Autor Wątek: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017  (Przeczytany 238352 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1300 dnia: Listopad 08, 2017, 17:02:50 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13833
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Ty mi tu nie śmieszkuj :P Miałem BRC Blitza, ale ponieważ nie wiedziałem jak to skonfigurować pod rovera i nie chciało mi się za bardzo z tym bawić to założyłem prymitywnego, ale prostego w montażu stag2w.
blitz to sterownik z krokowcem i podlaczony do lambdy o mozliwosciach podobnych jak stag2L,
stag2W to centralka do przelaczania w wersji wtryskowej, niczym nie steruje ,dopiero polaczenie stag2w+stag2L daje legalny sterownik do wteysku,
2L ma krokowca ze sruba  i nie wzbogaci mieszanki ponad ustawienia sruby, ale jak najbardziej potrafi ja zubozyc

Możesz jaśniej? Przecież to nie będzie czekało 2 lata na montaż a co najwyżej rok, więc w razie hallo można to odesłać.
gwarancja to nie tylko okres do pierwszego uzycia, ale glownie na czas eksploatacji,
sterownik jak kazda elektronika psuje sie rzadko, ale jednak potrafi pasc,
parowniki to zalezy jaki model, jaka budowa, jedne bardziej oplaca sie naprawic samemu niz na gware wysylac, a inne (np. ACr150) nie maja nawet zestawow naprawczych,
wtryskiwacze jako urzadzenie precyzyjne w wykonywaniu swoich mechanicznych funkcji ... im gwarancja dluzsza tym lepiej
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1301 dnia: Listopad 08, 2017, 18:23:18 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
blitz to sterownik z krokowcem i podlaczony do lambdy o mozliwosciach podobnych jak stag2L,
stag2W to centralka do przelaczania w wersji wtryskowej, niczym nie steruje ,dopiero polaczenie stag2w+stag2L daje legalny sterownik do wteysku,
2L ma krokowca ze sruba  i nie wzbogaci mieszanki ponad ustawienia sruby, ale jak najbardziej potrafi ja zubozyc
W Blitzu niema krokowca tylko jest elektrozawór dławiący przepływ gazu do miksera, nawet w manualu do niego jest napisane żeby tych niby wyjść do krokowca nigdzie nie podłączać. Dodatkowo całą elektronikę sterującą przełączeniem LPG/PB ma zawartą w sobie. Chyba jasno się wyraziłem, że nie mam ŻADNEGO sterownika do gazu, więc wywody o stagu2w są z dudy.

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1302 dnia: Listopad 08, 2017, 18:38:20 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13833
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tak blitz ma attuator bez krokowca - i co z tego, napisalem tak,zebys zrozumial,

jasno napisalem, ze Igen jest przeznaczona do gaznika, a nie wtrysku,
masz nie odpowiednia instalacje i nie legalna przy okazji, ale masz duzo powiedzenia jaki to niby LPG jest beee, opierajac to oczywiscie na swoim przypadku nieumiejetnego poslugiwania sie urzadzeniem,
jestes typowym przedstawicielem grupy zwlajacej wine za swoja nieudolnosc na rzeczy martwe - w takim przypadku mam zawsze jedna rade : zdemontuj instalacje, oszczedzisz 65pln przy przegladzie,
pamietaj,ze gaz niszczy silniki, ale tylko tym, ktorzy go nie maja

swoja droga to dziwne,ze ktos srający żarem na kazde odstepstowo od przepisow jezdzi z nielegalna instalacja - nie boisz sie,ze wybuchniesz przez ta srube na wezu ;> ??
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1303 dnia: Listopad 08, 2017, 19:19:31 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
<lol>
W sumie to racja, gaźnik powinien pracować praktycznie tak samo na benzynie jak i na gazie, a że nigdy polonezem na gaźniku nie jeździłem na PB to nie miałem porównania, za to w porównaniu do wtrysku jest przepaść.
Tylko jak akutator miałby dokonywać korekty lambady przy przyspieszaniu skoro wtedy nawet wskazania sądy nie są ustabilizowane? To się może przydać tylko w przypadku dłuższej jazdy ze stałymi parametrami, a tak przy gwałtownym przyspieszaniu tylko zamula niepotrzebnie silnik, chyba, że na wskazania sondy reaguje z kilku-kilkunastu sekundowym opóźnieniem.
pamietaj,ze gaz niszczy silniki, ale tylko tym, ktorzy go nie maja
Napisałeś to, żeby zabłysnąć czy wyrobić długość posta? ;]

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1304 dnia: Listopad 08, 2017, 21:01:57 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13833
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
W sumie to racja, gaźnik powinien pracować praktycznie tak samo na benzynie jak i na gazie, a że nigdy polonezem na gaźniku nie jeździłem na PB to nie miałem porównania, za to w porównaniu do wtrysku jest przepaść.
w sumie dalej tak samo bredzisz, ale cóż począć,
po prostu gaźnik dawkuje paliwo na tej samej zasadzie jak mikser, odpowiedni ksztalt i dlugosc przewodu dolotowego nie jest przypadkowy, tak jak ksztalt miksera i parametry parownikow - jakby nie patrzec, to projektowane byly dla ukladow gaznikowych, dlatego prawidlowo dzialaja na gaznikach i jednopunktach dziedziczacych wiele cech dolotu po gaznikowcach,
wlozenie jakiejs podziurawionej zwezki w gumowa rure prowadzaca do przepustnicy kolektora MPI "lekko" zaburza parametry pracy tych zaprojektowanych na inne warunki pracy parownikow,
 jakbys jezdzil roverkiem na cis. w listwie 2 bary i odpietej sondzie lambda to ciekawe jaka przepasc bys widzial do tej skaszanionej instalacji Igen, ktora masz zamontowana ? nagle benzyna to by byl chłam i zyciowa porazka breksitowcow ?


Tylko jak akutator miałby dokonywać korekty lambady przy przyspieszaniu skoro wtedy nawet wskazania sądy nie są ustabilizowane? To się może przydać tylko w przypadku dłuższej jazdy ze stałymi parametrami, a tak przy gwałtownym przyspieszaniu tylko zamula niepotrzebnie silnik, chyba, że na wskazania sondy reaguje z kilku-kilkunastu sekundowym opóźnieniem.
nie chce mi sie i to nie miejsce, zeby tlumaczyc, gdzie sie mylisz w kazdym z tych zdan, dlatego :
 wszystko jest mozliwe , pod warunkiem, ze nie wiesz o czym mowisz

Napisałeś to, żeby zabłysnąć czy wyrobić długość posta? ;]
ile razy mozna blyszczec powtarzajac kilka razy to samo zdanie ,
a wiec padlo na dlugosc posta
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1305 dnia: Listopad 08, 2017, 21:30:27 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak

Tylko jak akutator miałby dokonywać korekty lambady przy przyspieszaniu skoro wtedy nawet wskazania sądy nie są ustabilizowane? To się może przydać tylko w przypadku dłuższej jazdy ze stałymi parametrami, a tak przy gwałtownym przyspieszaniu tylko zamula niepotrzebnie silnik, chyba, że na wskazania sondy reaguje z kilku-kilkunastu sekundowym opóźnieniem.

Też mnie to zawsze zastanawiało, ale w praktyce działa. Miałem również funkcję hamowania silnikiem.

A podsumowując, to mając LPG I gen w "wtrysku", rzeczywiście może to nie działać prtawidłowo. Zapewne benzyna w tej konfiguracji też niezbyt dobrze później działa.

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1306 dnia: Listopad 08, 2017, 22:05:46 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Chodziło mi o silnik z gaźnikiem, jak działa gaźnik wiem, więc wykład o zasadzie działania gaźnika był niepotrzebny.

jakbys jezdzil roverkiem na cis. w listwie 2 bary i odpietej sondzie lambda to ciekawe jaka przepasc bys widzial do tej skaszanionej instalacji Igen, ktora masz zamontowana ? nagle benzyna to by byl chłam i zyciowa porazka breksitowcow ?
Pewnie bym widział, albo i nie. Przyczepiłeś się tej I gen. w Roverze jak rzep psiego ogona, jednocześnie przemilczasz fakt, że OHV z II gen. też nie chodziło zbyt rewelacyjnie w porównaniu z OHV na samej benzynie.
Niebawem będę musiał zrzucić deskę coby wypruć z wiązki instalację do klimy to pewnie się pokuszę o założenie Blitza i zobaczę jak bardzo i czy w ogóle będzie coś lepiej niż do tej pory.
nie chce mi sie i to nie miejsce, zeby tlumaczyc, gdzie sie mylisz w kazdym z tych zdan, dlatego :
Wiem, że wiesz o co mi chodzi, lambda ma stabilne wskazanie, tyle, że pokazuje chroniczne przelanie, więc komp nie bierze jej wskazań jako wyroczni przynajmniej jeszcze nie z tym EURO. Chyba, że akutator ma nie dopuścić do zalania poniżej lambdy 0,8 i dlatego samochód przyspiesza jednocześnie nie "trując" nadmiernie otoczenia.

A podsumowując, to mając LPG I gen w "wtrysku", rzeczywiście może to nie działać prtawidłowo. Zapewne benzyna w tej konfiguracji też niezbyt dobrze później działa.
W tym wydaniu to w ogóle dobrze, że ten samochód jeszcze jeździ, bo ten rok jak chodzi o motorownie za wesoły dla tego auta nie był. Najpierw padło 1,6, potem pompa paliwa, teraz słupek jest 1,4 (jak wspomniałem w niezbyt wesołym stanie) na sterowniku od 1,6. Choć jak gdzieś słyszałem 1,6 ma trochę wcześniejszy zapłon, więc jeśli 1,4 lata na mapach z 1,6 i LPG to może wykorzystać więcej energii z detonacji w cylindrze, bez zabawy w wariatory zapłonu, więc przypadkiem taki setup mógł bardziej wyjść na plus niż minus, tyle, że przez brak korekty składu mieszanki "dół" obrotów jest słaby, na "górze" jest już całkiem spoko.
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2017, 22:09:45 pm wysłana przez Gomulsky »

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1307 dnia: Listopad 08, 2017, 22:51:38 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4684
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Pewnie bym widział, albo i nie. Przyczepiłeś się tej I gen. w Roverze jak rzep psiego ogona, jednocześnie przemilczasz fakt, że OHV z II gen. też nie chodziło zbyt rewelacyjnie w porównaniu z OHV na samej benzynie.

Yyy że co? Według mnie OHV chodzi na gazie lepiej niż na benzynie (szczególnie gaźnikowiec), a druga generacja na wtrysku daje tak fajną dynamikę, że czujesz się jakbyś prawie jechał na benzynie. Jak auto "nie idzie" na gazie, to masz kiepską/zużytą instalację i tyle według mnie.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1308 dnia: Listopad 09, 2017, 01:03:19 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13833
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Wiem, że wiesz o co mi chodzi, lambda ma stabilne wskazanie, tyle, że pokazuje chroniczne przelanie, więc komp nie bierze jej wskazań jako wyroczni przynajmniej jeszcze nie z tym EURO. Chyba, że akutator ma nie dopuścić do zalania poniżej lambdy 0,8 i dlatego samochód przyspiesza jednocześnie nie "trując" nadmiernie otoczenia.
moge sie tylko domyslac i z tych domyslow wychodzi mi, ze sie mylisz,
o jakie kokoEUROspoko chodzi to juz nie wiem, nic mi tez nie wiadomo na temat ignorowania lambdy podczas przyspieszania przez stagaXL/50/100/150 ,bingoM/S ,AL700,maxiLambda, Voili+ i co tam jeszcze montowalem i regulowalem,nawet pół sterowniki stag2L , miniLambda i AL600  caly czas reguluja

Przyczepiłeś się tej I gen. w Roverze jak rzep psiego ogona, jednocześnie przemilczasz fakt, że OHV z II gen. też nie chodziło zbyt rewelacyjnie w porównaniu z OHV na samej benzynie.
niezly troling, tak sie sklada ,ze OHVki GLI chodza na IIgen wysmienicie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1309 dnia: Listopad 09, 2017, 09:10:46 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
domyslow wychodzi mi, ze sie mylisz,
o jakie kokoEUROspoko chodzi to juz nie wiem, nic mi tez nie wiadomo na temat ignorowania lambdy podczas przyspieszania przez stagaXL/50/100/150 ,bingoM/S ,AL700,maxiLambda, Voili+ i co tam jeszcze montowalem i regulowalem,nawet pół sterowniki stag2L , miniLambda i AL600  caly czas reguluja
Czyli, że jednak sterowniki do LPG regulują nadążanie. Mowa o ojro2 i sterownikach do do PB, bo zdaje się większość podczas przyspieszania przechodziła w otwartą pentlę.

niezly troling, tak sie sklada ,ze OHVki GLI chodza na IIgen wysmienicie
Ja o GSi, Ty o GLi ehhh... Do dudy z takimi dywagacjami.

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1310 dnia: Listopad 09, 2017, 09:40:57 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
Dla dywagacji na temat LPG jest specjalny dział w technice. W ramach tematu  to po pawie rocznym przestoju  przegoniłem ta kupę złomu. Przesiadka z 6 lat młodszego  Sceniola do poloneza to jak cofnąć się w czasie o prawie 50 lat.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1311 dnia: Listopad 09, 2017, 10:18:58 am »

Offline paweł1989

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 16V Orciari & Atu 1.8 16V
Zastanawiam się tylko nad wtryskami, bo te bardzo szybkie są potrzebne do fullgrupy, a obecnie mam sterownik od 1,6, który jest już na półsekwencji, de facto sterownik od 1,8 też będzie na półsekwencji, więc jakie wtryski będą do tego dobre?

Zależy na jakim kompie postawisz 1.8. Jak na kompie od freelandera i naszych niebieskich wtryskach to czasy są dosć długie, hany czy barracudy nie są wymagane. Ale ja polecam bardzo jednak postawić 1.8 na kompie od MGF. Mocy tyle samo, ale jednak inne mapy i wg mnie lepsza reakcja na gaz/wkręcanie się. Ale do tego potrzeba wieksze beżowe wtryski, wiec mimo sterowania pół grupowego, czasy są zbliżone do tych z 1.4. Widzę jak teraz ciezko ogarniaja moje hany czasy rzędu 2ms, więc na pewno zasotosuje je do 1.8 jeszcze raz :)

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1312 dnia: Listopad 09, 2017, 16:28:59 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13833
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Mowa o ojro2 i sterownikach do do PB, bo zdaje się większość podczas przyspieszania przechodziła w otwartą pentlę.
bosch mono motronic spelnia ojro2 w PN GLI ,a w petle otwarta nie przechodzi
Ja o GSi, Ty o GLi ehhh... Do dudy z takimi dywagacjami.
a czym sie rozni zasilanie GSI od roverka ? jeden i drugi to MPI ,wiec wypadaloby,zeby zachowywaly sie podobnie po wsadzeniu skarpety w dolot
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1313 dnia: Listopad 09, 2017, 16:52:24 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
poza tym ogólne zachowanie się silnika zdecydowanie na + w przypadku benzyny.

Nie zgodzę się . Kumpel ma wąskiego 92 z 1.6 rovera na wałkach 1.8 +  Instalacja sekwencyjna którą sam zakładał . Na gazie silnik chodzi równiej mniej lata lewarek skrzyni biegów na luzie . Odpala od strzała

Zresztą wiesz chyba  o którym poldonie mówię bo go widziałeś jak byliśmy na wiosennym spocie Kombi,Zielonym Poldoroverem i właśnie serbnym wąskim (na szerokim zawiasie)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1314 dnia: Listopad 09, 2017, 19:52:58 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
bosch mono motronic spelnia ojro2 w PN GLI ,a w petle otwarta nie przechodzi

Niech se spełnia ale tak "kur*" muli że się tym padłem jeździć nie da .Miałem abimexa miałem boscha . Wracając z tym mono dziadostwem po krakowie jak go kupiłem + Gazidło maluch mnie łotał jak chciał po mieście ... Nigdy tego draństwa na oczy nie chce widzieć .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1315 dnia: Listopad 09, 2017, 20:21:18 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
a czym sie rozni zasilanie GSI od roverka ? jeden i drugi to MPI ,wiec wypadaloby,zeby zachowywaly sie podobnie po wsadzeniu skarpety w dolot
No i tym optymistycznym akcentem można zakończyć całą dysputę bo jednak są powody aby twierdzić, że jakiekolwiek MPi nawet na II gen. może nie chodzić tak fajnie jak na samej benzynie.

Nie zgodzę się . Kumpel ma wąskiego 92 z 1.6 rovera na wałkach 1.8 +  Instalacja sekwencyjna którą sam zakładał . Na gazie silnik chodzi równiej mniej lata lewarek skrzyni biegów na luzie . Odpala od strzała
Przecież tutaj się dyskusja toczy o prymitywnych instalacjach LPG I i II gen... 
Znacznie lepsze zachowanie na sekwencji zostało ustalone. Logiczne jest, że skoro masz pełną regulację nad dawką paliwa, czasem jego podania itp. parametrami to silnik będzie pracował znacznie lepiej niż bez możliwości takich regulacji i korekt. To trochę tak jakbyś porównał silnik z lat 40 XX w. z obecnymi jednostkami napędowymi.

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1316 dnia: Listopad 09, 2017, 20:35:14 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13833
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Znacznie lepsze zachowanie na sekwencji zostało ustalone.
zebys sie nie zdziwil,
u kumpla w focusie2 1.6 na stagu300 byl taki LAG przy wychodzeniu z wolnych obrotow, ze musial sie nauczyc z tym ruszac, bo silnik mu gasl (za szybko odpuszczal sprzeglo),
nawet skrocenie wezykow do 5cm nie wyeliminowalo tego zjawiska, chociaz troche sie zmniejszylo,
po prostu stag300 tego nie ogarnia,
ale szlo sie przyzwyczaic, sa auta ktore na benzynie maja laga np. Carisma 1.8 GDI (z tego co na szybko pamietam)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1317 dnia: Listopad 09, 2017, 20:54:01 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3438
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Cóż gdzie jest moderator?
Bo jakiś tu spam się zrobił nie na temat.
A zapomniałem Pan moderator daje ostrzeżenia za postawienie do pionu znajomków.
Dostałem partię owiewek heko jeszcze z flagą USA.
Co dziwne rozeszły się jednego dnia i co najlepsze wziął je jeden gość.
A trafiły się moje ulubione zielone i pomarańczowe.


FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1318 dnia: Listopad 09, 2017, 21:20:13 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4684
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Na allegrogo były? Znowu przegapiłem :P.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1319 dnia: Listopad 09, 2017, 21:56:41 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
A trafiły się moje ulubione zielone i pomarańczowe.
Pomarańczowe, czy "miodowe"  :-) bo i takie określenie tu funkcjonowało.Mam rozumieć, że takie, jak na tym wspaniałym pojeździe?
https://youtu.be/gUjnijFa8ko?t=99
Pasowały by mi do lakieru w plusie.Że też nie siedzę non stop na allegro i nie przeglądam aukcji.
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2017, 21:58:13 pm wysłana przez Buźka »