Autor Wątek: Abimex problemy  (Przeczytany 2290 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Abimex problemy
« dnia: Wrzesień 30, 2011, 21:32:00 pm »

kazko kk

  • Gość
Elo.Mam 1,6 abimex z LPG 96r auta po wymianie silnika na też 1,6 abimex-a który jeździł tylko na benzynie ja dopiero zasiliłem go LPG.Jest problem silnik wymieniałem dość dawno, ale są problemy z nim od samego początku czyli od włożenia okazało się, że do kanału dolotowego dostała się podkładka i kawałek urwanego tego mocowania co jest pod podstawą filtra powietrza i konieczne było ściągnięcie głowicy.Po ściągnięciu głowicy zawory były ustawione na odczep się, ale silnik zagadał to był dobry znak .Ale chciał bym, żeby obroty nie falowały na poziomie 900-1000rpm i podczas ruszania potrafi zgasnąć jak się mu nie da więcej gazu podmieniałem krokowca, cpwk, moduł z cewkami [tps napewno sprawny sprawdzałem ]sonda,nowe kable WN świece podmieniane na nowe. Auto jak jedzie na benzynie przejedzie ok.600m zaczyna tracić prędkość i obroty dopiero po przełączeniu na LPG jedzie nie chce iść więcej jak 100km/h.Auto jedzie we wtorek do mojego zaufanego mechanika na ustawienie zaworów i czyszczenie całego układu wtryskowego koszt 200zł ehhh.Co mu jest?

P.S Silnik pracuje na oleju Castrol 15w40 biały oczywiście z nowym filtrem oleju, benzynie PB95 i LPG ze stacji ORLEN.Jest też nowy filtr powietrza i LPG.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2011, 21:51:40 pm wysłana przez kazko kk »

Odp: Abimex problemy
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 30, 2011, 21:36:55 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5137
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
A taka podstawowa sprawa,jak ciśnienie paliwa,ogólnie sprawność pompy,wymiana filtrów,przewodów,czyszczenie wtryskiwacza.Jeśli tu wszystko w porządku,to może jednak coś z "elektroniką"

Odp: Abimex problemy
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 30, 2011, 21:40:12 pm »

kazko kk

  • Gość
Nowy filtr powrotu paliwa ciśnienie na pompie nie mam jak sprawdzić, wtryskiwacz nie czyszczony. przewody dobre nie spękane zapomniałem dodać że to jest ATU <minus>.Przy wymianie Filtra powrotu paliwa leciła taka filetowa benzyna taka jak denaturat, a nie była wlewany.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2011, 21:41:45 pm wysłana przez kazko kk »

Odp: Abimex problemy
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 30, 2011, 21:53:21 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5137
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Może już cały zbiornik zasyfiony i wszystko przytyka  <co> jeśli cała elektryka nie szwankuje,to pewnie jedynie jakiś problem z paliwem.Skoro piszesz,że ujedzie kawałek i zdycha,to tak wygląda.Może się po prostu sitko w pompie już przytyka od syfu.To też możliwe.  ;-|

Odp: Abimex problemy
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 30, 2011, 22:07:08 pm »

kazko kk

  • Gość
Może już cały zbiornik zasyfiony i wszystko przytyka  <co> jeśli cała elektryka nie szwankuje,to pewnie jedynie jakiś problem z paliwem.Skoro piszesz,że ujedzie kawałek i zdycha,to tak wygląda.Może się po prostu sitko w pompie już przytyka od syfu.To też możliwe.  ;-|
Zbiornik, aż się prosi o wymianie bo chciałem wyciągnąć pompę paliwa to ukręciłem jedną szpilkę i dałem se siana, a jak zakładali mu hak to zrobili dziurę w zbiorniku skleili to i przycisnęli taką opaską ,a sitko może być też zapchane bo właśnie do niego się chciałem dostać.I jeżdże tylko na rezerwie nie tankuje więcej jak 1/4 ito nawet nie.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2011, 22:09:42 pm wysłana przez kazko kk »

Odp: Abimex problemy
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 30, 2011, 22:16:05 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5137
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
A jest tam odcięcie pompy paliwa podczas jazdy na gazie?Jeśli nie i jeśli jeździsz na rezerwie,to można przypuszczać,że pompa dostała już za swoje,bo jazda na rezerwie nie jest dla niej szczególnie zdrowa  <blee>

Odp: Abimex problemy
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 30, 2011, 22:18:44 pm »

kazko kk

  • Gość
Odcięcie jest centralka BRC bez krokowca.Pompa mogła dostać za swoje podczas jazy nie przekraczam 3500rpm, a na postoju nie więcej jak 5500rpm wymieniana była linka gazu.
A na rozgrzanym odpala praktycznie na dotyk ale nie zawsze.
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2011, 20:46:09 pm wysłana przez kazko kk »

Odp: Abimex problemy
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 11, 2011, 19:40:59 pm »

kazko kk

  • Gość
Nikt nie pomoże? :( A czy pompa może mieć coś do falowania obrotów? I czasem jak dojeżdżam do świateł i mocniej przyhamuje to zgaśnie na LPG i PB.
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2011, 19:43:08 pm wysłana przez kazko kk »

Odp: Abimex problemy
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 11, 2011, 21:11:45 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
na 100% przegnity zbiornik paliwa (raczej od góry lub cieniutko na paskach)
Zebrała się wilgoć , zbiornik zgnił.
Zdjąć zbiornik i wyczyścić intensywnie szczotką drucianą - na bank powypadają dziury. rzepłukać cały układ paliwowy i wymienić zbiornik.
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2011, 21:13:23 pm wysłana przez Stingerek »

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Abimex problemy
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 11, 2011, 21:18:19 pm »

kazko kk

  • Gość
Zbiornik klejony jakimś poxipolem kitem czy jakimś innym klejem bo jak mechanicy zakładali Hak to musieli ściągnąć zbiornik i zrobiła się dziura na wgłębieniu do pasa bo przerdzewiałe zresztą i tak zbiornik do wymiany bo i ukręcona jedna szpilka od mocowania kołnierza pompy paliwa szpilki z gumy czy jak?

Odp: Abimex problemy
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 11, 2011, 21:22:38 pm »

kazko kk

  • Gość
Jak się uda to nagram filmik jak ciężko pali i jak falują obroty.
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2011, 21:30:18 pm wysłana przez kazko kk »

Odp: Abimex problemy
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 28, 2011, 19:48:25 pm »

kazko kk

  • Gość
Teraz jak chcę odpalić to jak odpalam z gazem wciśniętym to odpala od kopa, a bez gazu trzeba kilka razy pokręcić.Czy to może być wina TPS-A po odpięciu wywala CE i od razu 2000rpm, a po podłączeniu takie cuda.A czy pompa na wykończeniu może dawać za mało paliwa i falują obroty i go dusi?