Autor Wątek: GAŹNIK A ELAKTRYCZNA POMPA PALIWOWA  (Przeczytany 2435 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GAŹNIK A ELAKTRYCZNA POMPA PALIWOWA
« dnia: Październik 18, 2009, 17:19:05 pm »

TERY

  • Gość
Witam jako że mojej walki z silnikiem fiata jest ciąg dalszy pojawił się następny problem, mam już auto uruchomione i wszystko jest ok ale nie mam pojęcia jak rozwiązać sprawę układu paliwowego tzn mam gaźnik z powrotem ale pompka daje na tyle wysokie ciśnienie że zawór iglicowy nie daje rady odciąć paliwa. myślałem o słabszej pompie paliwowej ale też żeby dać trójnik na wejściu i do gaźnika i podpiąć do do powrotu. dodam tylko że nie mam możliwości podpięcia mechanicznej pompy bo to był silnik z wtryskiem. czekam na pomoc

GAŹNIK A ELAKTRYCZNA POMPA PALIWOWA
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2009, 17:56:48 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2612
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
trójnik to dobre wyjście ale może być problem z dobraniem średnicy otworka ograniczającego powrót. może się okazać,  że o ile na wolnych obrotach paliwa jest wystarczjąca ilość,  to przy dużym obciążeniu go brakuje. najlepszym choć droższym rozwiązaniem jest pompka o właściwym dla gaźniku ciśnieniu. takim któremu zaworek iglicowy jest w stanie sprostać.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

GAŹNIK A ELAKTRYCZNA POMPA PALIWOWA
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2009, 19:28:28 pm »

TERY

  • Gość
znajomy podpowiedział mi abym dał opornik na pompę paliwową przez co da miejsze ciśnienie i jest sząsa że nie przeleje gaźnika ale nie wiem jak długo pompa wytrzyma. (*a i jeszcze jedno pompa od pontiaca 3.8l podejrzewam że też za bogato)

GAŹNIK A ELAKTRYCZNA POMPA PALIWOWA
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 18, 2009, 23:55:04 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Masz pompe od Abimexa ?
Wyjmij.. na niej masz na klucz imbusowy zawór. Możesz go zamknąć o 50% i powinno być dużo mniejsze ciśnienie.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

GAŹNIK A ELAKTRYCZNA POMPA PALIWOWA
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 19, 2009, 00:03:15 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
U Siebie dałem dwa trójniki na wyjściu z pompy -jeden koniec pierwszego trójnika zaraz za pompa wraca tam gdzie jest odpowietrzenie baku ,a gaźnik MUSI mieć powrót paliwa- wtedy paliwa ci na pewno nie braknie  i nie będzie go przelewać ponieważ pompa od abimexa ma bardzo duza wydajaność jak na gaźnik .Najlepiej jednak zainwestować w odpowiednia pompę do gaźnika- może być jakaś używka np ze starej Hondy na gazniku
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

GAŹNIK A ELAKTRYCZNA POMPA PALIWOWA
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 19, 2009, 14:21:33 pm »

Offline ujban88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 262
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p
dałeś pompke od wtryskowca?
przerabiałem to osobiscie
zrób dwa trójniki i wstaw tak jak na foto

następnie wyczaruj gruby przewód metalowy z małym prześwitem (max 1,5mm) i włóż w miejsca oznaczone 2
Moc V-ki

GAŹNIK A ELAKTRYCZNA POMPA PALIWOWA
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 24, 2009, 02:19:04 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2085
albo zamontuj pokrywę gaźnika z powrotem . to raz. Dwa możesz dać pompę elektryczną do auta z gaźnikiem dają max 0,5 bara . np taką .
http://allegro.pl/item753497186_pompa_paliwa_do_gaznika_gaznik_gaznikowa_nowa.html
i do tego ta wersja gaźnika :
http://allegro.pl/item777421881_nowy_gaznik_polonez_caro_1_6.html
Powrót też jest zrobiony na zasadzie trójnika nad zaworkiem iglicowym z tym że kruciec powrotu ma wywiercony otwór jedynie na ok 2 mm .

GAŹNIK A ELAKTRYCZNA POMPA PALIWOWA
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 24, 2009, 07:35:44 am »

Offline ujban88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 262
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p
to co wyrysowałem schematem to robiłem znajomemu
sam mam elektryczną pompkę paliwa typową do gaźnika, słychać gdy ciągnie paliwo, podczas przełączania z gazu na benzyne jest chwilowe zwolnienie auta ponieważ tak szybko to ona nie pompuje
Moc V-ki