Autor Wątek: 1.6 gsi za dużo pali  (Przeczytany 7451 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

1.6 gsi za dużo pali
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 17, 2007, 22:45:39 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
ugresia, jest galeria ale mało ludzi wrzuca tam fotki aut.
Samochód pracownika FSO, bogate wyposażenie, brak gazu no i z powodu braku jakiegokolwiek zainteresowania blachą rozpadł sie... Ale silnik pewnie dalejby jeździł.

1.6 gsi za dużo pali
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 18, 2007, 01:13:09 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Syntetyk w ohvce to jak najbardziej trafny wybór mój brat również posiada GSI  które przez cały swój żywot ma zalewany pełen syntetyk Mobil 1 przebieg 110 tys. nie biorąc grama oleju i wierzcie bądź nie ale 170 jechałem jako pasażer nim na gazie dla mnie to był szok, a sam osobiście w tym roku jadąc nad morze jechałem w 4 osoby plus bagaż lekko powyżej 160 i jeszcze szedł ale niestety szwagra matiz przy 150 mówił dość panie :P i po jeździe swoim GLE i jego GSI wnioskuję że pierwsze 3 biegi to myślę że mój idzie lepiej z czwórką jest podobna elastyczność ale nie wiem co jest z tą piątką u niego że on ma tyle dynamiki na niej i da radę się wkręcać coraz to wyżej i wyżej  :P może dzięki temu dłuższemu dolotowi nie mam pojęcia fakt faktem że nie raz tiry łatałem na piątym biegu  :wink:

1.6 gsi za dużo pali
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 18, 2007, 10:15:36 am »

Cycu_E30

  • Gość
Łukasz#842, nie ma co, i tak (choc to forum poloneza) kazdy posiadacz ohv-ki uslyszy jedno : WŁÓŻ ROVERA......

kiedy to np. na forum glupiego golfa posiadacz najslabszego 1.4 pytajac o przerobki czy o cos innego otrzyma ogrom odpowiedzi zwiazanych z przerobka a nie wymiana jego silnika.

to najbardziej boli.

1.6 gsi za dużo pali
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 18, 2007, 15:05:21 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
wlasnie tutaj w PTK widze panuje taki głupi stereotyp ze OHV to gówno a Rover to Pan i Władca -tylko dlaczego wiekszosc roverow jest zajechanych i z padajacymi uszczelkami / z zajechanymi mostami ?Jesli sa takie dobre to powinny wytrzymywac takie piłowanie wkoncu sa wysokoobrotowcami...niewiem... jak sie dba to regularnie wymienia wszystko na czas i OHV pozyje i polata swoje mimo niezaawansowanej technologii jak na dzisiejsze czasy.
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

1.6 gsi za dużo pali
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 18, 2007, 15:46:56 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
ohv robiły u mnie max 40 tyś po remoncie :P i to ciągłe w nich dłubanie mnie dobijało
Rover po przebiegu 180tyś tez tyle wytrzymał i nie robiłem w nim nic. (wymiana pompy wody aby)
Spokojnie można by nimz robić kolejne dziesiątki km ale mnie denerwuje spalanie 1l oleju na ok 1000km
Most to i ohv zarąbałęm dwa :D
ohv to chodzi cichutko do 30tyś po remoncie  dlaje pow 4 tys to jakby sie to wszystko tam mieliło.
Wywazałem tłoki, korbowody, spasowywałem kolektory etc etc etc i fige to dawało. róznica była tak nieznaczna ze szkoda gadac,
DOHC fiata jest o kilkaset procent lepszy od OHV
a co do mojego zajechanego rovera ponizej 11 do 100 z 2 osobami :) wynik  :arrow: powtarzalny. Roverowcy to zazwyczaj osoby które uciekły z OHV
ja przesiadając się szukałem albo 2,0 albo klekota albo włąsnie roverka.
zamiast ohv rovera sięnie opłaci, lepiej DOHC fiata
do rovera potzreba całego dawcy
a co to jest padnieta uszczelka pod głowicą ?? chyba musiał bym zimny silnik butować ile wlezie bo już 5 silników skatowałem i uszczelka nigdy nie padła

[ Dodano: 2007-08-18, 15:53 ]
cycu koło lekie allegro 120zł
polerowanie kolektorów
obniż głowicę, podfresuj tłoki by zawory po sciąciu głowicy sie nie spotkały z nimi
układ korbowy gsi mają troche lepiej wywazony wiec nie musisz wywazac
Wałeł sportowy jak najbardziej.
Zwiększ minimalnie cisnienie w układzie wtryskowym
zrób to wszystko a przy dobrych wiatrach i zdrowym silniku zyskasz ok 10% mocy
opłąci się ??

1.6 gsi za dużo pali
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 18, 2007, 21:47:42 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Wywalajac tapicere ze srodka, fotele, kolo zapasowe, zastapic szyby pleksa... wyjdzie na to samo.
OHV ma jeździć, nie latac. I jako d.u.p.o.w.ó.z ktory sluzy do wozenia sie z punktu a do punktu B nadaje sie doskonale.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

1.6 gsi za dużo pali
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 18, 2007, 23:10:25 pm »

Cycu_E30

  • Gość
Van#1860, ja bardzo dobrze zdaje sobie sprawe z tego co poasiadam, - to tylko OHV, przypomnijcie sobie co mi mowiliscie o kreceniu na takie obroty najakie krece swoje ohv ......... , dlatego sie sprzeczam.

ja osobiscie jestem fanem DOHC fiata

1.6 gsi za dużo pali
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 18, 2007, 23:19:28 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Stingerek dobrze mówisz Van co do tych 40 tys. to nieźle musiałeś te silniki katować bo ja np. u siebie mam obecnie zdrowo więcej po samej wymianie panewek mam prawie 50 tys. i to właśnie na tym motorku zdobywałem pierwsze szlify 3 lata śmigam, nie raz ten silnik widzi 6 tys. i tam nie ma problemu z dopompowaniem oleju powyżej 0,4 więc myślę że te silniki najbardziej nie lubią ruszania z piskami, jazdy poniżej 2 tys. obrotów oraz przyczepek  :P

1.6 gsi za dużo pali
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 18, 2007, 23:26:47 pm »

Cycu_E30

  • Gość
pozatym VAN niezrozumiales mnie, nie chodzi mio to ze to czy to jest zle, leczo to ze jesli ktos jest na danym forum milosnikow danej marki ,i zachowuje sie jak milosnik to powinien akceptkowac oraz pomagac uzytkownikom nawet tych "gorszych"silników", czego na tym forum naprawde nie mozna zauwazyc, tutaj jedyne odpowiedzi na temat przerobki ohv to "rover" lub cos innego,

[ Dodano: 2007-08-18, 23:28 ]
wezmy pod uwage najslabszego golfa 1.4 - duuuuuuuuuuzo slabszego od ohv, no i? ktoś potępia? pomagają czlowiekowi zeby w miare swoich mozliwosci polepszyl jego osiągi...

1.6 gsi za dużo pali
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 18, 2007, 23:28:58 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Panowie, temat jest o czymś innym...
Ogarnijcie sie

1.6 gsi za dużo pali
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 22, 2007, 13:58:28 pm »

e_gregor

  • Gość
Cytat: "SeBa"
wlasnie tutaj w PTK widze panuje taki głupi stereotyp ze OHV to gówno a Rover to Pan i Władca


Nie zgadzam sie. Miałem poldka OHV i nap rawdę lubiłem ten silnik (poza brakiem mocy) i przez to marzy mi sie kancik z OHV :) Teraz mam OHC forda i to tez dobry silnik.

Co do duzego spalania w GSI - koleś tez ma ten problem. Auto idzie jak burza, komp diagnozowany, miksery zmieniane kilka razy, juz ma trzecia lambdę, zmieniony parownik i kompa. Cały czas niem oze zejśc poniżej 11l na trasie. A nie jest to świerzak bo poldkami zrobił setki tys km i czesto chwalił sie na prawde niskim spalaniem (jak na te auta) a teraz w GSI już niema czym ;)