GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > Silniki OHV 1.3 1.5 1.6

Nie trzyma obrotów na benzynie z zasilonym stag 50 1.6 GLI Atu Plus '98 Bosch

(1/8) > >>

saper88:
Witam wszystkich zgromadzonych  <jupi>

Mam następujący problem z Polonezem atu plus '98 Bosch z sterownikiem gazu Stag-50.

Jadąc na gazie sam chaotycznie raz po raz przełącza się na benzynę i z powrotem na gaz, słychać tylko ciągłe załączanie elektrozaworu na butli. Czasami zapala sie lampka check engine. Czasem jest tak że przejadę nawet 50 km na gazie bez problemu, a czasem dostaje jakiegoś szału i ciągle się przełącza Benzyna/LPG

Na benzynie występuje problem z biegiem jałowym. Trzyma wolne obroty nawet przez 5-10 minut by po chwili zacząć się dusić do 500 obr/min i finalnie zgasnąć - chyba że w momencie gdy telepie się na tych 500 obr szybko wyjmę bezpiecznik od zasilania sterownika LPG, wtedy obroty podnoszą się do znamionowych i problem z gaśnięciem znika.

Wymieniłem już silniczek krokowy biegu jałowego oraz sterownik od gazu stag-50 - bez rezultatu.  <uoee>

Byłem z tym u gaziarza, ale nie udało mu sie nic stwierdzić, a jego komputer nie chciał zagadać z poldżerem  ;-|

Możecie podpowiedzieć co jeszcze mógłbym sprawdzić? już skończyły mi sie pomysły

Pozdrawiam

diodalodz:
złe zasilanie sterownika. Albo zimne luty złącza na płycie PCB albo jakiś inny problem.

saper88:
Tylko że sterownik stag-50 już wymieniłem na inny, i nie było żadnej zmiany. Dzisiaj zmierzę jakie jest napięcie podawane na ten sterownik

Sławek#1978:

--- Cytat: saper88 w Maj 17, 2023, 15:55:06 pm ---Tylko że sterownik stag-50 już wymieniłem na inny, i nie było żadnej zmiany.
--- Koniec cytatu ---
Zasilanie przy akumulatorze jeszcze sprawdź, może być że coś jest luźne i kontaktuje jak mu się podoba.

diodalodz:
albo zwarcie cewki w LPG . Zmierz opory cewek elektrozaworów przy butli i reduktorze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej