Kształt wnęk tylnych kół to wypisz wymaluj fiat uno. Przednie podłużnice też mają kształt niezwykle podoby do Uno. Jedynie kielichy takie jakieś oplowate.
To zdecyduj się o czym mówisz. Bo jak dla mnie to (może) dowodzić użycia gotowych elementów do produkcji prototypu, a nie tego że zerżnięto projekt. Klamki i korbki są od Poloneza. Czy to znaczy że to zerżnięty Polonez?
Poza tym tylko głupek klepałby na kobyłce własne nadkole kiedy można było wziąć z półki gotowe we właściwym rozmiarze.
Bez zrobienia dokładnych pomiarów całości i rozebrania silnika w drzazgi i zrobienia tego samego, nic nie możemy powiedzieć o ewentualnym wzorowaniu tego samochodu.
Na oko gólnie ciężko powiedzieć, ale moim zdaniem Wars w kołach jest za szeroki jak na Uno, które też jest już wd. oficjalnych danych dużo krótsze, więc to sporo inny samochód. No i pamiętajmy że "nie ma kanadyjskiej geometrii". Przy pewnych założeniach i celach, wszystko będzie wyglądać podobnie.
czyli wątpliwości co do 100% autorskich rozwiązań FSO w Warsie.
Jw. tylko głupek stosowałby w 100% autorskie rozwiązania w latach 80ych kiedy już wiadomo co działa, a co nie działa. Nie wyważa się otwartych drzwi. Zwłaszcza w prototypie gdzie nie ma konieczności przestrzegania praw autorskich, licencyjnych itd. za to istnieją ograniczenia czasowe i budżetowe.
Ostatnio zetknałem się z informacją że w latach 80. General Motors zastanawiał się nad daniem Corvettcie napędu 4x4. I co zrobili? Badania zlecili Lotusowi, a Lotus zbudował prototpowy napęd przerbiając Peugeota 205 T16. Wielomilionowodolarowa inwestycja w ekskluzywny samochód, a też "kradli".