FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: Daniel#1984 w Luty 26, 2020, 22:45:20 pm
-
Szybkie pytanie. Czy zasysając ustami przez wężyk podciśnieniowy regulator powinien mocno reagować, czy nie? Ostatnio próbowałem w ten sposób sprawdzić 3 regulatory. Jeden kupiłem "nowy" (leżak magazynowy), dwa używane. Nówka i jeden z używanych nie chcą ruszyć, lub ledwo się ruszają, jak zrobię się fioletowy na twarzy, a trzeci - używany, normalnie reaguje i po mocnym zassaniu w widoczny sposób przyśpiesza zapłon. Który będzie sprawny, i czy nówka w takim wypadku ułoży się, czy membranki są już twarde i będzie do wyrzucenia?
-
co do ssania to sie nie wypowiem, bo sie nie znam - wole dymac <cwaniak2>
co do regulatora, to zbyt lekko nie powinien chodzic, bo podcis. w kolektorze maja "wyrazne" wartosci
-
Innej opcji niż sprawdzenie bez montażu na aucie nie posiadam, może powinienem kobiety lekkich obyczajów poszukać w okolicy celem dokładniejszego testu? <cwaniak2>
Membrana stawia dość mocny opór, trzeba mocno ścisnąć go palcami, żeby dobić do końca. Nie wiem w sumie, jak powinien chodzić, bo zawsze wrzucałem używki. Zanim zareklamuję nowy regulator, wolałbym wiedzieć, czy jest sprawny, ale wcześniej, niż za 2-3 miesiące się nie dowiem, dopiero wtedy będzie możliwość montażu na aucie.
-
podciśnieniowy regulator ma możliwość regulacji. pod dużą nakrętką są płytki regulacyjne. po co zasysać, wystarczy sprawdzić szczelność membrany a później regulować na samochodzie. podciśnieniowy regulator działa ułamek sekundy- w momencie przechodzenia krawędzi przepustnicy w okolicy otworu zasilającego siłownik. to odbywa się bardzo szybko. to jest ten moment kiedy pompka przyśpieszająca wtryskuje dodatkową działkę paliwa a obroty są jeszcze zbyt małe aby uruchomić mechanizm regulatora odśrodkowego. zadziałanie regulatora podciśnieniowego umożliwia efektywne spalenie wzbogaconej mieszanki.
-
WRB wszystko objaśnił, i już wiadomo :). Regulator raczej jest sprawny. Tylko zobaczyć, czy działa na aucie.
-
Weź sobie strzykawkę dopasuj, wciskasz w wężyk ściśniętą i potem ją rozciągasz i powinieneś sobaczyć zmiany, ja tak testowałem podciśnieniowe otwieranie klapki na wydechu w innym aucie ;)