Propozycje do skośnego zawiasu tylnego:
MB A-Klasa W168, amortyzator tylny:
Max rozciagnięty (od środka tulejki do środka tulejki): 346mm
Max ściśnięty (od środka tulejki do środka tulejki): 305mm
Górna tulejka: 10mm X 79mm
Dolna tulejka: 12mm X 46mm
W porównaniu do innych amortyzatorów, tego jest ciężko ścisnąć, podejrzewam, że robiłby robote u glebowiczów, gdzie jest mały skok zawiasu.
Ktoś mnie pytał o amortyzatory tylne z Fiata Punto... Wymiary tych z Punto MK1:
Max rozciagnięty (od środka tulejki do środka tulejki): 297mm
Max ściśnięty (od środka tulejki do środka tulejki): 215mm
Górna tulejka: 10mm
Dolna tulejka: 12mm
Wg mnie stanowczo za krótkie są... Brava/Bravo Tipo/Tempra jest tylko 20mm dłuższy i trochę twardszy.
Opel Astra G, amortyzator tylny:
Max rozciagnięty (od środka tulejki do środka tulejki): 392mm
Max ściśnięty (od środka tulejki do środka tulejki): 260mm
Górna tulejka: 12mm X 48mm
Dolna tulejka: 15mm X 43mm
Wg mnie chyba najoptymalniejsze, ciekawe jak z wymiarami amortyzatorów do tego samochodu do obniżanego zawieszenia...
Przy okazji sprężyna przednia Mercedes W124:
Średnica zewnętrzna: 108mm
Długość: 433mm
Średnica pręta: 14.4mm
Post będę edytował w miarę możliwości czasowych i asortymentowych.