20, bo tylko 1999/2000.
e46 nie da sie ogladac na alledrogo, dopiero jak ograniczylem do coupe to dalo sie to ogarnac i w okolicy 15 kafli jest od zaj... ladnych egzeplarzy z 2.0 i 2.5 wiec srogo sie mylisz,
takich wiekszych silnikow jak 3.0 czy stare 2.8 jest malo i Mirasy sa w swoim zywiole, wiec z miejsca je pomijalem,
tzn. M54B30 moze nie jest tak malo,ale sa w nowszych rocznikach co podnosi cene i dodatkowo z racji, ze to mocna wersja,
tylko ze on ma 230KM ,czyli roznica wzgledem 190KM i 170KM jest juz zauwazalna ,a w M52B28 jest tylko legendarna
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: nowe auta - czyli "boże co ty robisz z tą motoryzacją..
« Odpowiedź #1379 dnia: Styczeń 11, 2017, 19:37:17 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
No to jak wiesz to pewnie domyślasz się, że jest go więcej na kołach w 2.8. i jedzie odczuwalnie lepiej, a o tym, że się dużo lepiej modzi wspominałem wyżej. Po prostu jest to silnik lepszy niż 2.5. + ma kuty wał i korby. Taniej na pewno będzie kupić 325/323, ale niektórzy lubią mieć zgodność VINu ze stanem rzeczywistym.

Pisałem również wyżej, że 328i w sedanie to można spokojnie do 13k wyrwać fajne. Cena Coupe jedynie zrównuje się z E46.

Rację mogę Ci przyznać tylko i wyłącznie w kwestii E46 Coupe 2.0 i 2.5 sprzed "liftu" silnikowego czyli M52Tu. Ale większość z nich ma już konkretny przelot + pierwsze roczniki mają problemy z pękaniem podłogi przy tulejach wózka dyfra więc z bliska mogą wcale nie być tak fajne, jak na zdjeciach.
2.2 czy 2.5 M54 nie są już takie tanie (a jeżeli są to albo przełożony angol, albo na start trzeba wrzucić 5k), a raczej kupując E46 wolałbym coś świeższego, chociażby z 2002/2003 przynajmniej z xenonem, klimatronikiem, sportsitzami i DSC, a za takie egzemplarze (bez Mpakietu) to okolice 20 trzeba zapłacić. Polifty Coupe to ciężko poniżej 23 coś znaleźć.
W zeszłym roku obejrzałem naście E46 więc "troszkę" znam temat.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...